Hey dames.. Ik meld me ook even aan.. Wie wil me op de 17e zetten?? 44e ronde 1e kindje.. Dank je.. s6 all
Goedemorgen meiden, Ik kom me helaas hier ook aanmelden. Mijn nod is 25 juli, ronde 9, 2e kindje. Wil iemand mij op de lijst zetten??? Heel veel succes deze maand meiden!!!
Ik schuif ook weer een maand door. Ondanks dat deze cyclus maar 28 dagen had, ga ik toch uit van 30, dus volgende NOD is op 26 juli. Dit wordt ronde 4 voor eerste kindje. Iedereen succes! Ik hoop dat we hier meer roze krijgen dan in juni!
NOD lijst 16-31 juli 2011 16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 4 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven 26 totaal
dankjulliewel meiden! gaat hier met ups en downs maar op dit moment een up en we gaan deze maand helemaal roze maken met zijn allen!!
Hoi meiden. Ik kom me hier ook even melden. Gisteravond totaal onverwacht weer ongi geworden. Word helemaal gek van mn cyclus.
NOD lijst 16-31 juli 2011 16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 4 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven 27 totaal
Hey meiden, mag ik me ook hier komen melden? Afgelopen week een MA bij 14 weken zwangerschap gehad we zijn enorm verdrietig maar ook vastbesloten om gelijk er helemaal voor te gaan (dit ukkie was een een zeer welkome verrassing).. Het is dus nu ronde 1 na MA voor een 1e kindje Hopelijk pakt m'n cyclus het weer goed op..ik ga weer ovutesten gebruiken en ik temp. Als alles goed gaat verwacht ik m'n NOD rond 24 juli...
NOD lijst 16-31 juli 2011 16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20. Meissie2008- ronde 8 - 2e kindje Ram- ronde 2 - 3e kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Kimmytje - ronde 4 - 1e kindje Hendrika - ronde 22 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1 kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven 28 totaal
Hopelijk komen de pendels deze maand uit en komt er iid heeeeeeeeeel veel roze. Ik merk dat ik het nu toch wel weer een beetje spannend ga vinden. Nog een paar dagen en dan heb ik weer mijn eisprong. Nu hopen dat we wel op het juiste moment "klussen". Ik weet niet waarom, maar ben soms een beetje bang dat het niet zo snel gaat lukken. Vorige maand hebben we ook echt bijna iedere dag "geklust" in mijn vruchtbare periode. Het was helaas niet raak. Mag eigenlijk nog niet klagen, maar met al die zwangere vriendinnen om me heen wordt mijn verlangen naar een 2e nog groter. Herkennen jullie dit? liefs mamakaatje
@mamakaatje Ja herken ik wel, mn schoonzus is 1,5 maand geleden bevallen en daarna begon t bij mij toch wel heel erg te kriebelen. Vooral toen ik zag hoe lief mn dochter naar dr neefje is. En wachten duurt dan lang ja Hoop ook dat mijn pendels uitkomen, maar dan moet ik nog een maandje wachten. Hebben jullie t ook zo heet?????
@Isis, wat erg voor jullie en dat alle mooie en goede echo's, dan verwacht je het niet zo meer denk ik als die 'kritieke' 12 weken voorbij zijn. Doet pijn he als je van zo'n roze wolk valt.. stekte meid! Ja heet hè, wij hebben maar een poosje langer buiten gespeeld met de kids en ijsjes voor hen ( en ons natuurlijk) gehaald. Morgenmiddag watergevecht houden
mei2011, nee je verwacht het niet meer...vooral niet als de vk tot 3x toe zegt dat ze dacht het hartje te hebben gevonden.. zie in je onderschrift dat jij ook zoiets hebt meegemaakt. Heb je het een plekje kunnen geven?
@Isis, ja klopt, maar wij hadden nog geen echte echo gehad. Ik was zo misselijk dat ik in het ziekenhuis kwam te liggen. Daar kregen wij de 1e echo. Ze konden toen het hartje niet vinden met van die apparatuur die bij je bed kan worden gereden. Daarom moest ik 's middags naar zo'n kamertje met vaststaande, betere echo apparatuur, maar nog geen hartje. Maar m'n hcg was nog hoog. Daarna nog 3 echo's gehad, maar steeds geen hartje en toch een stijgende hcg waarde, heel bijzonder, vond ook de gynaecoloog. Maar toen toch na 5 echo's en 8 dagen ziekenhuis besloten tot een curettage. Daarna was gelukkig de misselijkheid eindelijk weg, maar daarmee ook een einde gekomen aan ons supergelukkige moment op de roze wolk. Het is met vlagen nog best moeilijk. Vooral omdat de dag dat het kindje geboren zou worden steeds dichterbij komt. En wat het dan extra moeilijk maakt is dat je nog niet opnieuw zwanger bent. Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig. Zijn jullie ook al lang bezig? Geeft een goed gevoel he als je weer 'bezig' kunt zijn met een nieuwe zwangerschap. Kun je voor je gevoel ten minste wat doen. Heb jij ook een curettage gehad? Sterkte ermee, ik hoop dat jullie snel weer een posi test in handen mogen hebben en dat jullie het een plekje kunnen geven!
mei2011, wat een rottijd heb je achter de rug. Gek dat je hcg bleef stijgen. Lijkt me een vreselijk moeilijke keuze die je hebt moeten maken. mamakaatje, ik heb het nog niet zo. We hebben ook heel lang getwijfeld of nu het moment is om voor een 2e te gaan. Ik merk wel aan mezelf dat ik nogal het idee heb dat ik zo zwanger ben. Erg naief natuurlijk om zo te denken. We hebben al een prachtige dochter en mocht zij de enige blijven zou ik verdrietig zijn, maar dankbaar dat we haar iedergeval hebben gekregen. Maarrruh nu mijn ei dichterbij komt vind ik het ook heel spannend worden
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum en heb de 16e me laatste pil geslikt, daarna ongi geworden. Nu zijn we alvast aan het "klussen". Als mijn cyclus hetzelfde blijft als dat die was voor ik met de pil begon is mijn NOD -dag de 18e! Ik reken er nog niet op maar het zou wel fijn zijn! ik wil iedereen dan ook succes wensen en zal voor jullie allemaal duimen dat iedereen 2 roze streepjes heeft! groetjes Kirsten