Ja er zit niks anders op dan maar een beetje op de gok te klussen... want die ovu testen ga ik nu ook maar niet meer zo vanuit..... Mn cyclus ligt altijd tussen de 28 en 32 dagen ongeveer en eens in de zoveel tijd rond de 50 a 60 dagen.... Meestal gaat het 2a3 cyclussen goed en dan weer een hele lange Balen..maar ja...het is niet anders....Ik ga nu ook maar de CB testen erbij halen, als die van sensitest posi geven dan maar een CB er extra bij proberen
@ leiff, balen zeg!!! Hopen dat er volgende maand een posi-test is! @ jessy82 Superbedankt voor hetgeen wat je gevonden hebt! Ik moet binnenkort weer terug naar een arts en zal een paar dingen eens aankaarten. Bechterew is uitgesloten. Verder iedereen bedankt voor jullie medeleven. Ik hoop dat we nog iets kunnen veranderen en dat het UWV wil luisteren.. En anders dan hoop ik dat ik dit achter me kan laten maja.. ik ken mezelf..
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Aantal: 62 Zwanger:4 Ongesteld:4 Balen leiff. Volgende ronde is voor jou. Ik heb je op rood gezet
ik heb het gevoel of er een kacheltje staat te branden in mijn buik. net of er dampo op mijn onderbuik is gesmeerd. Heel gek
@ troela, raar he.. Wat je lijf allemaal met je kan doen... Ik heb hier een hoop van die kwaaltjes maar kan ook een voorteken zijn van de ongi.. Ik denk dat het bij mij ook te maken heeft met het feit dat ik er anders nooit zo op let maar nu valt ineens ALLES op... Ik raak er geirriteerd van haha!
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Aantal: 62 Zwanger:4 Ongesteld:5 Mezelf op rood gezet!! hopelijk zie ik jullie niet bij het volgende topic!!! succes allemaal
Ha meiden... even een berichtje van mij, ik wordt namelijk nu toch wel weer een beetje zenuwachtig Ik had eigenlijk tot vamorgen niet echt het idee dat het deze maand raak gaat zijn, waarom weet ik niet. (Vorige maand dacht ik echt dat het wel raak zou kunnen zijn, wat dus niet zo was... maar goed klopt dus ook niet). Maar vanmorgen dus wat helder rood bloedverlies. NOD is 'pas' de 23ste.. Zou 't een innestelingsbloeding kunnen zijn? Die heb ik bij m'n vorige 2 zwangerschappen niet gehad... pfff nu nog 5 dagen wachten. Tja of m'n cyclus is van slag en ik wordt ongesteld, maar daar heb ik ook nog geen klachten van op 't moment. Nou moest het even kwijt hoor. Vandaag nog testers? Succes allen!
Hey 4 zwangeren! Gefeliciteerd meiden! En helaas ook meiden op rood echt balen hopelijk volgende ronde raak! Ik zou vandaag testen halen en gaan testen maar dat gaat niet gebeuren heb heel slecht geslapen en mijn dochtertje is ziek ik moet zo werken mijn mannetje blijft thuis... Ineens is de behoefte om te testen weg en heb ik het idee dat ik ongi word binnenkort....
jammer fl3xgirl... maar je weet maar nooit! Anders morgen even en testje halen? Misschien ziet het er na een nacht goede slaap weer anders voor je uit mmuisje, spannend!! Is het net zoveel als bij je ongi? Laat je weten of het doorzet? meissie, balen...! Hier is het raar. Vorige maand op dag 9 een bijna-posi ovulatietest. Toen dag 19 ongi geworden. Nu dag 9 bijna-posi ovutest. Op dag 18 's ochtends een posi ovutest en 'avonds erge krampen aan rechterzijde lichaam. Dacht zelfs even dat ik een blindedarmontsteking had. Nu is de ovutest weer licht en de krampen minder. Zou het dan mijn ei zijn geweest?? Heb hem nog nooit eerder gevoeld. Hoop niet dat het altijd zo'n zeer doet . Is ook pas de tweede maand dat ik temperatuur en test, dus heb verder geen vergelijkingmateriaal. Maar ga er vanuit dat hij gisteravond/vannacht is gesprongen. Voor de zekerheid een zw. test gedaan, niks op te zien. Ja in mijn hoofd, hahaha. Ik ga er nu vanuit dat mijn LF 9-15 dagen duurt dus neem 12 dagen, en verplaats mezelf naar NOD 31. Wil nog wel bij dit topic horen
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 62 Zwanger:4 Ongesteld:5 Mezelf verplaatst naar dag 31!
Hey Sjee, Ik wil toch ff reageren ik kom niet vaak maar het verhaal komt me bekend voor ik heb het ook al 9 jaar als het niet langer is. Maar ik heb een vraagje heb je nog op andere plekken in je lijf problemen zoals pijn en stijfheid. Merk je aan jezelf dat je nogal flexibel bent. Ik ben namelijk wel afgekeurd maar moet zeggen heb 2 jaar ervoor moeten rechten maar ik heb EDS dat is een bindweefselaandoening overal pijn en dan nog zeggen ze dat ik gewoon kon werken. Misschien heb je er wat aan.
Ik ga zo een test halen ben niet vaak geweest wilde wat afstand nemen van ZP. Ik ben echt gestressd wat als het posi is ik denk dat ik tegen de muren aan vlieg het is dan de laatste keer dat ik dan zw ben, als het niet goed gaat is het over
Vandaag mijn NOD! Gisteren niet getest! Vond ik best knap van mezelf Vanmorgen kon ik het niet laten, dus een test van de DA drogist gedaan! (hiervoor elke keer kv 2v5) Binnen de afleestijd verscheen er een heeeel licht streepje! Ik weet niet wat ik nog van die streepjes moet denken hoor! Jullie? Die zouden op NOD toch echt wel een stuk donkerder moeten zijn dan?
Ik zie wel iets, liefkleintje! Het is wel een dun streepje, hoop niet dat het een pennestreepje is... En waarom zou je niet licht posi kunnen testen op NOD? Kan toch dat je nog maar net zwanger bent?
Zoals mijn banner mij optimistisch toeschreeuwt heb ik inderdaad maar een test gedaan vandaag (sensitest) en die was zeer overtuigend negatief. Gr. Natuurlijk wel nog steeds zere boobs etc. Hoop dat die ongi snel komt...
@fl3xgirl, hoop voor je dat het inderdaad is vanwege zwangerschap en niet dat je ziek wordt! Misschien toch testje halen, dan weet je het maar ??