Gefeliciteerd zwangere dames!! Super leuk!! Andere helaas op naar de volgende ronde. Ik zelf moet nog een weekje wachten voor NOD, spannend!
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 2ekindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) Farah7 - 2e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Beaudeflo - 9e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 67 Zwanger: 9 Ongesteld:19 ------- Beaudeflo en Farah7 toegevoegd! ( en totaal aantal gewijzigd)
45 min. later.. We zijn weer bijgelezen!! Aiai ik weet het niet meer allemaal hoor dus vergeef me als ik iets vergeet.. @liefkleintje.. Balen zeg!! Zullen we dan maar afspreken dat we samen aantellen volgende maand? @gertje08.. Gefeliciteerd!! Harstikke goed joh! @troela... Ik moet wel.. Ik word helemaal gek van al dat "geouwehoer" met mijn lijf haha! Het was geweldig dat ik van de eerste meteen aantelde(gestopt pil begin feb. eind feb. positieve test..) Maar hadden we er 8 maanden over gedaan met de eerste dan had ik nu meer rust en vertrouwen gehad snappie... Volgend jaar augustus gaan we trouwen! Dat maakt de keus om even te stoppen met zwanger worden wel makkelijker hoor. We hebben met ons gezinnetje toch iets om naar uit te kijken zeg maar. Ik hoop ook zeker dat het volgende maand toch raak is want ik weet zeker dat het toch eventjes pijn doet als we er bewust mee stoppen dan.. Ik moet wel zeggen dat ik 2 pendels heb gehad en die zeiden allebei aug.'11 dus wie weet!!
@Sjee Lijkt me een heeeel goed idee!! Als ik mijn pendels mag geloven, maken we een goede kans in augustus!!
Hoi meiden, Ik ben niet echt actief geweest in dit topic, maar ik zal toch even laten weten dat ik deze ronde ook ongesteld ben geworden, helaas! Voor de roze meiden: onwijs gefeliciteerd! Testers: heel veel succes, ik hoop het voor jullie! Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde! Laten we hopen dat we daar op roze mogen. Zou iemand mij willen aanpassen in de lijst? Mijn laptop kopieert de kleuren niet mee (23 juli). Thanks!
Hoi meiden.. Ook ik meld mij hierbij aan.. gertje08: gefeliciteerd!! Ik mag morgen testen maar ik denk dat ik het nog even uitstel... je weet maar nooit of die rode duivel er nog aan komt waar ik dus echt niet op hoop.. is ronde 6 van mij.. nou meiden dat er maar veel rose mag komen groetjes!
sorry niet helemaal duidelijk.. dit is ronde 7.. ik mag morgen testen en nog geen rode duivel gezien ben benieuwd! Jij gefeliciteerd troela !
Ja, dat zou wel leuk zijn, alleen weet ik niet of ik wel zolang kan wachten, haha! Dan moet ik 5 dagen extra wachten! Maar, het is wel een zeer leuk idee!
Pff, ik hoop het ook niet. 2 maanden terug was ik 6 dagen overtijd, en was ik er van overtuigd dat ik zwanger was. Op het laatst voelde ik van alles, en ik was ook nog eens zoveel dagen overtijd, terwijl ik dat NOOIT was. Allemaal factoren waardoor mijn lichaam gewoon schijnzwanger was. Erg jammer, maar ik was er gewoon teveel mee bezig, denk ik. Nu laat ik het wat meer los. Morgen mag ik testen, maar misschien (als ik niet ongesteld word) neem ik inderdaad de tip aan van moedervan3, en doe ik de test misschien wel in Parijs, haha. Het is dan wel een strijd om te wachten, maar we zullen het allemaal zien! Ik moet het ook maar volhouden allemaal, haha. En, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Dames die zwanger zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD! Rode dames: Jammer, erg vervelend. Op naar de volgende ronde met goede moed! *knuffel* Morgen mag ik testen officieel.. We zullen het zien hoe het allemaal loopt.
Vanmorgen nogmaals testje gedaan. Wordt al wat donkerder. maar het is overtuigend genoeg voor mij. Mijn temp laat ook een mooie stijgende lijn zien. Ik ga over 2 uurtje een weekje op werkvakantie. Misschien heb ik draadloos internet op mijn mobiel, en anders tot ma 1 aug. Dan is deze nod-lijst officieel voorbij en wil ik heel veel roze zien he dames. Suc6 allemaal en toi toi toi. Bekijk bijlage 169439
Amy1983: ik lees in het testen topic dat je een licht positief hebt !!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!! Als ik over een weekje terug ben wil ik een dikke vette knaltest zien he?
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 2ekindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) Farah7 - 2e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Beaudeflo - 9e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 67 Zwanger: 10 Ongesteld:19 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Mijn vermoeden is bevestigd. Vanmorgen om 7.00 uur had ik een knaltest in mijn handen!!!!! Ben helemaal hyper....... Maud wordt grote zus! Heb manlief vanmorgen wakker gemaakt en al slaapdronken knuffelde hij me plat. HEERLIJK!> Ik ga dus zwanger naar Italie zaterdag...hihih... Liefs van een stuiterbal
Weet niet in hoeverre je manlief het allemaal bijhoudt maar dan kun je hem er wel mee verassen of natuurlijk vlak voor vertrek nog "effe" testen!!! Wil je altijd helpen om die testdrang tegen te gaan!!!