Hoihoi, daar ben ik weer eens een keer. Alles even 2 weken van me afgezet maar het ei komt weer dichter bij en dan gaat het toch allemaal weer lopen en ook de drang naar dit forum. Ik ga komende dagen alles even bij lezen. Lukt me vandaag niet. Gister wel weer te horen gekregen dat een vriendinnetje zwanger is, super leuk, ging ook niet in 1x maar ik wil ook!!!!! Pff, nou meisje jullie zitten weer even aan mij vast. Ik ga morgen weer even reageren op iedereen. Fijne zondag
grappig Jullie kijken het dus nog 3 maanden aan begrijp ik? Fijn dat de uitslagen goed waren, hoopvol voor deze ronde.
Hier sinds vandaag echt meer en meer pijnlijke borsten, mag me er niet mee bezig houden, want vorige maand was het ook zo en toch.... Toch hoop je, toch droom je en zeker nu gisteren een 2de vriendin ook kwam verkondigen dat ze zwanger is. Dus nu al beebjes in december EN in januari. Ondertussen zijn we nog met 3 "klussers". Hopelijk ben ik de volgende die het nieuws mag verkondigen. Mijn T-shirtje voor mijn zoontje ligt alvast klaar!
Hoi! Lastig he al die confronterende dingen Vrijdag verkondigde weer een collega dat ze zwanger is en het meisje dat even ver was als ik ging vrijdag met zwangerschapsverlof. Dan komt al het verdriet weer naar boven. Dat is dus helemaal niet gek Isis. Ik had juist dat de klap na een maand of 4 pas echt goed aankwam. Hopelijk zijn we allemaal snel weer in blijde verwachting, zodat we weer iets moois hebben om naar uit te kijken. Wij kregen deze week een brief met de afspraak: 3 aug mogen we voor t eerst naar de gyn. Hebben jullie er ervaring mee wat ze dan gaan doen? Alleen een gesprek of ook al direct onderzoeken? Fijne dag verder! Lekker hè die zon!
Hi, Ik ben vandaag voor het eerst na MK ongi geworden, dus mag op rood. Aan de ene kan voelt het als een opluchting.. mijn lijf is nu echt weer normaal na MK. Maar aan de andere kant ook balen.. Vol goede moed gaan wij door naar de volgende ronde.. Jullie allemaal veel succes en hopen op veel rose!
Dat is toch altijd weer even een klap in je gezicht als iemand je helemaal in de wolken komt verkondigen dat ze zwanger is. Ik denk dat altijd maar mijn tijd komt nog wel en dan gil ik het ook van de daken. En dan zullen er ook andere mensen zijn die dan even moeten slikken. Ik heb heerlijk uitgeslapen vanochtend. Was pas om half 10 op en de kleine man ligt nogsteeds in bed! Het is nu half 11! Dus ik denk dat ik hem er maar eens uit ga schudden
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 2e ronde - 2e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje 31. Aantal:52
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 2e ronde - 2e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje 31. Aantal:52
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 2e ronde - 2e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Aantal:53 welkom Evaa
Hallo meiden, Nog niemand die de neiging heeft om toch al stiekem te testen? En (nog) geen zwangerschapsklachten? Hier een paar dgn wat gevoelige onderbuik en vanavond uit eten geweest met mijn man alvast voor zijn verjaardag en na het voorgerecht zat het eten al boven in mijn keel. En dat terwijl het normaal mijn lievelingseten is. Vorige maand had ik 100% een voorgevoel dat het niet raak zo zijn, wat ook zo was. Nu 50/50.... Kan alle kanten dus nog op.
Mamakaatje- dat klinkt spannend! Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Ik ben vandaag even naar het strand geweest met de kleine man. We zijn maar een klein uurtje geweest en ben best rood nu. Nog net niet echt verbrand maar zit er heel dicht tegen aan. Mijn man belde me daarstraks en zei dat hij volgende maand een weekje weg wil voordat mijn broer een maand bij ons op vakantie komt. Ik heb er zin in! En dan eind september of begin oktober als mijn broer weg is weer een weekje weg. YAY!
He meiden ik ben nu voor het eerst bezig met Tempraturen en ovulatietesten heb gisteren een ovulatietest gedaan maar was nog geen LH piek aanwezig maar vanochtend getempdt en geeft + 0.3 Verhoging aan. Hieronder mijn kaartje heb ik nu dan al mijn Eisprong gehad of moet mijn Temp dan nog Hoger zijn??
Ik heb wel de neiging om te testen maar doe het niet. Ik wacht totdat ik echt een dag of drie overtijd ben. Heel moeilijk maar wil mezelf niet gek maken. Ik vind het wel erg spannend. Ook ben ik vrij onregelmatig de ene maand 28 dagen en de andere 24 dagen dus tja wanneer mijn nod nu is ? Ik hou dus gewoon 28 dagen aan qua nod. Heb niet echt klachten. Wel wat last van steekjes in borsten, ontzettend humeurig (vooral tegen mijn lief) en vergeetachtig. Maarja heb ook last van PMS dus dit kan het ook zijn en daar ga ik vanuit. Nou nog 7 dagen tot nod ben benieuwd.....
Heyyyy meiden! Hier ben ik weer! Leuk en druk weekend gehad, nu weer op het werk, laatste daagjes tot de firma sluit voor vakantie dus het is hier vrij rustig... {boring} Hier nog niets speciaals te melden, voel me vrij normaal. Alleen wat moe. Ben aan het aftellen, voor ons nieuw bed dat donderdag toekomt en de vakantie die eraan komt Het begint hier te korten, de eerste dames kunnen bijna gaan testen! Ik wil iedereen nog eens enorm succes wensen, fingers are crossed en ik duim superhard voor iedereen! xoxox
goedemorgen dames! eva, welkom! temp, als je tempstijging hebt, dan is je ei geweest. Echter moet de tempstijging wel 3 dagen doorzetten.. Je ziet dus altijd pas achteraf wanneer je ei is geweest. Kimmy, was het leuk in Phantasia? hier, nog geen drang om te testen..nod is ook nog lang niet..en daarnaast..ik dacht m'n ei gehad te hebben: posi ovutest en tempstijging van 2 dagen, en nu is m'n temp opeens gedaald vandaag, wat betekent dat ik m'n ei nog niet gehad zou hebben. Snap er helemaal niks van.. Nog maar even doortesten met ovu's en tempen dus. Dames die bijna gaan testen, heel veel succes!! Spannend hoor, zal voor jullie duimen!
Hey Isis, Phantasia was superleuk, heb een geweldige dag gehad Vreemd bij jou dat temperaturen... Maar zou het soms ook niet kunnen dat dat niet echt klopt? Blijven klussen dan hé meid xoxox
Dat klinkt spannend! Want plots misselijk worden van iets wat je normaal graag eet, klinkt me bekend in de oren: Ik eet supergraag st jacobs noten. Voor verjaardag van mijn schoonmama nog lekker meegegeten (ik had het klaargemaakt thuis), 's morgens trek ik mijn ijskast open (zat nog wat overschot in) en ik ben naar toilet moeten LOPEN! Mijn mama is daarna héél mijn ijskast moeten komen poetsen, want ik bleef die st jacobs noten ruiken ookal zei de rest van niet... Na zwangerschap zonder probleem terug kunnen eten! Straf eigenlijk he, hoe uw lichaam zo met je solt!