Nog iemand nieuwe test gedaan??? Moisie, Marcia? ben benieuwd. Hier nog steeds geen ongie wachten en wachten.
zoals op pagina 172 was ik 2 dagen overtijd... vanmiddag een test gedaan: maar hier mag het hoge woord eruit: wij zijn zwanger !!! moet nog een beetje wennen aan het idee...dochterlief wordt grote zus !! dat jullie zolang kunnen wachten als je dagen over tijd bent ?????
16. Cupido - ronde 1 - 2e kindje ZWANGER!! Debs1- ronde 1 na mk- 1e kindje Muisje87- ronde 2- 1e kindje Snelly- ronde2 na mk- 2e kindje Leiff- ronde 3 -3de kindje MamaVlindertje - ronde 0 - 2de kindje 17. mamakaatje- ronde 3 - 2e kindje Jantine - 1e kindje Naliey - ronde 44 - 1e kindje Jane83- ronde 7 - 1e kindje Moestra-ronde 2e ronde na MK - 2e kindje 18. AngelaV - ronde 4- 1e kindje kirsten1988 - ronde 1 - 1e kindje Momfertje- ronde 4- tweede kindje Meissie2008- ronde 8 -2e kindje Lex- ronde 11 na mk - 1e kindje Liefkleintje - ronde 2 - 1e kindje 19. Ilona PS ronde 4 na Mk- 2e kindje Silly84, 8e ronde, 1e kindje Gayala, 1e ronde - 2e kindje 20. Ram- ronde 2 - 3e kindje Kellyae - ronde 2 - 2e kindje Mysarah - ronde ? - ? kindje 21. Meow - ronde 2 - 2e kindje Dikkelke - ronde 3 - 1e kindje Kimmytje - ronde 3 - 1e kindje Mysunshine - ronde 4 - 2e kindje Satire - ronde 1 - 1e kindje 22. Rosa1983 Mei2011 - (15) 6e ronde na miskraam - 1e kindje Karnijn - 2e ronde - 1e kindje Wensbaby - 1e ronde - 2e kindje Hellow86 - 2e ronde na MA - 1e kindje Isis857 - 1e ronde na MA - 1e kindje 23. LiveLife - 2e ronde - 1ste kindje GFH - 7e ronde - 1e kindje Marassie - 1e ronde- 1e kindje mmuisje - 2e ronde - 2e kindje sjee - 3e ronde - 2ekindje Roses1986 - 10e ronde - 1e kindje 24. Moisie - 8e ronde - 2e kindje Gertje08 - 2e ronde - 2e kindje 25. iNikkens - 4e ronde - 1e kindje Roosje31 - 9e ronde - 2e kindje Doosje31 - 13e ronde - 1e kindje (morgen MMM) Mikjez - 3e ronde - 1e kindje Dees - 6e ronde na mk - 1e kindje (15e ronde officieel) Farah7 - 2e ronde - 1e kindje Marcia85 - 7e ronde - 1e kindje 26. Labrador - 6e ronde - 1e kindje Lien81 - 4e ronde - 1e kindje Jessy82- 3e ronde - 2e kindje Tyndall - 1/2 ronde - 2e kindje (deze maand rust) Skaya - 5e ronde - 1e kindje Troela85- 2e ronde na vmk- 1e kindje Bloempje83 - 1e ronde - 2e kindje 27. Kimsenna-ronde 1-1ste kindje Fl3xgirl - 2e ronde - 3e kindje vlindertje1982 - ronde 1 - 2de kindje 28. Shiela - 5e ronde - 2e kindje Missy86 - ronde 3 - 2e kindje Girafje - ronde 8 - 2e kindje 29. MilanFleur - 1e ronde na pauze - 1e kindje Gesina - 3e ronde - 1e kindje Amy1983 - 2e ronde (1e ronde na MA) - 1e kindje Beaudeflo - 9e ronde - 1e kindje 30. moedervan3- 1e ronde- 3e kindje Magdalena6 - 6e ronde - 2 de kindje ZWANGER !!!! 31. Evaa - 3e ronde - 1ekindje Milapalou - 1e ronde - 2e kindje Yupgup - 1e ronde - 1e kindje Baby90 - 3de ronde na MK - 1e kindje Aantal: 71 Zwanger: 17 Ongesteld: 31 Negatieve test: 3
magdalena: proficiat!!! Wat een geweldig nieuws. kom je ook naar de mama's april 2012 topic in het bevallingsforum!!
Dag dames, Hierbij nog een foto van mijn testjes gemaakt op 21 dpo ofwel 1 week overtijd! Bovenste: ovulatietest Onderste: zwangerschapstest Beiden van sensitest die helemaal NIET gevoelig is want toen ik op 9 dpo al positief testte met kv 2 v 5, bleef deze omowit! Liefs, Dikkelke Trouwens, aan de nieuwe zwangeren: dikke proficiat! Aan de dames op rood: veel succes volgende ronde!
Gefeliciteerd Magadalena6 en Dikkelke!!! Ik heb niet meer getest sinds vorige week dinsdag. Hoeft ook niet denk ik want gister ben ik een beetje rose/bruin gaan vloeien en vanmorgen ook weer wat bruine afscheiding. Menstruatie zou ik het nog niet noemen, maar komt er hopelijk snel achteraan...
Hey Dikkelke, Ik zag jou foto en dacht "hey dieheb ik ook nog liggen" Dus ik aap je even na. Hieronder ook een ovu en zwangerschapstestje van Zwanger en Kids. zit nu ook op 21 dpo De mijne knallen er ook vanaf. Fijn is dat he!!! View attachment 171484
Mooi hoor die testen Ik had ook zo een mooie ovutestjes deze maand, hopelijk binnen 2 weken ook een knaller van een zwangerschapstest
Balen sasya!!! heel veel suc6 in de volgende ronde. Moisie: balen meid, hoop dat het niet doorzet. Anders hee veel suc6 in de volgende ronde. Knuffel aan beiden.
zwangere dames gefeliciteerd!!!! en de rode dames BALEN!!! duimen draaien voor een positest deze/nieuwe ronde!! strooi nog even wat HCG HCG HCG
Ik ben héél laat in dit topic zie ik. Mijn NOD was 27 juli. Negatieve testen en nog steeds wachtende.... Alle zwangere dames gefeliciteerd!
Dank je wel Troela85! Vandaag nog steeds geen ongi die doorzet, maar heel klein beetje rose afscheiding. Ook last van steken links en rechts onderin buik. Ik ga beginnen met tempen en als ik volgende ronde weer niet zwanger ben, ga ik toch eens langs de huisarts. Ik heb zo'n vage cyclus...
Je hebt niet meer getest sinds vorige week dinsdag. Zul je er misschien toch niet een aan wagen!!!!!! Hoe is normaal je cyclus en op welke dag zit je nu???????? Wanneer heb je je eisprong gehad???