mei, wat naar dat het mis is gegaan en dat het nu weer zo lang duurt.. Ik hoop dat de gyn wat voor jullie kan betekenen..lijkt me wel toch als je je zorgen uitspreekt?
Wilniemand me op rood gooien lukt me nie op de ipad tis over voor mij hier marrrrr ik las geen pauze maand in neem risico wel ahaha
Enorm slecht weer, niet te doen! Dus dachten we dat we dat thuis ook wel kunnen beleven hé. Hier zijn we tenminste thuis, daar ben je niet op je plek en als het regent kan je toch niets doen... Heb wel vaker dat ik niet zoveel bloed (heb ik nooit gehad) maar niet echt te vroeg. Ach, ik heb mezelf al ingeprent op een nieuwe ronde Zoals in een ander topic al gezegd, ik hoop positief voor jou, zou heel mooi zijn xoxox
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 3e kindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna - 1e ronde- 1e kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 62 Zwanger:6 Ongesteld:11[/QUOTE] Helaas gisteren ongi geworden, op naar ronde 2 voor ons. Voor alle dames waarvan de NOD nog komt, veel succes! Alles zwangere gefeliciteerd!
Grrrrr, Ik denk dat ik ook de pineut ben en door mag naar de volgende maand.. Over een uurtje of wat weten we het dan zeker maar volgens mij mag ik richting rood..
Dames! Hoe gaat het hier? Ik zie veel rode dames op de lijst; BALEN zeg! :x Op naar de volgende ronde. Gelukkig ook een paar roze puntjes; GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van. Ik moet minimaal nog 3 dagen wachten. Ik weet niet zo goed wat ik voel. Ik verwacht ook niet veel eigenlijk. Voor mijn gevoel is het echt 50-50. Ik weet het echt niet. Apart gevoel is dat. 30 juli sowieso 4 nachten naar Parijs, heerlijk! Een heel fijn weekend, dames! Het spijt me dat ik niet persoonlijk reageer op jullie, maar ik heb weer zoveel gemist. Druk druk druk!
Dat kon ik ook niet weten ach ja ben blond scheelt weer. Dacht later misschien dat je in de ploegen zou werken!!! Woon je daar al lang?
Jammer dat je op rood moet maar wel dapper dat jullie geen rust maand houden. Ze zullen er ongetwijfeld begrip voor hebben. Mocht je zwanger zijn en rond de trouwdatum uitgerekend zijn. Vertel dan op originele manier aan je broer dat je zwanger bent en dan direct de datum er bij doorgeven dan kunnen ze het niet erg vinden!!!
Altijd een leuk vooruitzicht een paar dagen Parijs. Mocht je nog niet ongi zijn voor die tijd misschien wel leuk om daar de test te doen!!!
Hoi meiden, jammer dames met duivels over de vloer.... en wil idd. niet echt vlotten met dat roze hier.. Balen! Ik weet niet meer wie maar iemand vroeg mij welke testen ik had. Ik heb uiterst gevoelige testen van Zwanger en Kids bestelt. Daarop staat dat je die al kan gebruiken zes dagen voor NOD. Ik heb vanmorgen dus een poging gedaan. Maandag is mijn NOD..... en ...... een heel vaag tuurstreepje. Maar het streepje zit er wel. Manlief zag hem niet en zegt dat ik dat graag wil zien. Grrrrrrrr..... Nou als hij op de kast ligt en ik sta ervoor dan zie ik hem echt! Maar goed... zal mezelf nogmaa rniet al te blij maken. IK heb nog steeds zere borsten en bij vlagen flauw op de maag. Dus......... help me hopen dames... Ik ga nu niet eerder weer testen dan maandag.
Thx moedervan3..... ben er al helemaal kriebelig van.... hihihi. Maar goed.. nog maar niet blij maken met een lege buik. hahah
Balen GFH...! Ik word hier nog niks wijzer.. Pfff nu wil ik gewoon vord uit die onzekerheid.. Ik voel me af en toe kei zwanger en dit moment voel ik me kei ongesteld maar ik ben het nog niet... Testje gedaan.. spierwit...
Isis- Ik zie zeker een streepje! Alleen kan ik niet zien of het roze is. Maar als jij zegt dat het roze is dan ben je ZWANGER!!!! YAY! mamavan3- Ja ik woon hier al behoorlijk lang. Voor het geval je wilt weten hoe ik hier terrecht ben gekomen, ik ben Amerikaanse maar grotendeels in NL opgegroeid en nu weer "thuis". Ik zit hier op ZP voor 2 redenen, 1. omdat ik zwanger wil raken en 2. omdat ik op deze manier nog Nederlands schrijf
@ isis.. Ik wil geen valse hoop geven maar ik zie toch een ieniemienie heeel licht streepje... Afwachten maar weer... Moeilijk kan ik me indenken!