Ja gek hè van de kinderen....mijn meisje vraagt ook al een paar maanden mama heb jij baby in de buik? Of wanneer krijg jij baby in de buik? Terwijl we het er nooit over hebben waar ze bij is. Hier nog 2 à 3 dagen voor nod, zat vanochtend nog te denken om een testje te halen maar ik wacht toch nog even. Ik ben wel ontzettend moe, en ik droom ook echt zoveel, net echt!!! Mijn mannetje zei vanochtend nog wat was jij weer druk in je slaap!!! En weet je wat ik sinds eergisteren heb....ik zweet ontzettend. Ik zweet wel altijd onder mijn oksel....maar nu ruikt het echt naar zweet. En ik ruik nooit!!! Ik had het wel heel erg na de bevalling van de hormonen die eruit moesten....zou dit ook iets met hormonen te maken hebben??? En ik heb af en toe steken in me je weet wel.... Hahaha toch maar testen????
Sjee: Dan is tempen waarschijnlijk geen optie. Vervelend zeg dat je dan zo slecht slaapt. En als je moet werken, zijn dat dezelfde tijden?? kun je niet tempen als je je wekker daarvoor hebt gezet?? En nog steeds witte testen. bah, ik wil roze zien. Girafje: he wat vervelend van je oppas. Wel fijn dat je schoonzusje in wil springen. Hopelijk knapt je oppas gauw op. ZusterKlivia81: Jammer van je ongi. anticonceptie is idd rommel. Daar ben ik ook achtergekomen. ik ga er denk ik niet snel meer aan. tenminste niet de hormonen. Jij ook suc6 in de volgende ronde ikke123456: het kan nog hoor. geen bloed geeft moed. Jessy82: wat heerlijk, je hebt nu 5 wkn vakantie. heb je intussen een testje gedaan? spannend, het klinkt goed. Dikkelke: wat fijn dat je er al wat meer vertrouwen in hebt en je meer gerust bent. en de misselijkheid, vervelend, maar voor een goed doel. Heb het er graag voor over hoor. Isi857: zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad. Super, even lekker tot rust gekomen. als hij donkerder is zou je zeggen dat er weer een nieuwe zwangerschap is. Ik hoop het zoooooo voor je Je wilt niks liever dan weer zwanger zijn he. Ik vermoed dat eerlijk gezegd wel, maar wil je geen valse hoop geven. Spannend zeg. mijn duimen draaien muisje: he jammer, ik had nog hoop voor je. Nogmaals heel veel suc6 in de volgende ronde. fl3xgril: zolang het niet rood is kan het nog allemaal. hopelijk zet het niet door. wie weet blijft je temp nu wel hoog. spannend Moedervan3: zou innesteling kunnen zijn die steekjes. Bloempje83: wat apart dat ze iets aan je zien. Hopelijk is het een goed teken Gesina: nog een week en dan weet je mer. maar dat duurt nog zoooo lang he. Wensbaby: hopelijk zet het niet door. duim duim Mikjez: jammer van je witte test. maar 9 dop is ook nog vroeg he. kan nog alle kanten op.
spannend meiden! Nog geen drang om te testen Roosje?? Hier gisteren dus een testje gedaan.. en belde vandaag met de huisarts en die denkt dat het mogelijk een nieuwe zwangerschap is! Hij wou gelijk dat ik een echo ga maken, heb om half 3 een echo in het ziekenhuis! Dit had ik even niet zien aankomen, wat spannend zeg!
Hahaha troela!!! Ik wacht toch nog even...ben zo bang voor witte test....ik merk dat het elke maand de terleurstelling groter word....als ik ongi word ben ook zeker terleurgesteld maar een witte test is terleurstellender....omdat je zo graag 2 streepjes wilt zien. Maar de verleiding is wel groot hihihi.....oooooh en ik moet zo naar de winkels!!!
Isis wat spannend!!! Ik ga duimen voor je meid, zou wel echt super fijn zijn!!! Ik hoop het voor je meid!!! *mijnduimendraaienalseengek*
Wow meid, wat spannend zeg. Krijg je ook meteen duidelijkheid. Super... Ik duim echt heeeeeeel hard voor je.
Normaal ben ik helemaal niet zo van de symptomen, maar ik heb nu toch wel wat klachten. Al gooi ik me er niet helemaal op aangezien ik de vorige keer niks had gemerkt toen ik juist positief testte. Maar dat eindigde ook in een vmk. Zou dat er mee te maken kunnen hebben???? Mijn temp is echt bizarr stabiel!! zit al 5 gn op 36.9 Maar ik heb gisteren echt hele heftige steken li-onder gehad. Gewoon niet fijn.... Heb flinke obstipatie, ben een aantal dagen na mijn eisprong verkouden gewest (was de vorige keer ook) en mijn boobs voelen beurs aan. Zoals ik al zei, ik ga nergens van uit, maar denk vertel het toch even haha. Ik heb dinsdag mijn nod. echter ga ik maandag een weekje weg. zit te twijfelen om na de vakantie gewoon pas te testen. ls ik dan nog niet ongi ben dan is het wel duidelijk lijkt me.
Isis spannend meis! Duim voor je! Hier wordt afscheiding steeds meer roze af en toe rood zal vanaaf wel helemaal doorbreken denk ik...
Troela, de mogelijke symptomen....we kunnen ons daar behoorlijk gek mee maken....zo denk je dat je je lichaam onderhand wel door hebt en zo krijg je weer andere symptomen. Zo was ik na het stoppen van de anticonceptie elke maand net voor nod ziek en ineens sinds 3 mnd niet meer....toen weer elke maand voor nod kloofjes in me mondhoekjes en vanaf deze maand niet meer....en dan denk je hè dat is gek zou het dan eindelijk!!?? Helaas is de enige zekerheid testen....maar ik hoop voor je dat je lekker posi test. En gewoon testen wanneer jij je er goed bij voelt meid!!! En heerlijk dat je volgende week op vakantie gaat.... Over temp heb ik niet zoveel verstand maar ik maak erop uit dat het posi is....
Ja mijn temp is oke hoor. Het blijft hoog. Als dat zo blijft is het goed. Ik ga eigenlijk op werkvakantie. Dus moet werken maar je hebt toch wel vakantiegevoel hoor. Mijn echte vakantie is pas in september. Als ik test laat ik het jullie weten. Dan zal ik jullie in spanning laten wachten.
:x:x:x Op naar ronde 22... ik begin er gewoon aan te wennen dat het elke maand mis is. Gelukkig voor 3 aug een afspraak bij de gyn staan. Hopelijk krijgen we eindelijk duidelijkheid. Spannend Isis, hoop dat het een nieuwe zwangerschap is, dat is je wel gegund na het verdriet om de miskraam! Succes allemaal nog met geduld hebben en testen, hoop op veel roze voor jullie allemaal
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 62 Zwanger:6 Ongesteld:11
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 62 Zwanger:6 Ongesteld:13 Ik heb ilona en mmuisje op rood gezet helaas. De ongi's beginnen de overhand te krijgen. Kom op dames. We willen echt meer roze. Het begon zo goed.