@ sjee: heftig hoor van je rug! Waardeloos dat het uwv beslist dat je "gezond" genoeg bent, omdat je artsen geen duidelijke diagnose kunnen stellen. Hoop dat je snel weer terug mag in de ziektewet (positief bedoeld natuurlijk)
meow- je kan berekenen volgens je ei wanneer je uitgerekend zou zijn. ik zou denk ik 2 april uitgerekend zijn ALS we geklust hadden rond mijn ei. Maar helaas was het 4 dagen ervoor en zal ik niet zwanger kunnen zijn denk ik. Maar, ja je kan dus berekenen adhv je ei. Die van mij was zondag nacht/maandag heel vroeg in de ochtend want ik werd wakker en alle druk/pijn was weg.
Hoi meiden, hier sinds vandaag ook weer het gevoel dat het niet gaat lukken deze maand. En soms dnek ik ook weer van wel.... Mijn borsten gaan weer zeer doen. Zoals altijd anderhalve week voor mijn ongi. Maar aan de andere kant, zat ik zostraks bij mijn schooonouders letterlijk te kokhalzen van de chinees......blagh!!! Iedereen zat me met vragende ogen aan te kijken. Maar dat kan ook komen omdat ik (sorry meiden) al twee dagen niet naar het toilet kan. Een volle dikke buik zeg pfffffffffff..... Nou goed, ik moet nog veel geduld hebben voor ik weet of het raak is of niet. @ Sjee... jeetje meis balen. Ik heb ook een poos zo met mijn onderrug gelopen. Het begon in de zwangerschap en toen dachten ze aan bekkenklachten vanwege hormonen in de zwangerschap maar uiteindleijk ben ik bij de reumatoloog terecht gekomen en daar is uit MRI-scan gebleken dat ik een reumatische aandoening aan mijn SI-gewrichten heb. Heb dit even gekopieerd. Misschien herken je het één en ander. Een spondylarthropathie is een gewrichtsontsteking aan het bekken of de wervelkolom. Als uw arts niet weet welke vorm van de ziekte u heeft, noemt hij het een ongedifferentieerde spondylarthropathie. Bij een ongedifferentieerde spondylarthropathie raken de gewrichten van het bekken (SI-gewrichten) en de wervelkolom ontstoken. Deze ontsteking veroorzaakt pijn en stijfheid, maar verloopt over het algemeen mild. Soms krijgt u ook ontstekingen in andere gewrichten, zoals uw knie, schouder of heup. Meestal gebeurt dit maar aan één kant van uw lichaam. Ook peesaanhechtingen kunnen ontstoken raken, bijvoorbeeld de aanhechting van de achillespees. U kunt op elke leeftijd een spondylarthropathie krijgen, maar de klachten beginnen meestal op relatief jonge leeftijd. Spondylarthropathieën komen voor bij zowel vrouwen als mannen. Veelvoorkomende spondylarthropathieën zijn: de ziekte van Bechterew reactieve artritis artritis psoriatica Sterkte!
@gesina, als ik op de link klik, zie ik die van mezelf (wat vind je daarvan btw?) Klik bij ff op sharing rechtsboven en dan op "get code" en dan moet je de hmtlcode kopieren en plakken @tyndal, is dat dan een andere calculator dan op zp? Want op zp zegt ie dat mn ei op de 6e moest komen, terwijl dit op de 10e was.
3633b9 Ovulation charts on FertilityFriend.com Heb ik hem zo goed ?? Ja die van jou ziet er ook goed uit Meow
hahaa Ik duim ook voor jou ik zat net voor de gein te kijken op internet want als ik nu zwanger zou zijn zou ik 5 April uitgerekend zijn en dus de Sterrenbeeld van het Kind een Ram Nou ik schrok me kapot hahah ik mag me bergen dan!! T dan namelijk een Driftkikker heel erg actief en de baas willen zijn dus Disepline staat op nummer 1 !! het NEE woordt kennen ze niet en ze zijn erug Nieuwschierig hahahha dat wordt wat
hahaha dan vraag ik me nu af of mn dochter dan stiekem geen ram is...ze is van 28 april, dus Stier.., maar de beschrijving van Ram past prima. Van welke site heb je dat?
Ik zal jullie zeggen,mijn moeder is ram. En echt soms kan ik ze wel schieten! Echt zoooo koppig als wat. Alles en iedereen maakt fouten behalve zij. Pfff soms enorm vermoeiens hoor hahaha
@ stier ja hahau zeker weten zijn die koppig! Heb er een hier hahah maar daar zijn er wel meer sterrenbeelden hoor hihi
Ik ga mezelf maar van de lijst halen op CD 10 een positieve ovu test op CD 13 een temp stijging maar helaas eenmalig... Dus weer ovutesten gebruikt en dus weer een posi ovutest op CD 17 Nu op CD 24 nog steeds geen tempstijging Ik zal dus wel weer mn hele lange cyclus hebben......... Blijf dus nog maar doorgaan met ovu testen maar heb dus echt geen idee wanneer mn NOD is
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Aantal: 62 Zwanger:4 Ongesteld:3
nu beschrijf je mn schoonmoeder, maar die is weegschaal (net als ik..., maar ben wel een echte, twijfel altijd en overal over)
@Hendrika, wat vervelend dat je cyclus zo van slag is, zo weet je nooit waar je aan toe bent, hopelijk wordt t snel duidelijk
Sjee: wat een klote situatie zeg. Laten we hopen dat je idd weer gauw de ziektewet in mag, want hier wordt niemand beter van. Hendrika: wat raar he! het lijkt wel of je eitje uiteindelijk toch niet gesprongen is, maar dat tot 2 keer toe is wel apart. Hier wordt je ook niet veel wijzer van. Pff lijkt me vervelend zeg, want je ei is nu letterlijk zoek! Laten we hopen dat je eitje toch nog snel springt. Goed door blijven klussen dan maar. Hoe lang zijn je vorige cyclussen geweest dan?