Even tussendoor: ik zit op 3 of 4 DPO (FF of eigen mening) en verlies ineens klodders creme afscheiding (hoop dat je niet zit te eten hahaha). Kan me niet herinneren daar eerder last van te hebben gehad. Mijn temp is ook flink gedaald. My Ovulation Chart Kunnen dit tekenen zijn van zw.schap of zijn ze anders te verklaren...? Wil met mannetje testen dus in een weekend is het makkelijkste, maar 6/7 DPO (zondag) is zeker te vroeg? Bent zo'n ongeduldige kip hahaha
Ja, ik was vroeg, maar dat is nog vroeger Zou het nog niet doen! Zeg ik heel stoer, haha! Ik denk niet dat de afscheiding al van een evt zwangerschap kan zijn op 3 of 4 DPO! Misschien innesteling?? Succes met afwachten!
O wat jammer voor je zus dat ze er aldoor zo lang op moet wachten. Dan zou het voor jullie helemaal leuk zijn als het zo snel raak zou zijn. Je houd het toch altijd in je achterhoofd dat het ook wel lang zou kunnen duren als het al in de familie voor komt. En de 1e is vooral spannend alles nieuw en je weet niet wat je voelen moet hoe je lichaam reageert op zwangerschaps prikkels. Spannend allemaal zeg! Mijn NOD duurt nog wel ff pas de 28e dus moet nog lang geduld hebben. Alle tijd om zwangerschaps kwaaltjes te zoeken Alleen had ik bij onze 1e nergens last van 9maand lang dus ben bang dat ik lang kan gaan zoeken. Al is niet elke zwangerschap het zelfde.
@Meissie: alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk krijg je snel een heeeeeeeeel mooi en groot kadootje..... Er wordt wel weer lekker veel gekletst zeg. Moest veel bijlezen, hihi. Had ook weinig tijd voor zp, ben druk op zoek naar een last minute stacaravan in Italie of Frankrijk. Heb nl vanaf vandaag 3 wkn vakantie en hadden 3 wkn op een camping in NL geboekt. Maar je denkt toch niet dat ik met dit weer in mijn caravan ga zitten met een kleine van 3 jr..... Verder wordt het hier steeds spannender. Waar ik tijdens mijn ei steeds wat steekjes voelde (linksonder in mijn buik), heb ik nu ook steeds van die speldeprikjes. Steeds wanneer ik gegeten heb dat lijkt het wel of er een soort van zuur hoog in mijn hals zit. Verder vaak last van "opboeren". Ik weet dus niet wat ik ervan moet denken?????
Nee met dit weer moet je niet in Nederland zitten. Hoop alleen wel dat het weer snel opknapt, want na volgende week hebben wij ook vakantie! Heb je al wat kunnen vinden? Spannend voor je zeg! hoelang moet je nog wachten tot NOD? Zijn bekende zwangerschaps klachten hoor!!! Ene die klacht van opboeren van bepaald eten had ik met de eerste ook heel erg 9maand lang zelfs tot in de verloskamer. Moet er soms nog wel om lachen. Man lief had heerlijkemacaroni gemaakt tijdens mijn weeën want er was nog genoeg tijd, maar met het persen moest ik alles ook weer opboeren en mijn zoontje was er uit en had nergens meer last van. Heb het er nog wel eens over tegen mijn man.
Ben alleen zo bang dat mijn lichaam me gewoon zo voor de gek zit te houden. Mag over 4 dgn testen, mijn NOD is de 17e... precies als de vakantie begonnen is. Heb helaas nog niks leuk kunnen vinden, manlief is nu al de hele avond aan het zoeken.
Als ik op ff 36.7 invul voor morgen geeft hij geen kruis. Pas bij een minimum temp van 36.8. Vandaar. En dat moet morgen wel lijkt me, aangezien het dan de 3e dag is na mijn laatste posi ovutest. Dus ben echt benieuwd morgen anders snap ik het niet meer. Zolang je met je temp hoger blijft dan gemiddeld lijkt me dat een goed teken hoor!!
Ben benieuwd wat je temp is troela. Ik ga nu slapen dames. Niet teveel schrijven zodat ik niet teveel hoef na te lezen straks
Hallo meiden.... Hier een heel voorzichtig vreugdedansje, heb vanmorgen getest en er kwam een heel licht streepje . Ik wil heel graag de foto laten zien, maar heb geen idee hoe ik die vanaf mijn mb kan sturen!
Hier ook een voorzichtige felicitatie mammakaatje Ben benieuwd over 2 daagjes. Spannend. Nou dames, Ik begrijp het hier niet meer. Mijn temp stijgt gewoon niet. Ben je zo blij met een knalovutest en dan werkt mijn temp niet mee. Heeft iemand hier ervaring mee?