Spannend allemaal! Ik zit nu op t wachtbankje maar vind het nu al moeilijk! Iedereen succes met alles!!
hmm vreemd..heb wel eens gehoord dat het van de ovulatie kan komen?? volgens je ticker zou je ovulatie vandaag ook zijn..je hebt zelf het idee dat het eerder is geweest toch?
Ja ik vermoed vrijdag/zaterdag. En meestal na mn ovulatie krijg ik gevoelige borsten. En dat begint nu te komen..
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1 kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven He meiden, mag ik me ook aansluiten bij jullie? Wij gaan voor een 2de kindje... Ben op dit moment nog ongesteld en als het goed is over 2 weken mn ei.. Dus nog even wachten voor ons. Heb ineens een déjà vu haha Vond dat wachten toen ook al zo vreselijk... Zal eens even bijlezen...
Dank je wel inikkens en Isis. @angelav kan het niet innesteling zijn? Hier vandaag begonnen met ovutesten. Was niet positief! Ik denk wel dat ie deze week positief gaat worden... De laatste tijd merk ik dat ik meer bezig ben met zwanger worden. Het zusje van mijn man ( moet nog wel wennen om man te zeggen) heeft namelijk bekend gemaakt dat ze zwanger is! Hartstikke fijn en mooi maar ik zat huilend in de auto terug naar huis. Ik was en ben nog steeds ontzettend jaloers terwijl ik ook met hun mee wil genieten... Ik heb gewoon een hekel aan mijzelf dat ik dat gevoel heb! Hebben jullie dat ook wel gehad? Ik voel me soms een vreselijk mens...
herkenbaar hoor marassie... vooral de laatste heb ik het ook..kan het soms niet goed verkroppen als ik baby-tje of bolle buiken zie..
Maar is dat niet te snel voor een innestelling? Ja ik begrijp je helemaal! Een vriendin van me was ook zwanger en ik was zo jaloers! Nu is het helemaal misgegaan bij haar en moesten ze het kindje weghalen. Ik was zo boos op mezelf dat ik zo jaloers was en bijna niet blij kon doen. Heb er echt spijt van !
@angelav wanneer had jij je eisprong? Ik ben geen expert maar als dat ongeveer 5 dagen geleden was dan kan het innesteling zijn... Ik probeer wel zo vrolijk en blij mogelijk te zijn maar ik weet van mijzelf dat het gemaakt voelt! Maar ja, het zijn gevoelens en die kun je helaas niet uitzetten! Ik zeg telkens tegen mijzelf dat onze tijd nog wel komt.. Mijn man reageerde trouwens erg lief. Hij voelde het al aan mij en zei ook in de auto dat ik alles er even uit moest gooien! Afgelopen weekend zagen we zijn zusje weer en was hij extra lief voor mij...
Ik vind alleen dat beetje bloedverlies nog wel vreemd angelav. Ik ga voor je duimen en ondertussen alle frustraties en vragen hier eruit gooien! Ha ha
hee @inikkens; wat gaaf een hiphopper! ben dol op hiphop muziek! hier vandaag me ei, ontzettende buikpijn! zaterdag en vandaag geklust dus hopelijk is het nu eens raak! liefs
@ Isis, ik hoop het zo voor je! Zou geweldig zijn toch My fingers are crossed! Het wachten kan idd lastig zijn... Geduld, hehe... Marassie, proficiat met je huwelijk! Welke datum zijn jullie getrouwd? Wij waren 12 juni een jaartje getrouwd, wat gaat de tijd snel! Hier niets speciaals... Daarstraks een ovulatietest gedaan, die was licht positief (Kruidvat) maar blijkbaar moet ie minstens even donker zijn als te controlestreep... Heb wel al veel slijm...
Ik meld me half. Deze ronde plannen we niks, en mijn man is vanaf zaterdag ook ruim een week weg, dus we verwachten er helemaal niks van. Maar wil wel graag lekker kletsen en volgen hoe het gaat.
We zijn 3 juni getrouwd! Echt super weer gehad en ook een super dag. Ik zou het zo weer doen maar dan wel met dezelfde man! Ha ha