Ladies, Ik duik weer even op . Zo, al een aantal meiden zwanger en een aantal met goede hoop . You go girls . Hier helaas door naar de volgende ronde:x. De afgelopen weken zaten we echt in een megaverbouwing waardoor we niet super hebben geklust . Maarrrrrr.....het goede nieuws is dat onze verbouwing eindelijk klaar is, dusssss.......vanaf nu kunnen we ons weer voluit op de andere klus gaan storten . Iedereen nog veel succes deze maand ! Ik verhuis naar het volgende topic .
Wel eens dagcreme van vichy geprobeerd? De normaderm..erg fijn! Ene goed voor een onregelmatig huid! Verder is de gezichts lotion van clinique erg lekker..
Hoi dames, Hier vandaag steeds in Vlagen misselijk net na het eten ook ik dacht echt ik ga Knuffelen met de Wc maar toch niet !! en daarna was het zo ineens over :S Snap er helemaal niks meer van Raar lighaam
Oeh, spannend Gesina!! Ik duim voor je hoor!! Hier nog steeds geen ongi te bekennen! Vanmorgen wel een negatieve test! Temp blijft mooi hoog, ben ook misselijk en best veel last van buik en rug! Had 2 dgn geleden mijn NOD en zit nu denk ik rond 12 DPO Nog steeds afwachten dus!
Ja dat vroeg ik aan jou Wat ik wil zeggen is dat je misschien wel een temp dipje kan verwachten een dezer dagen. Meiden ik heb trouwens een nieuw topic met een foto geopend in het testen forum. Zo zien julie hoe die rare testen van mij er vanochtend uitzagen. Heb mijn oude fototoestel gevonden maar hele slechte foto.
Dikkelke, kan natuurlijk best kloppen dat je hcg nog niet zo hoog is omdat het nog wel heel pril is. Maandag opnieuw prikken en dan ben je vast uit de spanning! Komt goed (denk ik ) Nou meiden op naar meer roze.... Hier gisteren best bloed verloren maar vandaag alweer minder en het lijkt alleen maar minder te worden. Ik vind het maar vreemd en heb toch het gevoel dat er iets niet helemaal klopt en ik toch nog wel eens zwanger kan zijn , of ik mezelf nu vreseliijk voor de gek zit te houden weet ik niet want ja hoeveel meer wil je hebben om te weten dat je niet zwanger bent dan een bloeding. Maar omdat ik nooit zo'n korte cyclus heb gehad en ook zonder ongi klachten en het nu al minder lijkt te worden in tegenstelling tot m'n normale menstruatie van 6 dagen ongeveer....blijf ik toch steeds denken, zou het dan toch? Zaterdag testje doen als ik daadwerkelijk niet meer bloed verlies na vandaag! Hou jullie wel op de hoogte. Succes meiden, duimduimduim voor meer roze
@ Tyndall Okeej en dat is dat waarscheinlijk een Innesteling dat ik daarom een Temp dipje kan verwachten ?? als het zo is natuurlijk
Yep innestelling. Hier is de link naar de topic waar de foto staat. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/289780-wondfo-besteld-maar-clinical-guard-ontvangen.html
Hij gaat inderdaad gelijkmatig. Misschien dat de vorige 2 tempkaartjes wat van de wap waren ivm de hormoonwisseling in mijn lichaam na de vmk. Ik weet niet wat mijn gevoel is. Ik moet zeggen dat ik me er niet zo aan vastklamp aangezien je het gewoon niet kan weten. Toen ik zwanger was voelde ik niks terwijl ik andere maanden wel wat kwaaltjes had. Dus ik bescherm mezelf
Wat apart zeg. Was je moeder er bij en weet zij dat jullie bezig zijn?? Ik hoop dat dat vrouwtje gelijk heeft
Tyndall: nou bijv. dat je in een keer zin had in wokkels en dan dat maagzuur. Maar ik zie de streepjes toch wel duidelijk. Kun je morgen niet eens een ander testje proberen?? want vind het toch echt wel spannend hoor. En je zal echt niet de laatste zijn die zwanger raakt met 5 dgn voor de eisprong klussen. En dat je daarna lles schoongespoeld hebt maakt niks uit. ALs je manneke in je klaar is gekomen komen zwemmen er al zat zaadje de goede richting in.
@ troela, jij lijkt me verstand te hebben van dat temperaturen.. Ik heb het deze maand niet echt heel serieus gedaan maar als je dit iedere avond op hetzelfde tijdstip uitvoerd, klopt het dan ook?
O en @ Tyndall, ook zonder de macro zie ik toch streepjes staan...! Ik zou ook zeggen, gooi het even op een ander merk om te testen. Zo niet dan zou ik toch wel eens even een klacht indienen tegen dat merk. Jij klinkt er nuchter onder maar ik kan me anders indenken dat iemans wereld kan instorten als je 3 van zo'n testen hebt en het blijkt niet zo te zijn.. ( ik kan niet in jou gevoel kijken natuurlijk..)