jongens, iemand moet me echt even helpen met mn nieuwe banner, lukt steeds niet hahaha allemachtig ik lijk wel een debieltje. @kimmytje; ah jij ook weer hier helaas?? succes deze ronde meid! hier verder alles goed, niet meer ongesteld en vrolijk verder, ben alleen benieuwd wanneer mn ei precies komt aangezien mn vorige cyclus zo lang was (40 dagen) ben nu uitgegaan van 35. fijne dag allemaal!
Hey meid, ik ben hier ook weer ja... Vanmorgen helaas ongesteld geworden... Mja, we kunnen niets anders doen dan met goede moed op naar ronde 4. Ook voor jou veel succes! Voor je banner: Ga rechts bovenaan de pagina naar "banners", maak daar een leuke banner, dan de code voor in handtekeningen kopieren, naar je profiel gaan, "handtekening aanpassen, je vorige handtekening verwijderen en de nieuwe plakken. Hopelijk lukt het! Indien niet laat je het maar weten xoxox
Juni is een echte schande, ik snap er niets van, zeker de 2de helft bijna geen positieve testers... Hopelijk deze ronde meer geluk hoor! Liefs
jammer Kimmytje dat je hier mag aansluiten, klinkt gek zo maar je snapt wel wat ik bedoel he? Ik begrijp dat jullie een maandje zijn doorgeschoven? Hopelijk kunnen we allemaal doorstromen naar het zwanger gedeelte. Ik merk ook dat het heel lang duurt. Als het goed is heb ik volgende week mijn eisprong... en dan dat wachtbankje.
@ Meow, zeg nooit nooit hé, de moed niet opgeven hoor @ Cupido, hoi! En idd, ik begrijp wat je bedoeld Wij gaan nu onze 4de ronde in, ik weet het, is eigenlijk niet lang na bijna 10 jaar pil maar toch... Je wil iets graag, en meestal kan je dat kopen of ervoor zorgen dat je het hebt, maar bij dit heb je niets onder controle hé... Hopelijk zien we elkaar binnen een 4 tal weekjes bij het zwangere gedeelte ja, zou leuk zijn Hier nog maar net de nieuwe cyclus in dus voor ons is het nog wel even wachten... Liefs
NOD lijst 16-31 juli 2011 16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 4 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje 22. Rosa1983 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje 24. 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven 19 totaal Helaas moet ik mezelf ook aan deze lijst toevoegen Met zn alle hard hopen dat deze lijst een stuk mooier wordt dan die van Juni Sta nu op 21 maar kan nog veranderen
Alweer aardig wat namen aan de lijst toegevoegd . Nu maar hopen dat juli een mooie ROZE maand gaat worden. Ik lees wel af en toe mee, maar nog niet veel te melden. Komt wel weer als het klusseizoen in beeld komt .
Ja..ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat we niet genoeg geoefend hebben haha Ik heb nog steeds de hoop gehad om zonder IUI of iets toch zwanger te worden maar met nog maar 1 cyclus inzicht heb ik die hoop al opgegeven Ik hoop dus maar dat het een hele korte cyclus ia en ik snel weer ongi ben haha
Oke, ik kijk net even mijn ZP berichten terug en zie ik dat jullie lekker kleppen hier. LOL. Heb niet alles terug gelezen nog, ben ik heel even te moe voor. SORRY! Ga vanaf nu lekker meelezen (althans proberen). Hier dus even een ego vraagje. Maar misschien kunnen jullie me helpen?!? Moest laatst bij de gyn zijn voor een uitstrijkje en onderzoek baarmoeder. Want ze dachten dat er iets mis zou zijn. Ziet hij 2 eitjes zitten. 1 grote, 1 kleine. Ik zat op de helft van mijn cyclus dus het liep redelijk goed zeg maar. Want een dag later had ik ook verschrikkelijk last van mijn eisprong. Nu was er dus 1 gesprongen. Net een paar dagen voor mijn NOD kreeg ik weer zo'n buikpijn (zoals van een eisprong). *HET ANDERE EITJE??* Maar dat kon volgens de gyn niet?!?! Kan dat volgens jullie wel? Deze maand heb ik geen buikpijn gehad. Misschien is hij toch eerder gesprongen? Wat denken jullie? Ik ga zondag beginnen met mijn eerste ovu test *GLIMLACH* en wou eigenlijk maar een paar dagen testen (totdat ik een ei vind), maar misschien moet ik eens de hele maand in de gaten houden. Ik weet het niet. Ik hoop dat jullie misschien raad kunnen geven. X Veerle
@Kimmytje: Bij onze dochter was het in de 2e ronde raak. Ik ging er helemaal niet van uit dat het zo snel al kon gebeuren. Ik had erg lang aan de pil gezeten en ook flink zware ook (Diane). Ik ben nu al een jaar gestopt en mijn cyclus is redelijk stabiel. Wat kan je lichaam je voor de gek houden die eerste maanden. Ben je ook 4 maanden gestopt met de pil of langer? @Hendrika, ronde 22. Dat is frustrerend. Kan me er iets bij voorstellen dat je dan deze ronde ook maar achter de rug wilt hebben zodat je een nieuw traject in kan gaan. Je zal de eerste niet zijn waar het in de laatste ronde wonderbaarlijk in eens lukt. Dus mijn duimen draaien voor je .