Haha, gelukkig niet koudbloedig Misschien ligt t aan de manier van tempen.. Wel fijn dat je zelf je ei ook goed voelt
Ik voel het heel duidelijk... net of ik ongi moet worden... Gisteren heeft een positieve ovulatietest mijn gevoel bevestigd dus das wel leuk. Kheb aan mijn man gevraagd of hij please raak kan schieten, benieuwd of hij geluisterd heeft
Meiden er is iets mis met mijn geheugen! Ik heb net ales zitten lezen en weet nu niet meer waarover geschreven is.
Ik denk dat ik een handeltje ga beginnen met wondfo testen. Maar ik wil graag weten hoeveel jullie betalen voor wondfo dipsticks zodat ik weet dat het wel een goede prijs is Dus meiden die ovu en zwangerschapstesten van wondfo gebruiken laat me aub weten hoeveel julie betalen incl. verzendkosten?! En hoeveel testen krijg je daarvoor?
haha zou ik nog niet weten ga zaterdag voor het eerst Gebruiken maar ik heb wel goede verhalen erover gehoord vandaar dat ik deze ook heb genomen
nou de krampjes die ik had zijn verdwenen. Ik voel dus nu helemaal niets meer. Volgende week kan ik een poging doen om te testen... Ik zit nu op 7 DPO.
Ik kan je ook niet helpen tyndall, ik gebruik ovutesten van zwanger en kids. Die bevallen trouwens prima. Cupido, lastig hè. Bij mijn vorige zw.schap voelde ik ook niets, tot ik een paar dagen voor nod steeds misselijk wakker werd..
ja ik kan me ook nog enorme dorst herinnneren, maar goed... ik voel NIETS Ergens ook wel fijn. Wordt je er ook niet de hele tijd mee geconfronteerd, Testen doe ik waarschijnlijk toch wel
Randjefietsen had ik dus echt nog nooit van gehoord. Ik weet ook zeker dat ik dat geduld niet kan opbrengen. Tot 8 keer toe nog wel. Nee, uh-uh mij niet gezien