Het wordt allemaal alweer wat spannender als ik het zo lees. Veel hebben hun ei al gehad of bijna. Nu maar hopen dat we snel positief kunnen testen. Het wachten duurt zooooooo lang. Als jullie ovutesten gebruiken, hoeveel dgn testen jullie dan positief? Ik heb voor het eerst vorige week zo'n test van cb gebruikt. De eerste x was niks, dag erop positief en dag erna weer negatief. Is het altijd zo kort? De dag van een positieve ovutest had ik trouwens 's nachts enorme pijn onderin mijn buik. Echt niet normaal. Nu dagen later af en toe wat last van zeurderig gevoel links onderin mijn buik en heeeeeeeel veel last van hoofdpijn, blijf maar paracatamol innemen .
Vorige maand had ik 4 dagen achter elkaar een knaltest De maand cd 10 posi, cd 11 nega, cd 12 posi????? M aar denk zelf dat het toch CD 10 was want had die avond ook echt menstruatiekramp
@ mammakaatje, ik gebruik ovu test van zwanger en kids. Prima! De keer dat ik zwanger was teste ik de ene dag neg, wel duidelijke streep aanwezig. Volgende dag knaltest. Dag erna bijna geen streep meer..! Gebruik van gemaakt, mocht helaas geen plakbeeb zijn.. De eerdere maanden herinner ik me niet zo goed meer. Klinkt gek maar vandaag de uitslag van hcg bepaling van gisteren gekregen. Is <1 dus cyclus kan weer normaal worden.. Geeft wel rust! Hoop snel op rose voor ons allen..
@ Tyndall, ik gebruik ze ook niet, sorry... Hoop dat je een goede deal kan sluiten hihi... @ Isis, het moet hé, dat eitje moet gewoon komen! Fingers are nog steeds gecrossed hoor @ Mamakaatje en Hendrika, ik had ook maar 1 dag een positieve test. Rond mijn ei voel ik me ook vrij moe, wat misselijk smorgens en een soort van menstruatiekrampjes...
hee meiden, kom niet zo heel veel langs op het moment! druk met de verhuizing! lijkt geen eind aan te komen! hierdoor gelukkig wel een keer niet zo vaak met zwanger worden bezig zijn!ook wel eens lekker! Hoe gaat het allemaal met jullie? eitjes al gespot sommige meiden las ik...sorry heb nog niet alles terug gelezen! fijne avond! liefs
Tyndall: ik gebruik ze ook van zwanger en kids. Deze bevallen van prima. Hendrika: dat vind ik zo apart dat je ovu tussendoor negatief is geweest. Als ik een knaltest heb gehad stop ik met testen aangezien dit vaak maar 1 dag. Ik klus dan meestal nog 2 daagjes door. Debs1: Wat fijn dat je heg weer <1 is. Ik begrijp dat het rust geeft. Ik was ook blij dat mijn zwangerschapstest weer negatief was. Dat we toch ook zo blij kunnen zijn van een negatieve uitslag. Maar dan kun je het afsluiten en weer verder gaan en dat is wat we dan willen. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. En me to!! Meissie2008: op zich wel goed die afleiding. Zolang je nog maar de energie hebt om van elkaar "te genieten". Suc6 met de verhuizing Cupido: je moet je niet zo vasthouden aan de symptomen die je hebt. Dat wil echt helemaaaaaal niks zeggen. Toen ik posi testte voelde ik juist helemaal niks. Dus meid, maak je geen zorgen, kan alle kanten op. Kimmetje: je hebt idd een lage temp. maar dat maakt niet uit. Het enige wat we willen zien is een eisprong toch haha. Hou je het bij op ff? Vind het altijd wel leuk om kaartjes van anderen te kunnen zien. Hellow86: welkom en heel veel suc6. en ook met blaren prikken. Flexgirl: hoe korter de cyclus des te fijner toch? scheelt weer een dag langer in spanning afwachten Wat fijn dat sommigen alweer op het wachtbankje zitten. Ik wil ook.Hoezo ongeduldig. Heb alleen pas ongeveer over een week mijn eisprong. Heb ik altijd vrij laat. rond dag 16 positest en dan springt hij pas op dag 18. Mag wel eerder van mij. Zijn vanaf nu weer aan de klus. Want je weet maar nooit of hij eerder springt en dan schieten we zeker niet mis. Ik ga denk ik zo ff ovutestjes bestellen, want vind het toch wel prettig om bevestiging te krijgen dat hij nadert.
Haha, das idd het enige wat we willen Voorlopig houd ik het nog niet bij op ff maar schrijf het neer in mijn geheime agenda hihi... Volgende maand mss (al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn)
Ik hoop natuurlijk ook niet dat het nodig is voor je. Ik begin nu aan mijn 4e maand tempen en ik vind het eigenlijk wel interessant. Het voordeel is wel als je fit op ff zet dat je heel duidelijk te tempstijging ziet in een grafiek. erg overzichtelijk. Daarnaast helpt ff je ook bij het inschatten/aangeven van je eisprong. Je kunt erin zetten wanneer je hebt geklust etc. maar ook je ovutesten kun je invullen. Echt heel fijn. Dus ik raad het volgende maand (indien nodig) zeker aan, maar kan natuurlijk ook persoonlijk zijn. Suc6
Dames, ff on-tpic als jullie dit niet erg vinden, maar dan hoef ik geen nieuw topic te openen. Als jullie dit vervelend vinden dan zeg het maar he Heb even een aantal vragen mbt pendelen: - hoe weet ik dat ik een serieuze pendelaar heb? Niet dat ik wantrouw, maar als ik gependeld wordt dan is het natuurlijk wel het fijnste als dit een serieuze pendelaar is. - hoe weet ik wie op dit moment pendel. Vind het namelijk nogal onduidelijk op het pendelforum en wat stuur je iemand. Vraag je letterlijk: In welke maand test ik positief of in welke maand ben ik zwanger. En dan geb. datum en Naam?? Is een naam nodig, want gebruik natuurlijk niet voor niks een nickname. Flexgirl: nu weet ik dat jij pendelt. Je kunt me hier vast en zeker antwoord op geven haha. Anders klop ik denk ik ook even bij je aan alvast bedankt meiden.
Troela- Ik heb geen idee hoe je weet dat iemand serieus pendelt. Wat ik wel weet is dat ik van verschillende mensen heb begrepen dat Gemina (sp) serieus is en het vaker juist dan fout heeft. En als ze er al naast zit is het meestal 1 hooguit 2 maanden EERDER zwanger bent dan zij gependeld heeft. Dus laten we zeggen ze pendelt voor jou okt 2011 en in het geval dat ze het mis heeft is het vaak zo dat je dan al in augustus of september zwanger bent. Ik heb er weleens aan gedacht om te laten pendelen door haar. Maar het lijkt alsof alle pendelaars altijd zo druk zijn en dan wil ik me niet aandringen. Zoals met Fl3xgirl ook, iedereen hapt gelijk en dan denk ik, dan wil ik me niet ook nog aandringen met mijn nieuwsgierigheid.
Je kan idd niet weten wie serieus pendeld... Ik kan gelijk ook een nieuwe gebruikersnaam aanmaken en beginnen pendelen. Zoals Tyndall al zei, Gimena is naar het schijnt 1 van de beste In het pendelforum geven ze aan wanneer ze pendelen. Ik heb altijd rustig afgewacht, en dan een PB gestuurd als ze aangaven dat het kon. Soms moet je dan nog wel even wachten op antwoord maar dat is normaal lijkt me (wegens de drukte) Je moet idd je geboortedatum en naam doorgeven. Ze moeten toch iets van je hebben? En ze gaan daar wel discreet mee om hoor meid, daar zou ik je geen zorgen om maken. De pendelaarster geeft zelf aan of het om de bevruchting of de test gaat. Liefs
Lol! Eerste symptoom van zwanger zijn?! hihi Had dat toch bij zwangerschap van mijn zoontje: ALLES moest ik opschrijven want anders vergat ik het en dan nog gebeurde het dat ik het "vergat" te lezen! haha
Ik hoop dat ze het dan bij mij toch fout heeft, want volgens haar ga ik pas in februari 2012 een bevruchting hebben. Seg, zoveel geduld heb ik niet hoor! Ik hoop dat fl3xgirl het juist heeft!
Temperaturen, dat doe ik niet.. Ben ook nog maar net bezig, daarom waarschijnlijk.. Heb dat bij ons zoontje ook niet gedaan. Ik heb wel een "schema" Mijn schema voor deze maand: 22 juni MS Cyclus is 28 dagen Dus volgens calculators gaat mijn ovulatie als volgend: De datum van jouw volgende vermoedelijke eisprong is woensdag 6 juli 2011 En dan ben je waarschijnlijk het meest vruchtbaar van zondag 3 juli 2011 tot zaterdag 9 juli 2011 Dus maak ik een "klusschema" op (als je al een kindje hebt, vind ik het niet altijd evident om "spontaan" te kunnen zijn ): Start klussen: vrijdag 1 juli, dan zondag 3 juli, dinsdag 5 juli, donderdag 7 juli en we sluiten het "verplichte" klusschema af op zaterdag 9 juli Daarna laten we ons terug leiden door de "goestingeskes van de natuur" En als ik nu niet zwanger ben, dan weet ik het niet meer hoor! HAHA Was het allemaal maar zo simpel!
Seg stom vraagje waarschijnlijk maar wat is die 2 DPO dingen in mijn banner? Op wat slaagt dat eigenlijk die afkorting?
DPO= Days Past Ovulation (dagen na je eisprong) Heb ook zo een schema, wij klussen echt enkel maar als we echt zin hebben, maar rond mijn ei gebeurd het toch net ietsje meer
goedemorgen dames! hoe gaat het hier met iedereen? Hier vandaag een tempdaling, meestal een voorbode voor m'n ei en dus hopelijk morgen een flinke tempstijging verder een rustig dagje hier
Ik pendel eigenlijk alleen voor mensen die ik echt ken maar maak wel eens een uitzondering zoals voor jullie omdat ik toch hier op topic zit heb me hier dan ook niet aangemeld als pendelaar ik heb niet zoveel tijd om te pendelen heb zelf ook een gezin en werk ja hoe je erachterkomt of het serieus is kan ik je geen antwoord op geven echt gekke dingen kan je niet doen met pendelen je vraagt iets en de pendel zegt ja of nee en waarom je je naam moet geven dat is zodat je de juiste persoon pendelt je kan wel zeggen heet bijv. Jantje maarja hoeveel jantjes zijn er wel niet op deze wereld ik vraag dan meestal ook volledige naam geboorte datum en zelfs geboorte plaats zodat ik zeker weet de juiste persoon voor me te hebben. En zodra ik gependelt heb verwijder ik het bericht omdat het toch idd allemaal persoonlijke info is. Het is een kwestie van vertrouwen wat natuurlijk heel moeilijk is als je het gezicht er niet bij kan zien. Ben heel lang gesopt met pendelen en sinds 2 mAnden ofzo weer beetje opgepakt omdat mijn schoonzusje ook voor 3e gaat en ik nu ook haha heb het bij ons allebij goed gehad juni 2011 maar helaas bij ons allebij fout gegaan uiteraard heb ik het ook wel eens mis. En een pendel is voor de leuk zeg ik altijd maar het is geen garantie dat je ook op dat moment ook zwanger raakt! En ik pendel de bevruchting btw
lief van je dat je ons toch gependeld hebt flexgirl en wat naar dat het bij jou en je schoonzusje is misgegaan..