NOD 16-31 juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamakaatje, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje- Balen dat de oppas ineens in het ziekenhuis ligt.

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ tyndall
    Mijn oppas is 1,5 week geleden geopereerd aan een hernia en herstelde niet echt goed. Vandaag is ze voor extra controle naar het ziekenhuis gegaan en moest meteen blijven. Ze weten helaas nog niet wat er mis is.

3. Sjee

Sjee Actief lid

26 jun 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoooi,

Net even lekker naar de kermis geweest! Ff eruit, zinnen verzetten.. Over het eten, ik eet en drink nog gewoon alles, ik ben wel gestopt met roken vanaf het moment dat we ervoor gingen. Ik denk dat als je nu ook al op alles gaat letten je er misschien weer net wat meer bezig bent dan dat goed is.. Maaaaar daarbij gezegd.. Dat zou IK hebben.. Dames die een knop daarin om kunnen draaien chapeau! Ik wou dat ik dat kon!!

Voor degene die het vorige verhaal nog mee hebben gekregen.. Ik mag donderdag naar een rugcentrum, ze gaan kijken hoe of wat want het best rap achteruit gegaan en ik mag nu de juiste medicatie niet pakken want die maakt alles kapot van binnen zeg maar..

Maar goed.. Let's hope dat het allemaal voor iets goeds is!!

4. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Vind mijn gekookt het lekkerst als de dooier net hard is en nod een beetje donker geel.
    Gebakken lust ik alles wel van boerenommelet tot roerei.

Heb een dag later altijd zo'n last van winderigheid:).
    Hebben julie dat ook?:(

5. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    Hey hallo hier ben ik ook weer eens even;) Zozo hier word wat af gekakeld :D Moeilijk om overal op te reageren dus doe ik het maar even in het algemeen:)

Alle zwangeren van harte met dit mooie nieuws geniet allemaal van jullie zwangerschap want dat is het mooiste wat een vrouw kan overkomen!

Alle ongi dames helaas deze ronde niet maar de volgende ronde word weer een ROZE maand ook voor jullie!

Ook las ik dat er vage testen bij zitten en heel veel spanning van mensen die lichte streepjes zien!!! Spannend zeg hoop dat het heel snel donkerder mag worden.

Hier nergens last van. Zit nu ook op het wachtbankje mijn NOD is de 28e dus dat duurt nog een weekje! Heb alleen wel een vaag voor gevoel dat het wel eens raak kan zijn. (alleen sta ik niet op het lijstje tyndall;))
    Nergens last van alleen opgezette borsten met zo af en toe steekjes! Anders nooit last van ook niet voor NOD.

Gebakken ei met spek kaas groenten kruiden dat gaat er bij mij wel in zelfs in de ochtend!

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik vind m'n eitje t lekkerst zacht gekookt met aromat!

Heb zo iets raars gehad vandaag: emo, misselijk, opgezette buik, darmen die verstopt zitten, en geurtjes waar ik helemaal onwel van werd! Ben zo bang dat ik t allemaal in me hoofd haal, die kwaaltjes, of dat t niks met de zwangerschap te maken heeft.. Volgende week maandag NOD.. Nog ff wachten.. Wil zo graag testen!!

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mikjez- Als maandag je NOD is kan je donderdag misschien al een testje wagen ;) Het klinkt allemaal wel goed hoor!

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over eitjes gesproken....ik heb mijn eitje het liefst bevrucht;).....

Ik ben benieuwd naar de testers vandaag!!!! Ik zeg we gaan weer voor roze!!! Veel succes meiden!!!

Ga me aankleden moet zo werken....

9. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Huh nu is mn temp weer iets gestegen en nog steeds geen ongi, die ik wel verwachtte. Misschien zo toch eens richting kruitvat

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Oeh, spannend!! Wanneer is je NOD?

Hier is mijn temp ook weer gestegen! Nog steeds geen ongi, maar wel een witte test :(
    Snap er niks van! Mijn cyclus is altijd zo regelmatig! Wil gewoon dat de ongi NU komt, kunnen we verder :)

11. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Gisteren had ik 2 positieve kruidvat testen en 2 positieve clearblue digital testen.

Nu,

Ik heb gisteren bloed laten nemen bij de HA (is hier standaard in België).

Ik zat gisteren op 9 dagen na mijn eisprong. HCG stond op 12.

Volgens de dokter kan dat omdat het nog extreem vroeg is.

Ik ben er het hart van in. :( Hopelijk gaat hij snel omhoog.

Wat denken jullie?

12. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Zou proberen rustig af te wachten je hcg verdubbelt elke dag!

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat wel goed zit!! Je hebt 4 positieve testen gehad!!
    Toevallig heb ik gisteren de huisarts gebeld, omdat ik wilde weten wanneer ze bloed kunnen prikken.
    Tegen mij zei ze: dat heeft pas zin als je een week overtijd bent!!

14. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je dames! Doet me deugd.

Maandag mag ik terug voor bloed. Dan zijn we bijna 1 week verder.

De HA zei dat ik verkeerd geteld heb.

Ik heb mijn ES gehad op 10/7!
    Ik heb een LF van 11 dus voor MIJ is de nod morgen 21/7 MAAR in principe moet je er vanuit gaan dat je altijd 14 dagen moet tellen!

DUS... Ben ik gisteren gaan bloed laten nemen op 5 dagen voor de nod.

Dan kan hij niet anders dan laag zijn natuurlijk. Ik ben op dit moment nog maar 3 weken en 3 dagen ver!!

15. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Super nieuws! Jammer dat je teruggezet bent in tijd maar verklaart de lage scores!!!

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Meow

ja ik heb heel erg sterk het gevoel dat ik zwanger ben maar ik durft het niet te denken eigenlijks bang voor een Terleurstelling!!

maar ik zie dat je ongie is uitgebleven :D wat spannend succes he

17. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Helaas kan ik nu op rood, zoals ik wel dacht. Vindt t aan de andere kant wel fijn dat m'n cyclus niet al te erg van slag is na de pil.

Ja gek is dat gevoel hè. Ik wist t toen zo zeker, voelde gewoon anders. Ga voor je duimen hoor!

18. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    @meow: Jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde!

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meow, balen meid!!! Succes in de volgende ronde!!!

Dikkelke, spannend hoor!!!

Ik wil ook testen!!! Heb zelf de 25e aangehouden, calculator geeft 24e aan....kom zo langs kruitvat moet me zo inhouden!!!!

20. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik kan op rood dames helaas,

Op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina