NOD 16-31 juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamakaatje, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Tyndall: superbalen zeg! Knuff Die mannen hebben het ook zo vaak druk.

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    haha tyndall, wat een verhaal. De actie in italie vind ik wel een goede trouwens :D lijkt me dat het toen wel duidelijk was...alleen het gedoe erna lijkt me vreselijk. Een vriendinnetje van mij is ook eens gestalkt door der ex..echt drama :(

Hier ook het gevoel dat het niet raak zal zijn deze ronde...vriend was zo moe gisteren en vandaag ook weer een groot deel van de dag weg.. we zullen zien..

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall wat een vakantie zeg haha jeetje en daarna een straatverbod, creep.
    Euhm vannacht laat thuis, dan heeft hij het inderdaad nog heel druk ;) Neem aan dat hij jou niet vergeet toch :D

4. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Tyndall haha wat een actie, wat zal hij zich opgelaten gevoeld hebben, buiten op z'n campingstoeltje. De sfeer was daarna zeker wat minder gezellig haha! En dan moet je nog zo'n lange terugreis. Of was je met het vliegtuig? Dat daarna is idd vervelend. Gelukkig heb je nu wel een leuk mannetje aan de haak geslagen :) Vast niet die Italiaan haha

Ik zou ook wel naar de USA willen maja al een andere vakantie geboekt. Wij gaan naar de Algarve. Is daar al 1 van jullie geweest? Zoja nog leuke tips?
    Wij zijn 2 jaar terug naar Mexico geweest. Ik moet zeggen, daarna ben je echt verwend: daar kunnen Europese stranden niet aan tippen. Wat heerlijk was dat, echt zo'n bounty gevoel.

Nou fijn weekend allemaal en succes met geduld hebben...;) het wachten is op alle klachtjes haha, dan wordt het echt druk!:)

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een man die echt 24/7 paraat staat. Soms wou ik dat het wat minder was, maar ach. Wel handig ;)

6. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Fl3xgirl, ik zag inderdaad dat m'n bericht niet verstuurd was. Heel vreemd, want dat stond gisteren wel in beeld, haha. Ik heb nogmaals een bericht gestuurd, dus ik hoop dat 'ie nu wel goed aankomt! :D In iedergeval alvast bedankt! :D

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Cupido zon man heb ik dus nou ook haha af en toe is het zeker vervelend! menstruatie is weg en Hoppa we gaan weer!.. pff af en toe haha ;)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    16.
    Cupido - ronde 1 - 2e kindje
    Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje
    Muisje87- ronde 2- 1e kindje
    Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje
    Leiff- ronde 3 -3de kindje
    MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje

17.
    mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje
    Jantine - 1e kindje
    Naliey - ronde 44 - 1e kindje
    Jane83- ronde 7 - 1e kindje

18.
    AngelaV - ronde 4- 1e kindje
    kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje
    Momfertje- ronde 4- tweede kindje

19.
    Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje
    Silly84, 8e ronde, 1e kindje

20.
    Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje
    Ram- ronde 2 - 3e kindje
    Kellyae - ronde 2 - 2e kindje
    Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje

21.
    Meow - ronde 2 - 2e kindje
    Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje
    Hendrika - ronde 22 - 1e kindje
    Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje

22.
    Rosa1983
    Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje
    Karnijn - 2e ronde - 1e kindje
    Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje
    Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje

23.
    LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje
    Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje
    GFH - 7e ronde - 1e kindje
    Marassie - 1e ronde- 1e kindje
    mmuisje - 2e ronde - 2e kindje

24.
    Moisie - 8e ronde - 2e kindje
    Yupgup - 1e ronde - 1e kindje

25.
    iNikkens - 4e ronde - 1e kindje
    Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje
    Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM)

26.
    Labrador - 6e ronde - 1e kindje
    Lien81 - 4e ronde - 1e kindje
    Jessy82- 3e ronde - 2e kindje
    Tyndall - 2e ronde - 2e kindje
    Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje
    Skaya - 5e ronde - 1e kindje

27.
    Kimsenna-ronde 1-1ste kindje
    Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel)

28.
    Shiela - 5e ronde - 2e kindje
    Missy86 - ronde 3 - 2e kindje
    Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje

29.
    MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje
    Gesina - 3e ronde - 1e kindje

30.
    Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje

31.

Aantal:52

9. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    Hey hallo meiden!

Zo zo moest aardig wat bij lezen... Dat krijg je als je er even een paar dagen tussen uit bent!
    Mijn zus is afgelopen dinsdag bevallen van haar 4 kind! Een schat van een jongen. Dus ben daar zo af en toe te vinden:)

Hier alles nog rustig! Wachten op mijn ei. Als ik het goed heb komt die woensdag al heb ik al van af afgelopen donderdag van dat rekbaar slijm... Kan je al zo lang van te voren rekbaar slijm hebben of komt mijn ei nu ook eerder??
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen word nu toch een beetje onzeker:(

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    missy, gefeliciteerd! volgens mij kan dat wel met dat slijm..heb het zelf ook soms..

meiden, even van me afschrijven hoor.. fietste gisteren langs het ziekenhuis waar ik voor de MA heb gelegen...en vond dat zo confronterend :( Heb sinds gisteravond helemaal een rotgevoel..mis ons kleintje zo :( dacht dat het best goed ging met me, maar zodra ik ook maar in de buurt van het zh kwam, had ik de tranen al in m'n ogen.. gisteravond erg slecht geslapen en het blijft in m'n hoofd dwalen..vragen als waarom en hoe kan het nou? weet niet zo goed wat ik er aan kan doen.. :( het zal wel tijd nodig hebben..

11. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isis- Ik ken je gevoel maar al te goed. Ik heb zelf ook meerdere miskramen gehad en vorig jaar is ons kindje met 16 weken in mijn buik overleden. Een paar weken geleden zijn 3 vriendinnen van me bevallen waarvan 2 in hetzelfde ziekenhuis als ik vorig jaar en 1 zelfs op dezelfde kamer lag. Dan sta je daar voor de deur te wachten tot ze klaar is met haar poging tot borstvoeding en komen ineens alle emoties los. Ik heb even flink staan janken. Het gemis en de vragen zullen altijd blijven meid. Je moet het hoe moeilijk ook een plekje geven.

Hier- Mannetje was dus pas tegen half 1 thuis en was toen te moe. En deze ochtend kwam onze kleine man om 7:30 bij ons in de slaapkamer lopen terwijl we nog sliepen. Dus er is vanochtend ook helemaal niks van gekomen. Ik heb net mijn schatje uitgezwaaid. We hebben nog heel even op het punt gestaan om gek te doen en mee te gaan op zijn trip. Maar hij had zo'n haast dat ik het maar niet gedaan heb. Volgende maand weer een ronde ;)

12. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Isis, het heeft idd tijd nodig! Niet gek toch na een mk? Alles wat je er aan herinnerd kan het verdrietige gevoel in je oproepen..
    Herken het maar al te goed. Door mijn werk kom ik bijna dagelijks in het ziekenhuis waar mij het nieuws vertelt is. Ook in andere situaties wordt ik eraan herinnerd. Soms overvalt het me, soms kan ik er erg goed mee overweg. Het slijt vanzelf denk ik.... Succes meid!

13. Marassie

Marassie Niet meer actief

Even pronken met mijn ovutestjes.. Ik weet het nu wel erg nauwkeurig! Ik hoop dat het nu ook raak mag zijn... Bekijk bijlage 165753

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isis, ach meissie toch. Dat is ook heel confronterend. Het is ook allemaal niet niks. Ik ben nog steeds onder de indruk van je verhaal. Het is nog zo vers en als je dan weer zo langs fiets of loopt kan ik me heel goed voorstellen dat je alles opnieuw beleefd. Ik kan je niet vertellen dat het weggaat, maar hopelijk wordt het verdriet minder. Ze zeggen dat je het nooit vergeet (en ik denk ook niet dat je het wilt) maar dat het wel slijt. De scherpe kanten gaan ervan af. Wat je nu voelt is doodnormaal en heel begrijpelijk. Het is ook oneerlijk meid. Dikke knuf en blijf het van je afschrijven he.

15. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marassie, yep klussen maar!!!!! Maar dat heb je vast al gedaan. Welkom op het wachtbankje, geen comfortabele zit trouwens. Krijg er een houten reet van. Ik wil van die bank af! ;)

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall ahhh jammer zeg. Hoelang blijft hij weg?

17. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week zondag. En ik heb mijn ei over 2 dagen ofzo dus deze maand skippen we zoals we al gepland hadden. Maar valt toch wel tegen hoor dat er gewoon geen kans is :(

18. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @Isis, het is niet niks wat je hebt meegemaakt en je moet het gewoon nog een plekje geven, en dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Het heeft gewoon tijd nodig en het is logisch dat je moest huilen toen je langs het ziekenhuis kwam. En laat de tranen dan maar komen, probeer je niet groter voor te doen dan je bent. Het huilen helpt ook om het een plekje te geven. Veel sterkte!

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden,

Even niet op ZP geweest, druk druk druk!! Inmiddels hebben we de uitslagen binnen van de testjes....om een lang verhaal kort te maken hebben we gewoon kans op een spontane zwangerschap, had het nou zo geweest dat ik nog geen kindje had gekregen dan waren de berekeningen anders geweest en dan was het een ander verhaal. Ook gezien onze leeftijd word de kans wel kleiner. Mocht het met 12 maanden nog niet zover zijn dan mogen we beslissen of we mmm ingaan of dat we blijven proberen om spontaan zwanger te worden.

Hier is het klusseizoen weer geopend hihihi als goed is as maandag mijn ei...

Ik heb nog niet teruggelezen... Maar ik wil iedereen alvast heel veel klusplezier wensen en veel succes!!!

20. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @missy, wat leuk,gefeliciteerd

@tyndall, balen, maar volgende ronde er weer tegen aan ;)

@marassie; ja das wel een voordeel dat je nu precies weet wanneer je vruchtbaar bent

ik denk dat mn ei later komt dan ik dacht, kreeg gister pas "ei-pijn" en slijm. Zou mooi uitkomen, want vandaag is mn man weer terug, hihi die heeft wat te doen straks ;)
    Denk dat mn ei altijd wat later is dan mn banner aangeeft, vorige maand kwam ie ook pas op dag 17

Deel Deze Pagina