Missy, oh sorry verkeerd gegokt. Ik pas de lijst zo wel ff aan. Meow, weer een beetje opgeknapt? Zou een leuke verassing zijn geweest, jammer dat hij negatief was. Troela: je maakt het wel heel spannend zo. Kan me voorstellen dat dit je aan het twijfelen brengt. Als ik naar je temp. kaartje kijk zou ik ook zeggen dat je de 22e je eisprong hebt gehad. Spannend!!! Roosje, dat is ook wat zeg. Zit je een heel weekend nog in afwachting. Het zou wel verklaren waarom het nog niet eerder gelukt is. Aan de ene kant kan je het beter nu weten dan dat je maanden verder bent. Nog even in spanning dus
NOD lijst 16-31 juli 2011 16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1 kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven totaal 37
Heb ff mijn status gewijzigd in het lijstje 1e kindje in 2de kindje Heb namelijk hier nog een kleine dreumes rond lopen van 1 jaar en 3maand! Heerlijk genieten van zo'n klein manneke!
@Cupido: Had het te laat gezien dat je de lijst had aan gepast dus heb het zelf ook al gedaan Hoe zit het met jullie Banners tellen ze automatische de dagen of moeten je elke dag je Banner vernieuwen? De mijne blijft namelijk de hele tid stil staan! Iemand een idee hoe dit kan?
@missy86 bij mij loopt ie gewoon vanzelf af hoor. Geen idee hoe dat bij jou kan, misschien moet je m even opnieuw plaatsen
Is ook erg handig als je banner het doet. Weet bijvoorbeeld dat we vanaf nu weer gericht kunnen gaan "klussen" de komende dgn Tot hoeveel dgn na de eisprong klussen jullie serieus?
Ik richt me wat betreft mijn eisprong niet op wat mijn banner aangeeft. Mijn eisprong komt namelijk totaal niet overeen met de banner. Ik klus meestal 2a3 dgn door na de eisprong. You'll never know!!
Meow: Hoe gaat het nu met je? voel je je al wat beter? Heb je nog naar het trouwfeest kunnen gaan? Jammer dat je teentje negatief was. Zou toch geweldig zijn geweest. Beterschap. Karnijn: ik hoop voor je dat na anderhalf jaar jullie wens in vervulling mag gaan. Heel veel suc6. We gaan er voor!!! Roosje31: zwanger worden, maar ook blijven is ook echt een wonder. En ik begrijp dan ook helemaal dat je even in een dip zit door de uitslag. Je verwacht dat alles goed is en dan hoor je dit. Het duurt al te lang voor je gevoel en dan krijg je er in principe ook nog een obstakel bij waardoor je het even minder positief in ziet. Ik heb eerlijk gezegd ook geen verstand hiervan. Een gesprek zal je meer duidelijkheid geven. Ik wens je de komende tijd in ieder geval sterkte en je mag hier zoveel ego berichtjes plaatsen als je wil. Dat KAN en MAG allemaal hier. Knuffel. Dees: Welkom: deze maand gaan wij op roze he. Hier is gisteren alsnog mijn ongi doorgebroken. Wel fijn uiteindelijk. Er werd in prinicpe ook aangeraden om een maandje af te wachten alvorens het weer te gaan proberen Dus we mogen nu officieel weer en we gaan er weer voor. Bedankt voor de dames die even met me mee hebben gekeken op mij tempkaartje.
Kan er ook aan liggen welke browser (Safari, Google Chroome, Firefox...) je gebruikt. Bij sommigen blijft ie gewoon op 1 staan. Probeer eens even te switchen
NOD lijst 16-31 juli 2011 16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1 kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven totaal 37 Ik heb mezelf een dag naar achteren geschoven.
Tis weer heel wat om bij te lezen en denk ik onmogelijk om op iedereen te antwoorden... Ik wil gewoon iedereen enorm veel succes wensen deze maand, en dat we een mooie roze lijst mogen hebben! Ook voor diegenen die doorgaan naar MMM, véél succes! Ik duim voor iedereen!!! Roosje, zoals Troela al aangeeft, dat kan en mag hier allemaal! Het moet kunnen om over leuke en minder leuke dingen te kunnen praten. Hopelijk komt het allemaal goed voor jullie! Hier niets bijzonders te melden, we zijn mijn ei aan het afwachten en zijn sinds gisteren (ruim op tijd ) beginnen klussen. Heb wel weer een menstruatie achtig gevoel in mijn buik... Heb dit al 2x gehad dus vermoed dat dit met mijn aankomende ei te maken heeft. Liefs!
Troela, jammer dat het toch is doorgebroken. Op naar een je ei! Kimmytje, mooi op tijd begonnen haha. Hier ook, maar gisteren had ik er echt geen zin in. Houd niet zo van die verplichte nummertjes. Voelt dan gewoon niet goed. Vanavond krijgen we vrienden op bezoek. Er vloeien vast nog wel een paar glaasjes wijn. Op de 1 of andere manier ben ik dan vaak wat makkelijker in de stemming te krijgen
Ik ben idd ook niet zo van die verplichte nummertjes. Maar toch gebeurd dit wel, omdat ik anders achteraf ga denken "hadden we toen toch maar ....." Zou het niet raak zijn. Ik wil alles uit de kast halen om het zo maar te zeggen om de kans te vergroten. Ik kom ook makkelijker in de stemming met een aantal wijntjes op. Heb dit weekend 3 dgn feesten, maar helaas ben ik ongi dus van klussen komt het niet.
Troela je haalt precies de gedachte naar voren die ik gisteren avond had.... maar het wist me toch niet over te halen. Tja ronde 1 he, waarschijnlijk praat ik volgende maand heel anders 3 dagen feest? Gezellig!
hee meiden daar ben ik weer terug van vakantie! erg leuk gehad, wou eigenlijk niet meer naar huis haha nu druk aan de klus voor de verhuizing en aan de klus voor een baby haha heb alles nog niet terug gelezen sorry! zal ik gauw ff doen!! als het goed is krijg ik aankomende maandag me ei! we zullen zien! liefss
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1 kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven totaal 38 Ik heb mezelf op de 25e gezet Ik vind t erg spannend, heb eindelijk weer een normale cyclus na mijn spiraaltje dus hoop dat het wat duidelijker is allemaal deze maand. Succes allemaal!
hahaha, als ik alcohol drink, wil ik alleen maar slapen @troela; jammer dat je toch ongi bent geworden Ben nog steeds btje misselijk, maar hoef tenminste niet meer over te geven
Wij houden ook niet van verplichte nummertjes. Moet wel toegeven dat wij van nature uit regelmatig de koffer induiken Mja, rond mijn ei toch wel eens extra, maar als we geen zin hebben, hebben we geen zin
hier ook geen zin in de "geplande"sex....als we geen zin hebben hebben we geen zin. het word ineens heel donker buiten. even op buienradar kijken. is toch geen onweer gemeld of wel?