netjes meiden! hoop hier na volgende week maandag een NOD te kunnen invullen.. hoop maandag netjes mijn ei te spotten, maar weet niet hoe mijn lijf reageerd.. tot nu toe is mijn lijf goed voorspelbaar.. ben na het stoppen van AC elke keer vlug ongi geworden en ook na mijn zwangerschappen had ik heeeeel snel weer een regelmatige cyclus.. afwachten dus... klussen uit voorzorg deze week dus ook maar netjes.. beter een keertje te veel als te weinig en we maken het gewoon gezellie saampies...blijft een leuke hobby dat klussen
Nou, ik hou je in de gaten! Hihi .. Zou mooi zijn als je gelijk je cyclus terug zou hebben... Daar droom ik van... een regelmatige cyclus
NOD Lijst 16-31 Maart 2011 16: 17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje) Blaadje (1e Ronde, 1e Kindje) 19:Miss C (8e Ronde, 1e Kindje) Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje) Stella84 (4e Ronde, 1e Kindje) 20: 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e Ronde, 2e Kindje) 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e Ronde, 1e Kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) Goofie (3e Ronde, 1e Kindje) 27:Soepkip (5e Ronde, 1e Kindje (2e na vmk) 28: 29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e Kindje) Moisie (5e Ronde, 2e Kindje) 30: 31: onbekend: Jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje) Ben vandaag ongesteld geworden, heb mezelf erbij gezet op 27 maart.
Zo dames de lijst begint alweer te groeien! Positief en negatief Nou aan het einde van de rit maar een roze lijst neem ik aan
voel me soms zo'n zeikerd... als ik dan kijk naar sommige onderschriften... daar word ik zo verdrietig van... jullie zijn, voor zover ik jullie ken via zp, zulke lieve meiden... ik duim voor jullie allemaal, stuk voor stuk, dat jullie snel zwanger mogen raken, er van kunnen genieten en daarna een prachtig wondertje vast mogen houden...
Ik voel me soms ook zo, hoor. Denk wij allemaal hier wel eens. En het is bij een ander altijd erger! Het klinkt misschien heel gek...... maar er is altijd iemand bij wie het erger is, of die het erger heeft! Jaa... ook als je ''ziek'' of ''ernstig ziek'' bent....... moet je daar eens aan denken ........
Ik bedoel het niet verkeerd he! Maar.. ik kan ook weer niet te veel zeggen. Ik wil wel anoniem blijven hihi... Maar iemand in mijn nabije omgeving is echt ''ziek'' geweest...... en die persoon zei dat altijd....... ''er is altijd iemand, die er erger aan toe is''..... En dat blijft me altijd bij..... ....
snap dat dat je idd bij blijft.. hihi, echt anoniem ben ik hier niet... nooit aan gedacht...maar ja... site is groo zat... hopelijk kom ik geen bekende tegen...
Hihi, jaa voor je het weet...... Ik hoop het ook niet voor ons..... Maar ik heb ook niet echt een slimme nickname gekozen..... Die heb ik namelijk al ZOOOO lang......
hihi, als mensen je dan kennen... ach, uiteindelijk komen ze er ook wel achter.. zit ook nog op een ander forum, maar die zit helemaal dichtgetimmerd.. kom je alleen op als je je voorstelt... en pas als je een bepaald aantal berichten hebt kun je de dagboeken en fotohoek zien... en dan is er ook nog een vip-ruimte.. daar zitten alleen meiden die zich erg bij elkaar op het gemak voelen.. en meestal hebben die elkaar ook in reallife ontmoet..
Oo.. klinkt allemaal heel gezellig... Net een soap hihihi ...... Even kijken ---> ik klets hier in 10 topics mee... Zoow, veel he Dan wat meer, dan wat minder... maar ik lees wel terug
ik ben hier aan het ruimen geweest.... doe niet meer teveel kletsen.. het andere forum is trouwens niet zo groot, dus veel intiemer en minder onderwerpen... dit vind ik wel lekker anoniem... oh... vergeet babyopkomst.. ook daar klets ik in 1 topic mee... je moet wat als je neit werkt kleine ligt op bed.. beneden is alles schoon, dus tot 14.30 tijd voor mezelf
@ Meissie2008: Wow, jij hebt een emotioneel weekend achter de rug kan ik mij zo voorstellen! Is het wel gelukt om de spullen te verdelen? Je moeder is dus recent overleden, was ze ziek?.... @ Wolfje22: Zin maken vind ik altijd zo nep!...En het idd wel zo dat wanneer je bezig bent ik wel in de mood kom...Maar om die stap te nemen is vaak echt een enorme berg waar ik overheen moet!....Zo'n verschil met voor mijn zwangerschap. Toen lustte ik er wel pap van...hahahaha! @ Deedeebowtie: Jeetje meid, wat vervelend! Gaat het nu alweer wat beter met je? Dikke knuff! @ Eikie79: Leeftijd van mijn zoontje...Zie banner! hahahaha.....Net een jaar geworden! En jij alweer op slijmjacht....Spannend!!! @ Onderschriften: Pfff, ook voel me vaak zo "schuldig".....Als ik sommige onderschriften lees dan denk ik: Jeetje, sommige zijn echt al eeuwig bezig! Ik mag blij zijn dat ik na een jaar zwanger was van mijn 1e en dat we nu aan het klussen zijn voor een 2e..... Ik gun het iedereen zo!!!.....Dat gevoel van zwanger zijn is zo speciaal!!! Iedereen moet roze deze maand!!!....Hoop het zo!!!
@ Ego: Zo, vandaag een poetsdaggie.... Gestofd, gezogen, gedweild (van boven naar beneden), 2 trommels was weggewerkt, vriezer ontdooit en koelkast gesopt....Boodschappenlijstje is klaar, vanaaf halen..... Pfff, dan vind ik het wel weer genoeg geweest!.... Zoontje is alweer een stuk beter, dat wil zeggen...geen koorts meer. Verder hoest hij als een zeehond en het snot zit echt overal....maar hij blijft vrolijk! De schat.... Hij is nu met duplo door de kamer aan het gaan...'s avonds vind ik het echt overal...Maar hij heeft er lol mee, en daar gaat het om! Fijne dag!!! Oja...Alle nieuwelingen: Welkom!!!
Goed gewerkt meiden! Ik ook,.... hehe, strijk is klaar, heb nog was gevouwen, dat is klaar...... Zo meteen nog maar een machine aanzetten.... En even stofzuigen...
heb vanavond eerst nog klantjes, dus heb met zuigen en dweilen maar ff gewacht.. ga zo nog wel ff de was opvouwen, dan blijft alleen de strijk liggen.. woensdag en vrijdag komt de rest wel weer... het voordeel van huisvrouw zijn.. deel mijn eigen tijd in.. morgen dagje bij mijn dinnetje en donderdag 2 extra kindjes over de vloer tot na het eten.. en precies dan is mijn mannetje laat ivm overwerk... gaan we maar lekker pannenkoeken eten