NOD 16-31 juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamakaatje, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    kimsenna, wat spannend! als je kan zou ik proberen tot morgenochtend te wachten! ik duim voor je!

Amy, ik heb je test gezien, ik denk dat het goed zit. Hopelijk wordt de test gauw donkerder!

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Even een waarschijnlijk stomme vraag: waarom zou hcg s ochtends het hoogst zijn? Omdat het dan geconcentreerder is, of wordt het snachts ook meer aangemaakt?

Ik plas snachts namelijk meestal een keer of 2, 3, en drink dan ook wat, dus ik vraag me af of s ochtends testen voor mij heel erg uitmaakt...

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    het gaat er inderdaad om dat je dan een tijd niet plast.
    volgens mij wordt er niet meer hcg in de nacht aangemaakt

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden, wat vinden jullie van mijn testrijtje..ben een beetje onzeker..:)

5. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Amai ja spannend! toch maar beter wachten tot morgenochtend misschien? als het lukt? toen je dacht ongi te worden, was het dan enkel bruin? ik had namelijk bij mijn twee geslaagde zwangerschappen ook telkens rond nod eenmalig wat bruine afscheiding, wat dus innestelling bleek te zijn!
    Ik duim voor je!!

6. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    het gaat erom dat je langere tijd niet plast, dus dan is het eerste plasje geconcentreerder... maar als je zoals jij drinkt en paar keer plast snachts maakt dat in jou geval inderdaad misschien minder verschil!;)

7. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Is toch aan het verdonkeren hé! ziet er goed uit volgens mij hoor!! misschien moet je es één dagje overslaan met testen en is hij daarna dubbel zo duidelijk en ben je helemaal overtuigd!!! ;)

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja goed plan ayanna, ik heb nog 1 testje en die wil ik op z'n vroegst pas woensdagochtend gebruiken..eigenlijk wil ik kijken of het lukt tot donderdagochtend..

9. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    Heb vanmiddag getest hartstikke wit!!! Hoop zo dat het nog goed kan komen. Apart dat sommige mensen wel al voor hun nod positief testen, nou ja misschien ben ik ook gewoon echt niet zwanger. Dan zou ik kunnen kijken tot ik een ons weeg maar ja wachten duurt ook zo lang!

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    @kimsenna: meid wat spannend!! kan idd innestelingsdrang zijn wat ik ook hoop voor je!! ik ben echt super benieuwd voor je en ga voor je duimen!!
    @missy86: het kan nog alle kanten opgaan he! wachten kan zeker lang duren!!! ik weet het, heb ik ook last van haha
    @isis: doe je goed dagje wachten... maar zo te zien :D
    ik ga voor jullie duimen meiden!!!

Voor de andere meiden die op rose staan: gefeliciteerd!!!
    De rode meiden... op naar de volgende ronde!! maar dan wel rose he!

Ik zelf nog niet ongi vandaag... durf niet te testen haha

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Maar.. Marcia... je bent overtijd! Hup, morgenochtend testen jij!!

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    haha ja weet ik.. alleen vorige keren was het zo'n teleurstelling...
    maar ben wel errug nieuwsgierig :)

13. kimsenna

kimsenna Actief lid

15 feb 2011
    153
    0
    0
    @Ayanna, het was eigenlijk helder rood en heel weinig. Toen ik mijn eerste ongie weer had na het stoppen met de pil was het veelal bruin maar nu niet.

Maar kon toch niet wachten hoor en heb al een testje gedaan, maar kon maar echt 1 streepje ontdekken :( Maar zegt nog niets natuurlijk. Ik ga dan toch voor alle gemak maar van 27 juli NOD uit en als ik vrijdag nog niets zie, doe ik nog een test.

14. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Wanneer denken jullie dat ik het beste zou kunnen testen? Aangezien mijn langste cyclus 32 dagen was, moet ik dit dan aanhouden of het gemiddelde?

15. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dees- ik zou uitgaan van je langste cyclus.

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin trouwens wat ongie krampen te krijgen. Zou "normaal" vandaag ongesteld worden maar ga uit van morgen omdat dat de laatste maand ook zo was.

17. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik lees heel veel over pendels... waar kan je dat laten doen? of wie kan dat doen?? :)

18. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Hier even een berichtje vanuit mijnwerkvakantie! Lange leve het draadloos internet :D Ik ben weer roze tegengekomen Gefeliciteerd!!!!!! Ik kan jullie bijhouden vanaf mijn iPhone dus op iedereen reageren is lastig! Maar ik blijf jullie trouw en lees mee! Het leuke is wel dat ik deze week nog een keer een testje doe en dit toch aan jullie kan laten zien! Hier alles ok! Slecht geslapen door een vervelende mug die ik nu kog niet kapot heb gemept na verschillende pogingen grrrrr! Tot snel weer! Mijn dag is weer begonnen en loopt tot tegen de nacht! En dat 8 dgn! Maar wel gezellig!

19. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Leuk dat je internet hebt!! Ik ben nu wel heel benieuwd wat voor functie je hebt!!
    Ik kan niet uploaden vanaf mijn iPhone of iPad, dus ik denk dat jij dat ook niet kan... Maar goed, je kan ons iig in de gaten houden en berichten!! Werk ze!

20. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Zo daar ben ik weer. Heb gister even een stappeltje testen gehaald. Haha, 1x k2v5 en 1x clear Blue (niet digitaal) En ik denk dat ik nu echt niet meer hoeft te twijfelen en het nu voor het eerst ga uitspreken. Ik ben ZWANGER!!!

Echt allebei de testen gaven hele duidelijke resultaten!!

YES YES

Deel Deze Pagina