16 juli; Djuuzie 16 juli; Siri, 2e kindje, 1e ronde 16 juli; Noek86 2e ronde 1e kindje 17 juli; Yoki 18 juli; Jesje1982, 18 juli; Aprill 19 juli; Mammaloe26, 19 juli; Bell, 19 juli: flippo123 19 juli; racebabe 1e ronde 1e kindje 20 juli; Hopmarjanneke, 2e kindje, ronde 3 21 juli; Linnie 1984, 21 juli; tkonzijntje 3 22 juli; Ratjes 22 juli; Sabbie 23 juli; Babbel 81, 1e kindje, 4e ronde 25 juli; Nana86 27 juli; Ingrid82, Sahi 28 juli; Enya
Hallo iedereen, Ik zou me ook graag even toevoegen aan dit lijstje. Ik ben Kim, 27 jaar en wil doodgraag een eerste kindje. Op 05/06 kreeg ik een onttrekkingsbloeding. Vandaag 29/06 is de eerste dag van mijn ms. Ik weet dus niet goed hoe lang mijn cyclus is en wanneer mijn volgende ovulatie zou zijn. Misschien kan iemand van jullie me wat wijzer maken? Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, zou mijn volgende nod 26 juli zijn. Maar als ik uitga van een cyclus van 24 dagen, zou mijn nod 22 juli zijn. Pff ik weet het even niet meer
Ja alle NOD dinnies zitten in het andere topic *snik* moet wel wennen hoor aan de nieuwe NOD topics......
nou vind het niet zo erg....vind die lijstjes gewoon enorm irritant.....ach ja....live and let go..maar ik vind er geen bal meer aan zo...... weer terug naar 1 jaar geleden...opnieuw zelfde discussies over die lijstjes.....zucht...
NOD vriendinnen...vaak mensen waarmee je al een hele lange tijd NOD deeld....Of mensen waarmee het klikt, dus je een speciale band hebt...
discussies doe ik niet aan maar ach het wordt wel weer wat maar we moeten een beetje aan elkaar wennen. En lijstjes tja ik sta er vaak niet eens op omdat ik vergeet dingen door te geven
Piep , ik snap ook niet waarom ze dit in orde hebben geroepen ,net nu het zo'n leuke site was ,je komt ergens in een topic en je schuift mee nee gaan ze binnen kort voor elke weer een nod-topic openen en erna voor iedere dag misschien??? Ik mis ook iedereen die tesamen was ,de leuke praatjes ed. En nu met dit puf-zweet-irritant weer heb ik wel niet zoveel zin om met een warme laptop op de schoot te zitten maar toch. Liefs Lila xxxxxxxxxxxxx
geef het ook maar op.....want ben in de minderheid. Ach zal toch op zelfde uitlopen hahaha, heb het in 2 jaar tijd al 2 keer zo zien gaan op de nod topics.... Dusssssss...... en ik sta nooit op die lijstjes, want vind het confronterend om daar ronde 60 nog wat te zien staan.....En die datum weet ik zelf en voor mij is die het belangrijkst....als ik ongi word meld ik dat als ik zwanger ben meld ik dat ook.... Maar nu eerst maar eens dit afwerken en dan kan ik weer mee doen met NOD...want voor nu heb ik er geeen....
dat is het ook wel hoor de confrontatie om mezelf weer op zo'n lijstje te zien staan. Waarvan er zo'n 20 roze gekleurd zijn en een paar rood. Waaronder ik. De afgelopen ronde had ik zelfs zowaar weer helemaal zwangerschapskwaaltjes, ik was er zooo van overtuigd het was ook een flinke klap.
He Siri, Ik begrijp het goed hoor, dat je er intensief mee bezig bent ook al is het 't begin. Je hebt tenslotte al een flinke tegenslag gehad. Iets wat je zo graag wilt zet je niet 'even' opzij. Mensen zeggen tegen mij ook vaak dat ik er niet zo veel mee bezig moet zijn. Wat weten zij er nou van? Zij hoeven niet iedere dag over een staafje te plassen!! Daar word je soms nog wel een boos op. En het vervelende is dat je het ook niet kan ontwijken. Zwangere vrouwen en kinderwagens zie je nou eenmaal veel op straat. En als je in je omgeving ook nog eens veel mensen hebt die zwanger zijn of kindjes hebben kan je er gewoon niet om heen. Het is moeilijk om een knop om te zetten en er 'minder mee bezig zijn'. Bij mij is het een beetje geleidelijk gegaan. Eerst testte ik gerust 2 dagen voor NOD, nu test ik eigenlijk niet meer. Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, dus als ik echt 5 dagen overtijd ben, test ik pas. Dit komt bijna nooit voor, dus tjah. Ik geef al genoeg geld uit aan ovulatietesten!! Het scheelt wel dat we nu hulp hebben. Ik heb echt zoiets van: laat het ziekenhuis het nu maar oplossen. Ons zelf lukt het immers niet. Helaas heb ik ook echt geen tips hoe je er minder intensief mee om kunt gaan. Voor mij scheelde het wel dat ik niet de hele maand om het forum was. Pas rond NOD verscheen ik. Ik maakte mezelf helemaal gek met al die berichten die ik las over symptomen enzo. Maar dit verschilt uiteraard per persoon. Vind het inderdaad wel heel fijn dat je je hele verhaal kwijt kunt op dit forum!!! In ieder geval heel veel sterkte gewenst!
Mensen, ik heb mijn koffers gepakt.... ga lekker ontspannen en aan alles denken behalve zwanger zijn/worden/blijven! Mijn ovutest is positief vandaag... dus die testen gaan ook niet meer mee. Ik kom pas 2 dagen na mijn NOD terug en heb 1 test bij me die ik ga doen als ik de 18 geen bloeding heb gehad..... dus tot dan ben ik lekker stil hier!! Iedereen veel succes gewensd deze ronde.... dat het mooie weer maar veel beebs mag voortbrengen....
@siri: fijne vakantie. Ik heb me net van de week aangemeld en ga jullie nu al verlaten. Heb een positieve test. Ik het niet geloven..een brusje voor mijn kleintje..de eerste ronde meteen raak.. Maar; het is wel tijdens de vakantie gebeurd, dus meiden op vakantie..lekker ontspannen met zn 2en. Ik duim voor jullie !
zit hier lekker binnen, de 4 dikke buiken zitten buiten (buurvrouwtjes). heb geen behoefte om er bij te zitten, heb ze gezegd dat ik nog werk te doen heb... Bleggh wat valt deze ronde me zwaar zeg. En op het andere forum waar ik zit is allemaal gedoe over MMM-dames die het moeilijk vinden om mensen zwanger te zien worden en mensen die in ronde 4 ofzo balen, kunnen ze even niet handelen, dus ik voel me daar ook even niet lekker om te klagen en te spuien. Heb daar wel even behoefte aan, maar dat ga ik vrijdag maar lekker bij mn dinnetje doen en verder hier. Dus sorry voor mn geklaag, maar ik baal echt van mn ongi deze keer!! Siri: hele fijne vakantie en dat het maar iets vruchtbaars mag opleveren!!
Thanx iedereen hopelik met zijn 2en heen en met zijn 3en terug en nu gaat de PC echt dicht!!!!! Doeiiiiiii
Hoi hoi ik meld me ook hier, mijn NOD is de 21ste juli, de eerste ronde voor een tweede kindje. Eerste kindje heeft 9 ronden geduurd, dus het zal mij benieuwen. Oh ja ik heb een cyclus van 40 dagen!!