Dees: wat goed dat de stenen bij jou werken. en wat tyndall al zegt, het belangrijkste is dat jij er in gelooft. laten we hopen dat het zijn vruchten af werpt. Tyndall: hmm ben je niet bang dat er pers. gegevens kenbaar worden gemaakt mbt dat virus? ik zou het niks vinden. IlonaPS: jammr van je ongi. Maar el heel fijn dat je verbouwing er op zit. En nu heerlijk aan de klus voor iets anders. Suc6 ermee. Debs1: van vichy heb ik idd meer goede reacties gelezen. die van clinique zal ik eens opzoeken. Gesina: ben benieuwd. nog 9 dagen tot nod. zucht . muisje: er is toch nog hoop voor je dus?? meid, ik hoop het voor je. Kan gerust hoor dat je zwanger bent. duim duim. spannend zeg. Sjee: nee 's avonds is niet betrouwbaar. Moet je echt in de ochtend doen op hetzelfde tijdstip en voordat je uit bed stapt. Ik heb hem gewoon standaard op mijn nachtkastje liggen en mijn wekker elke dag ingesteld op 6.15. Ik vind het eigenlijk wel leuk om bij te houden en het valt wel mee hoor die wekker. Ik slaap vervolgens zo weer verder
Sjee- Ik heb vanmiddag al heel wat sites zitten afspeuren en heb ook foto's gezien van deze zogenaamde erg gevoelige testen waarna bleek dat ze indrogers waren. Dus tot nu toe al behoorlijk vaak tegengekomen dat ze vals positief aangeven. Ik ben om te beginnen gewoon niet blij met het feit dat ik Wondfo bestel en dat er een ander voor mij (en vele anderen met mij) onbekend merk gestuurd word. Waarvan als je dan zoekopdrachten doet op Google, je leest dat mensen er helemaal niet blij mee zijn en valse hoop geven aan velen. Ik zit eraan te denken om ze terug te sturen.
@ troela, he das nou jammer... Tis nl. zo dat ik meteen klaarwakker ben vd wekker (4 uur snachts of 9 uur smorgens maakt niet uit) en dan ook niet meer slaap haha! Helaas heb ik een slaapprobleem.. Dus 's ochtends is geen optie.. Ach dan moet ik er maar gewoon op vertrouwen dat het goed zit! nog een paar dagen.. Heb al een spierwitte test gehad maar wie weet.. Ik krijg heb een hoop klachten (gehad) die op een zwangerschap zouden kunnen duidden en ik heb ook een aantal klachten gehad de afgelopen dagen die erop wijzen dat mijn ongi eraan zit te komen.. Pffff (Ik ben benieuwd hoevaak dit woord in alle topics voorkomt ik denk heel vaak) maar er zit niks anders op dan... WACHTEN!!!
Troela- nee want het is meteen verwijderd. En ik heb niks bijzonders op mijn laptop gedaan wbt passwords, bankgegevens enz.
Hey Tyndall, Ik zou dan idd eerst een klacht indienen over het feit dat je hetgeen wat je besteld hebt niet ontvangen hebt en dat wat je gekregen hebt niet eens betrouwbaar is!! Belachelijk eigenlijk dat zoiets dan verkocht mag worden! Volgens mij heb ik nu ook een beetje last van de hormonen want ik kan gruwelijk boos worden hierover! Mijn vriendinnetje heeft dat 2 maanden geleden gehad met een test van clearblue.. Gaf zwanger aan, meiske totaal in de wolken, naar de HA.. Niet zwanger.. Andere tests ook allemaal niet zwanger. Was een flinke tegenslag. Gelukkig is ze nu weer aangeteld (ze heeft nu wel 10 testen gedaan)!!
Ik ga dus niet testen want voor mij heeft het echt geen zin. Ik wil wel jullie positieve testen zien!
haha ik hoop ook onze positieve testen te zien!! Maar goed, morgen ff andere halen in de winkel en dan heb je ze in huis voor het moment dat je kunt testen. Ik moet weer even naar de kruidvat. Ik heb nu 1 keer die testen gehaald en het is wel een beetje meer geklungel als de gewone sticks maar het scheelt wel heeeeeel veeeel geld.. En als ik dan eindelijk een positieve uitslag in handen heb kan ik alsnog een cb-test halen had ik bedacht.. Ik betrap mezelf erop dat ik gewoon niet kan wachten tot mijn NOD. Ik weet wel dat het beter is maar ik kan het gewoon niet haha! Dus het wordt een dure hobby, dat testen...
Nog maar 2 dagen Sjee! Van mij mag je testen hor! ha ha... Ja ik weet het ik ben niet echt hulp hier wat betreft wanneer je gaat testen. Hoe langer je wacht hoe beter. Dat weet je zelf ook Als je zwanger bent zal de test ooit wel een keer positief worden he. Bij sommigen al op 8dpo als ik het mag geloven en bij anderen pas een week na NOD...
Haha idd, Tyndall volgens mij ben jij hetzelfde daarin.. Jij gaat lekker eten koken ik ga zo mijn bed opzoeken! Weer mooi geweest voor vandaag! En als ik gewoon ga slapen dan hoef ik er niet zo aan te denken haha! Ik heb zo'n gemengde gevoelens. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het meteen! 4 weken en 1 dag en ik wist gewoon voordat ik getest had dat ik zwanger was.. Ik snap er nu niks van! Welterusten en tot morgen!
Volgens mij ook wel later hoor mijn nod is namelijk volgende week Vrijdag en volgens tyndall kan ik een Innestelingsdipje verwachten een deze dagen!! Dit is mijn tempkaartje meiden wat zeggen jullie 3633b9 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Tuurlijk kan het nog. Zeker zolang je nog niet ongi bent. Elke dag verdubbelt je hcg gehalte. Zou over een paar dagen rustig nog eens testen!
Eindelijk weer even tijd om bij te lezen! Morgen nog 1 dag werken en dan heerlijk vakantie tot eind augustus! @ ongi meiden: Dikke knuffel! Suc6 volgende ronde! @ negatieve testers: duim voor jullie dat er snel duidelijkheid komt! @ dikkelke: duim voor je dat kleintje lekker blijft plakken! @ dees: knap dat je voor jezelf zoveel positieve kracht/energie kan halen uit edelstenen! Mijn oppas moet helaas weer geopereerd worden Gelukkig past mijn schoonzusje morgen op en heb ik dan voorlopig geen oppas nodig. Vind het vooral voor haar erg rot, want haar vakantie gaat nu waarschijnlijk niet door. Volgende week met dochter maar even op ziekenbezoek!
Zo daar zijn we weer...Gelukkig niet zoveel gebeurd dus ik kan het nog bijhouden met lezen ! Vanmorgen weer getest maar nog steeds WIT.. Daarna kreeg ik ook een kramperig gevoel wat bij mij meestal wijst op de ongi dusssss maar afwachten hoe het doorzet...
Tyndall, raar zeg van die testen! Ze zien er toch wel heel positief uit... Ik hoop dat ze dat ook blijven! Voor iedereen die gaat testen: toi toi toi! Voor iedereen die ongesteld is geworden: balen!!!! Ik weet hoe het voelt...
Hier ook rood deze maand maar kvond t ook eigenlijk te mooi om waar te kunnen zijn om direct in ronde 1 al zwanger te raken.. vooral na veel geklungel met diverse anticonceptiemiddelen t afgelopen jaar.. wat n rotzooi zijn die middelen toch eigenlijk he? Ben blij dat ik er iig vanaf ben en t lijkt erop dat ik m'n oude cyclus weer aardig terug aan t krijgen ben, dat alleen zou al heel erg fijn zijn! Dames veel succes nog en miss tot in de volgende NOD ronde! (hoop t uiteraard niet hoop op roze roze en nog eens roze voor jullie!!) Liefss
HOi dames, ik kan niet meepraten over tempen want ik heb daar echt geen kaas van gegeten. Ik zal me eens een keer inlezen. Wat ik van mezelf moet denken weet ik nog steeds niet. Sinds vandaag doen mijn borsten zo zeer dat ik ze zelf voel als ik een stukje loop of de trap op ga. En nog steeds bij vlagen een onaangenaam gevoel in mijn maag en ik kan echt de hele dag wel slapen. Ik gaap constant en kan me totaal niet concentreren. Gelukkig hoef ik nog maar een uurtje te werken dan hebik vijf weken vakantie . Het komt en het gaat. Ik heb nog wel een test in huis die je zes dagen voor nod al mag doen. Wat vinden jullie? Zal ik morgenochten een gokje wagen? Maandag is mijn NOD. Liefs.