Ja ik hoop het ook maar ja zie het allemaal niet meer zo zitten hoor bah elke keer die onzekerheid en terleurstellingen heb me ook voorgenomen als het deze maand niet raak is dat in me afzonder van deze site en dat ik ook niet ga tempraturen maar alleen nog ovutesten ga gebruiken en dan is het klaar dan zien we het wel !! ben er VEEL te veel mee bezig
Hey Gesina, ik ken het... Augustus is de laatste maand dat wij ervoor gaan en dan leggen we het zwanger worden even plat. Ik merk dat dit niet goed is voor mezelf. Ik gebruik sinds vorige maand ovutesten en dat ga ik in augustus ook nog doen maar dan is het af. En we zien wel ofdat ik dan wel geluk heb, ik moet aan mijn eigen gezondheid denken. Ik heb al een manneke rondlopen van 4 en tegenover hem is dit ook allemaal niet eerlijk dat mama continu op eieren loopt... Gewoon weer lekker genieten en dan zien we wel! Ik begrijp jou keuze dus heel erg goed. Ik hoop voor jou dat het hartstikke raak is in augustus!! Het is je zeker gegund!
dank je wel Sjee ja het is echt beter en voor jou snap ik het ook Helemaal vooral als je al een kleine hebt lopen die voelt de spanningen dan ook van je idd gewoon weer de Rust nemen ! Lijkt me inderdaad het beste
@ Jessy: Gefeliciteerd! @ ongi meiden: Balen! Suc6 volgende ronde @ twijfeltesten: Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben! Zelf nog een paar dagen afwachten. Heb vaak paar dagen al bruin verlies voor ik echt ongi ben. Tot nu toe nog nergens last van. Weet wel dan mijn ei later was, dus wacht zeker tot het weekend voordat ik test.
hallo dames !! Ik wil ook graag meedoen, snap alleen nog effies niet hoe ik mn naam in de lijst krijg... Mijn NOD is hopelijk de 31 e.. Het is de eerste ronde voor de tweede.. Onze eerste kind is een kereltje.. onderhand 4,5.. Hij heeft een autisme dus de keuze voor een tweede was erg moeilijk.. Maar nu gaaaaaaan we ervoor!!!! Dames veel succes!!!
Hier is nog steeds niks te zien van rode duivels. Vandaag zou volgens de berekeningen mijn nod moeten zijn, maar ik denk dat ik mijn langste cyclus maar aan hou. En ik durf echt niet te testen, ben zo bang voor die teleurstelling. Snap sommigen helemaal dat ze er teveel mee bezig zijn. Wel heb ik alle ovutesten en thermometers aan de kant gelegd. We zien het wel, maar als het dan op de datum aankomt krijg ik kriebels. Heb wel een heel raar trekkerig gevoel in mijn buik, veel plassen en misselijk in de avond en honger nadat ik net heb gegeten?? Is dat bekend bij iemand??
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 2ekindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) Farah7 - 2e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Beaudeflo - 9e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Milapalou - 1e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 68 Zwanger: 10 Ongesteld:19 ---------- Milapalou toegevoegd!
Zoiets heb ik ook... zwaar gevoel in de buik, druk/kramperig/trekkerig (maar dan niet bijzonder veel of vaak plassen), en misselijk ná het eten, soms ervoor Nou ben ik ook wel moe, te weinig slaap denk ik, dus misschien is dat het waardoor mijn lichaam vreemd doet... Ik test morgen of woensdag, en jij?
@ roosje balen zeg..!! Hopen dat het volgende maand raak is!! @ Gesina... Ik wil je nog even een hart onder de riem steken en ik hoop echt dat je een positieve test in handen mag krijgen aankomende week!! Ik blijf jullie hier nog wel volgen omdat ik hoop dat iedereen hierna op roze mag komen te staan maar ik ben verhuisd naar het topic van het 2e deel augustus.. Ik wens jullie allemaal veel succes en bedankt dat ik hier mijn ei kwijt kon! Vond het erg fijn en ook leuk om jullie verhalen mee te mogen lezen!! Heel veel groetjes!
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 2ekindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) Farah7 - 2e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Beaudeflo - 9e ronde - 1e kindje 30. Pollewop82 - 1e ronde - 2de kindje moedervan3- 1e ronden- 3e kindje 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Milapalou - 1e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Aantal: 68 Zwanger: 10 Ongesteld: 21 -------------- Roosje31 op rood, helaas! En aantal ongesteld aangepast, stond nog niet goed.
Nou, ik ga zo maar weer eens op stap voor enkele testen, ben er door dus moet weer iets hebben. Ook ik word helemaal maf van dit allemaal, eigenlijk 2x positieve test en vanmorgen negatieve clear blue. Bah, wat moet je er mee. Onzekerheid, ik trek dat zo slecht.
Ik ben nu 7 dgn overtijd en nog geen positieve test. Heb afgelopen zaterdag voor het laatst getest, ga straks maar weer eens testen. Mocht ik zwanger zijn, dan moet een test nu toch echt wel eens positief zijn! Heb niet echt kwaaltjes, behalve wat vollere borsten.
Ja anders als bij een menstruatie die op komst is. Heel raar. Moe ben ik ook en last van mijn onderrug. Ik weet niet of ik al deze week doe testen of dat ik beter mijn langste cyclus kan aanhouden voor te testen? Succes he!!! Ik duim heel hard voor je!
lex, ben je pas kortgeleden gestopt met de pil? Het ontpillen kan rare dingen met je cyclus doen. Anders zou je wel denken dat na 7 dagen een test positief moet zijn..al zijn er enkele zeer late testers.
Dames, kom toch hier mijn verhaal even doen, ondanks dat ik me alweer bij NOD augustus had aangemeld. Had mezelf ondertussen al op rood gezet de 27ste aangezien ik afgelopen donderdag de 21ste dacht ongesteld te zijn geworden, maar dit is bij een inlegkruisje gebleven, na donderdag helemaal niets meer verloren, trekkerig gevoel in mijn onderbuik, alsof ik zwaar ongesteld moet worden, last van mijn onderrug, bij vlagen misselijk en erg moe. Heb dan ook wel weinig geslapen afgelopen weekeind, maar denk dat ik er vandaag of morgen ochtend toch maar een testje tegen aan gooi. Vind het zo spannend, maar hoop er nog maar niet teveel op. Vind het alleen zo raar dat het echt bij dat ene beetje is gebleven en daarna echt helemaal niets meer, zelf geen veegje. Kan ik een test vanavond nog doen, ik heb veel water gedronken vanavond of raden jullie aan om het morgenochtend te doen?
Oooh echt wel spannend!!! Ik had vanmorgen (4 dagen voor NOD) een heel licht positieve test. Ik heb heel veel last van m'n onderbuik en onderrug. Zeurend gevoel, de hele dag door. Je laat je testje toch wel zien als je 'm hebt gedaan? Succes!!