@moestra: Balen meid. Op naar de volgende ronde die ''hopen we'' vast beter zal worden. @mamakaatje: Van harte meid! Echt super goed nieuws voor jou. Geniet er lekker van en laat ons straks nog maar een mooie foto zien. Kunnen we even mee genieten van jou streepje! Hier moeten we nog wachten tot de 28e! Blijven duimen. Succes meiden die binnen kort moeten testen.
Word wel steeds donkerder he! Maar het blijft een raadsel waarom het zo lang duurt voor er een streepje komt. Anders toch nog maar met een andere test proberen.
Heb ik dus ook al gedaan.....vanmorgen Een plustest, volgens mij van CB. Die geeft niks aan Raar, want die van kv worden wel donkerder!
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Hendrika- 22e ronde - 1e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Aantal: 62 Zwanger: 1 Ongesteld:2 Ik heb Moestra op rood gezet balen zeg, volgende ronde is voor jou!! Ik wilde liefkleintje en mamakaatje op lichtroze zetten, maar dat kun je niet lezen...
@liefkleintje; ik dacht dat de testen van kruitvat gevoeliger waren dan die van cb. Maar ik zie de streep ook donkerder worden.
Hummm vreemd ja. Nou nog maar een paar dagen wachten en dan merk je het van zelf denk ik. Maar het maakt je wel onzeker Succes meid!
@meow Ze worden idd ook elke dag een beetje donkerder! Maar wat me niet lekker zit is dat dat pas na de afleestijd is Ongeveer binnen 15 minuutjes! Ze zeggen dat dat niet goed is.....maar ik vraag me af waarom er dan toch na 15 min een steeds donkerder streepje komt te staan! Vorige maand was en bleef hij omo wit @missy86 Ik ga proberen morgen gewoon niet te testen en dan pas zondag weer! Als ik dat red Maar wat is dat moeilijk als je zulke testen hebt! Ik wil gewoon een KNAL test (ik weet het....is ook nog wel te vroeg, haha!)
Hoe plaats ik mijn foto hier? Heb net een foto met het fototoestel gemaakt en die staat nu op de laptop
Onder de laatste reactie staat in een paars vakje: Plaats reactie! Daar klik je op en kan je je berichtje typen en bovenin bij het paperclipje kan je de foto toevoegen!
@liefkleintje; tja dat weet ik ook niet...maar er moet toch wat zijn, anders blijven ze idd omowit. toch????
joepie het is me gelukt de foto te plaatsen. Alleen zie je het steepje op de foto niet zo goed als hier in het echt...hopelijk kunnen jullie hem wel zien?
Mamakaatje Ik zie wel een streepje hoor! Hoeveel dagen voor NOD zit je?? Spannend!! Snel hopen op een donkere streep! Doe ik ook
Zit op 11 of 12 dgn na mijn eisprong nu, 2 dgn vor NOD Het lijkt geloof ik wel een beetje op jouw testen he liefkleintje? Hopelijk hebben we snel een donkerder lijntje!
MamaKaatje.....we gaan voor een dikke vette streep!!! Ik zit denk ik nog maar op ongeveer 8 DPO....en heb maandag mijn NOD! Jezus, wat is dit zenuwslopend he Hahaha!
Ik zal op vakantie af en toe even spieken via mijn mobiel, maar foto's plaatsen lukt me niet via mijn mobiel. Succes met nagelbijten, hihi!