Van de ene kant denk ik ook dat er niks is! Omdat de streepjes idd zo licht blijven! Maar van de andere kant denk ik ook....ze zijn er niet voor niks! Had ik vorige maand niet! Ik kan niet rustig afwachten.....pff....de zenuwen gieren door mijn lijf! Zeker omdat ik er vaak de klok op gelijk kan zetten wanneer ik ongesteld wordt en dat ben ik nog niet! Wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben!
Ja ik begrijp het wel hoor. Je ziet steeds die vage streepjes en hoopt dan dat de volgende test dan eindelijk een duidelijker streepje geeft. Ik geef de moed nog niet op voor je hoor begrijp me niet verkeerd. Het kan echt nog wel dat je echt zwanger bent.
Maar ik wil ook nog even toevoegen dat ondanks het feit dat je nog niet ongesteld bent, het ook kan betekenen dat je lichaam je nu even voor de gek houd en dat je niet ongesteld word omdat jij "denkt" zwanger te zijn. Het gebeurt meid. Ik zeg niet dat het zo is maar hou er wel rekening mee
Ja, idd! Als je omo witte testen hebt (net zoals ik vorige maand had) dan heb je ook geen hoop! Nu heb je dat toch....om meerdere redenen! Mijn temp blijft hoog, nog niet ongi, lichte streepjes op testen.... En zou niet weten waardoor ik anders streepjes moet hebben! Heb net een inwendige en uitwendige echo gehad. Dus weet zeker dat ik geen cyste ofzo heb! Ik zal proberen even wat minder te posten hier
Ik begrijp het ook hoor...maar ik ben hier bezig aan ronde 3 (naast mijn ontpillingsronde) en ik voel zoveel dingen die ik nog nooit gevoeld heb. Echt zeer vreemd. Ik heb de vorige rondes ook omo-witte testjes gehad...heb nu nog niet getest...(is nog wat vroeg) Voor de reeds zwangeren onder jullie? Hoe was/is jullie cervix slijm? Dank je wel. Ik wil het graag maar probeer toch met mijn 2 voeten op de grond te blijven...al is dat o zo moeilijk.
@liefkleintje Een paar berichten terug las ik dat de streepjes niet binnen de tijd staan? Kv moet binnen 5 min zichtbaar zijn anders is het niet geldig... Mocht het wel binnen deze tijd zijn zou ik als ik jou was over 72uur opnieuw proberen... Is het dan nog niet duidelijk zou ik de ha bellen... Hier trouwens op rood maar wel een nette cyclus van 28 dagen ben daar wel blij mee
Zeker weten dat je binnen 5 mi uten aflezen moet bij de kv 2 v5 ??? Heb tOt nu steeds op de Pakkingsbijlage zien staan. Eerst een zin waar staat dat je binnen de 5 min moet aflezen en in de volgende zin staat dat je na 5 min moet aflezen. Weet niet de preciese wordkeuze uit mn hoofd. Schrijf via mobiel en geen test bij de hand nu. Dus hoe weet je dan dat het binnen de 5 min moet?? Welke zin klopt?
@ Hendrika: Balen dat je geen idee hebt wanneer je nod is. Hoop dat je snel duidelijk hebt! @ leiff: balen meid! dikke knuffel @ meissie2008: balen meid! Dikke knuffel voor jou en hoop dat je snel een posi test hebt! @mmuisje: 't zou een innesteling kunnen zijn. Duim voor je! @yupgup: Ik heb ook altijd pijn aan de linkerkant als mijn ei komt. @ fl3xgirl: Balen van de twijfeltest! Hoop dat je niet vaker met de wc hoeft te knuffelen! @ Liefkleintje: Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Sluit me bij het advies van Tyndall aan! @ Jantine: Hoop voor je dat de ongi snel komt, dan kun je weer aan een nieuwe ronde beginnen! @ Troela: Fijn dat je nu weet wanneer je ei was! @ Kirsten: Fijn dat je een mooie cylcus hebt! Wel balen dat je ongi bent! @ Jane: Balen meid! Hoop dat ronde 8 geluk brengt (ook voor mezelf) @ Bloempje: Hoop dat je voorgevoel klopt. Nog even wachten.... @ Snelly: Spannend! @ Dikkelke: Balen dat je je zo ellendig voelt. Hopelijk voor een goed doel!!! Mag zelf nog lekker lang wachten, ei is net geweest.Nog 1 week werken en dan lekker vakantie tot september! Lang leve onderwijs!
Vriendlief had de digitale cb test gekocht en wilde heel graag dat ik die nu zou doen....helaas! Niet zwanger! Kom dan maar op met die ongi!
Ik weet het, veroordeel me niet maar... K heb juist getest kv 2 v 5 gedaan. Als ik t in t licht hou zie ik (denk ik) een heeeel heeeel heeeel licht tuurstreepje. Te licht voor foto. Donderdag test ik nogmaals. Zou het echt. K zit 8 dpo vandaag!
Ik weet het niet of het te vroeg is?! Volgens ff zit ik op 10 DPO....ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad! Temp blijft wel mooi hoog, ook nog niet ongesteld! Als ik woe nog niet ongesteld ben, ga ik de huisarts even bellen! Want dan zou ik 2 dagen later ongi worden als normaal! Heb ik nog nooit gehad! Dus maar weer afwachten! Maar ik geloof er niet zo in hoor! Heb zoiets van....laat dat rood maar komen, anders is mijn cyclus straks ook door de war
net te horen gekregen dat mijn Beste vriendin zwanger is van de 2e zo door de pil heen ze waren geen eens bezig !! Heel erg leuk voor ze natuurlijk en ik gun het hun ook van harte maar weer een Domper voor me zelf Ik hoop zo dat het bij mij nu ook Raak is maar goed dat moeten we maar afwachten!!
@liefkleintje, jammer zeg! Hoop voor je dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt en toch zwanger bent! @girafje, zo knap hoe jij op iedereen weet te reageren! Echt attent. @dikkelke, spannend! Die tuurstreepjes zijn zo irri, je kunt dan niet wachten om nog eens te testen he? @gesina, het is soms oneerlijk verdeeld, maar jouw tijd komt nog wel, des te meer kun je er straks van genieten als het zover is. @hier, vanmiddag naar de kruidvat geweest en doosje testen gehaald en vervolgens naar de etos, want daar waren de CB testen in de aanbieding hihi
oh ja dat gevoel ken ik... wij kregen te horen dat mn schoonzus zwanger was in 1 keer, terwijl wij al 1,5 jaar bezig waren, gelukkig voor ons was het de ronde daarna raak. *knuffel*
@liefkleintje; t blijft natuurlijk raar @girafje; wat bloempje zegt, knap dat je alles bij kan houden en reactie geeft @dikkelke; ow spannend, maar wat raar dadt je dat vaker hebt (of is dat niet raar, weet t eigenlijk niet) @bloempje, als er nog geen ongi is woensdag ga ik ook even langs de etos en kruitvat
@ bloempje: kost wel tijd hoor om op iedereen te reageren, dus doe het ook enkel als ik echt tijd heb. @ liefkleintje: probeer het zoveel mogelijk los te laten, dan komt de ongi ook eerder. Door spanning kan het steeds later worden...(spreek uit ervaring) @ Gesina: Ken het gevoel helaas erg goed. Heb vorige week van 3 mensen in mijn omgeving gehoord dat ze zwanger zijn. Eentje zelfs onverwachts, want de 1e kwam na 4 jaar met medische hulp en nu niet bewust bezig. Kwam ook tot het besef dat in de 89 maanden dat wij al bezig zijn al 9 mensen in mijn omgeving zwanger zijn! Elke keer denk ik weer: en wanneer mag ik!!!! Van mijn dochter na 2 maanden al zwanger zonder moeite, en nu elke maand weer te teleurstelling. Hoop dat het voor ons beide snel raak is! Dikke knuffel!