NOD 16 - 31 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Precies:D Wat willen we dan nog meer?

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vriendje is een weekendje weg, dus geen plak seks voor mij (gelukkig). zondagavond laat komt hij weer terug en het schijnt dan af te koelen. en dan wordt het klussen voor ons, dus hopelijk hebben we geluk!

3. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    haha voor de rest heb ik niks te wensen ;p
    ik zie dat jij een nog latere pendel heb dan ik, ik vond november al zo lang ook van zuurtje haha

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier vandaag me eisprong ( of gistere ).. Na een nette stabiele temp van 36.4 was ie vanmorgen 36.7 , kan maar 1 ding zijn ;)

Nu "moeten" hubje en ik er vanavond toch maar even aan gaan geloven gok ik.. Als is het geen weer voor te klussen nou... Maar we mogen niet klagen he ;)

5. Enya

Enya Lid

28 feb 2008
    74
    0
    0
    Heerhugowaard
    oh dames met deze temeperaturen klussen....;)

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nou ik skip deze avond.. Echt te warm... Misschien vannacht als het is afgekoeld al vrees ik van niet..

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom me ook melden...
    Ik heb nu steeds op tijd mijn ei, dat wil zeggen rond dag 14/15..was eerst rond dag 19 (voor mijn andere zwangerschappen)
    nu zit ik op dag 13, had vanmiddag posi ovutest met ochtendurine (niet eens geconcentreerd, was weinig plas) maar had ovulatiepijn en veel vruchtbaar slijm..dus ik heb op tijd mn ei, fijn dat mn cylcus korter is dan eerst.

Hadden vanacht wel fijn geklust, nouja, niet echt bewust geklust wangt ook al heb ik dat slijm 2 dagen, dacht echt helemaal niet dat mn ei echt nu al zou komen..
    klussen was in ieder geval fijn, hihi...:D
    overigens heb ik met dit weer juist enorm veel zin....misschien wel raar maargoed..nu is het aan het afkoelen, ook wel fijn..maar heb nu alweer zin hahah, te erg toch zeg, schaam me dood..

mijn nod zal dus zo'n 13 dagen na ei zijn, dus nu ff wachten tot ie echt geweest is.....ben benieuwd, heb nu in ieder geval veel ovulatiepijn...pijnlijk!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ha, ha:D dat zin hebben hoort erbij hoor! Hoef je je niet voor te schamen, dat zijn de hormonen;)

9. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Heerlijk he dat plakweer, wij hadden al zoiets van met dit weer moet het wel worden beloond!!
    Ach ja plakweer, dus plakbaby???
    Laat het ons hopen ;)

Gelukkig koelde het vannacht een beetje af na die regen.
    Ik had vrijdag voor het eerste een positieve test, gister wilde ik ook testen, testjes kwijt :$, dus voor de zekerheid maar geklust en dan nu maar zoeken want ik hoop toch dat mn ei is geweest... echt veel te pakkerig allemaal.
    Gister hadden wij na het klussen echt direct daarna kortsluiting... snappen er nog steeds niks van maar de groep van de keuken ligt eruit misschien wel inslag... mn man echt zo lief, schat dat is een teken haha laat het ons hopen!!

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,
    Ik wil me hier ook graag melden..mijn nod is eind julie.. rond de 26ste als het goed is!!Dit is mijn 1e ronde dus geen idee of mijn cyclus redelijk normaal is.. Ikhoop het.. Wij zijn nu flink aan het klussen omdat als het goed is ik nu in mijn vruchtbare dagen zit :D...

Vind het erg spannend allemaal... :D...

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend weer voor iedereen!!!
    Ik had vanochtend weer een positieve ovutest, nu was het echt een knaltest want teststreepje was donkerder en heb nog lichte ovulatiepijn..kang kan het dus niet meer duren lijkt me zo tot mn ei is geweest :D
    misschien vanacht wel, afwachten!

succes voor iedereen!!
    wie weet scoort niet alleen Nederland vanavond (en wint!) maar zijn er ook een hoop zaadjes die winnen door een eicel te bevruchten :D :D

12. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hihi hier nog zo een test, bij mij was het teststreepje ook donkerder dan het controle streepje, dus dat eitje moet springen!!
    suc6

13. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Dag meiden!
    ik sluit me hier graag aan. Vandaag heb ik (eindelijk) een positieve ovutest gehad dus ik denk dat ik mijn ei morgen heb. Gister was hij nog negatief (streepje aanwezig maar lichter dan controlestreep), wat denken jullie? Verwacht mijn NOD dus op 26 of 27 juli. Vreselijk weer inderdaad om te klussen. Gisteravond/nacht nog wel geklust niet wetende dat ik vandaag een positieve ovutest zou hebben. Dus ik ben blij :D

14. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Nou hier is het wachten weer begonnen. Nog een weekje tot nod.
    Ik heb helaas wel alle kwaaltjes die ik normaal gesproken met ongesteldheid ook heb :(. Maar ja, wie weet....

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    @mamalou, ik ben ook aan het wachten. Ik heb wel wat vage klachtjes. Met vlagen wat misselijk, zere tepels en borsten en een heel licht ongigevoel. Maargoed dat kan alle kanten op.
    Ik wacht vrolijk met je mee!

Verder iedereen lekker klussen!!!

16. VanKim

VanKim Lid

21 jun 2010
    36
    0
    0
    Zonhoven, Limburg
    Ik wil jullie allemaal nog een keer heel veel succes wensen. Hopelijk veel positieve testjes de komende weken.

Voor mezelf is het toch allemaal wat verwarrend. Heb zaterdag een ovu-test gedaan. Daar stond een tweede streepje maar niet zo donker als de controlestreep. Heb dan gisteren opnieuw getest en nu was de teststreep best wel donker. Maar nu leek de controlestreep me zo licht. :( Hebben voor alle zekerheid toch maar geklust ;). Maar nu weet ik niet goed of ik vandaag opnieuw moet testen? Hoe doen jullie dat? Blijven jullie testen tot de test weer echt negatief is? En kan ik dan best vanavond opnieuw klussen?
    Ik moet wel zeggen dat ik zaterdagavond tijdens het klussen een redelijk pijnlijk gevoel had. Zou dit te maken kunnen hebben met de ovulatie?

17. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    hoi,

ik test inderdaad door tot een neg test maar dat is ieder voor zich.
    Ik heb het controlelijntje ook lichter dan de teststreep, dan is je lh waarde zo hoog dat de kleurstof bijna op is zullen we maar zeggen ;)
    En bij de beschrijving van mij moet het streepje even donker of nog donkerder zijn dan de teststreep dus je zit goed!!

Groetjes Rieanne

18. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik zou nog even door testen tot ie weer echt nega is. Dan is het maar duidelijk. Ik had de vorige maand 2 dagen posi, dus voor de zekerheid maar een extra dag geklust.

Veel Succes!

@ Djuuzie, oh dat zijn alvast "goede" kwaaltjes. Spannend he, dat wachten!

19. Enya

Enya Lid

28 feb 2008
    74
    0
    0
    Heerhugowaard
    spannend alle dames die alweer aan het afwachten zijn!mijn ei komt pas over 2 dagen volgens de caluclator...dus hier moeten we nog wat aan de klus!

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    @Mamalou, Ik heb idd wel wat goede kwaaltjes. Ik heb voor me gevoel tieten als meloenen! En zelfs gevoelig met lopen, dan schud t wat heen en weer;) En erg gevoelig voor "vieze" luchtjes.

@Enya, ik zou niet blind op je banner afgaan. Mijn ei was ook twee dagen later. Ik heb hem duidelijk gevoeld, had de juiste afscheiding en positieve ovulatietesten. Maar om de dag klussen rond de eisprong dan komt ie vast in de buurt.

Deel Deze Pagina