Welkom Lizza. Ik zou eigenlijk ook nog een hoop af moeten vallen. Paar jaar geleden is me dat goed gelukt. Is ook anderhalf jaar eraf geweest en toen kwam ik in een K periode terecht en ging ik eten (echte emo eter) en toen zat alles er weer aan plus een paar kilootjes extra. Nu lukt afvallen me voor geen meter meer. Heb ook gewoon te weinig motivatie op de een of andere manier.
goedemorgen even een snel berichtje vanuit hier. Gisterenavond weer klusronde 3 gehad... mijn ei... weetniet waar die is! hahah.. ik ga vanmiddag nog eebn ovutest proberen..anders houd ik daar mee op... Al even slijm gedetecteerd.. .dinsdag een lotionachtige sliert... volgens internet ben je dan beetje vruchtbaar.. Nog geen elastiek ontdekt klopt dan ook wel weer met mijnovu test.. Probeer vrijdag of zaterdag nog even te klussen.. Maar heb er deze maand geen goed gevoel over.. maar wie weet! Verders voel ik me erg klote. vanaf dec al.. veel gezeur op mijn werk en dat met mijn CVS heeft er tot geleid dat ik flink down ben.. baal er zo van ! Dus iets positiefs zou leuk zijn Maar.. het a fvallen gaat goed.. helaas heeft maandagd e batterij van de weegschaal het begeven.. maar dit is al mijn 3e week en ik heb nog weinig gesnoept.. ben normaal ook echt een snoepkont! Merk het al in mijn broeken.. buikje beetje weg... dus dat stimuleert wel Vanmiddag alvast een fietsje ophalen voor mijn zoontje zijn verjaardag (begin mei), zijn allereerste! weer zo'n mijlpaal! Fijne dag
Hallo dames, Daar ben ik ook weer even... Ben vanmorgen wat langer blijven liggen, heb mega-hoofdpijn! Daarnaast had ik zoooooo'n testdrang, en kon ik het niet laten... NEGA natuurlijk ..... Het schiet niet echt op hier........
Balen meid!!! Dikke knuff en beterschap!!! En de 1e cyclus na een mk kan ontzettend ontregelt zijn he!!!....Dus kan best zijn dat dit een lange cyclus wordt.... Hopelijk wordt je OF heel snel ongie zodat je door kunt....OF je krijgt alsnog een dikke posi ovu-test en kan aan de klus!!!
Wat fijn dat het afvallen goed gaat!!!. Heerlijk gevoel is dat als je broeken wat losser gaan zitten!!! En jippie, je zoontje krijgt een fietsje....Wat worden ze dan ineens groot!!!....Zeker een mijlpaal!!! Jij ook een fijne dag gewenst!
@Knorretje, jaa... en ik heb sowieso een lange cyclus.... Maar het was gisteren 4 weken geleden.. en ik denk, zou ik proberen ? Hihi... is ook nog erg vroeg he! Ik hou het op de 21e............ Oh ja, moet nog ff temp. invullen bij FF..
Lange cyclussen zijn zo vervelend.... Heb je bij die 2 keer wel een ei gespot???....(voordat je zw was?).... Hoop echt voor je dat je ei nog komt....! Het kan nog steeds!
Nee, dit is de eerste echte ronde dat ik doe tempen en ovu's gebruik... Maar ik heb ondertussen misschien al 9 ovu's gedaan, en nog niks te zien.. Jaa ik zie wel overal een tweede streep, maar die is niet echt heel donker. En slijm? Daar let ik wel op,.... heb gister wat (denk ik) vruchtbaar slijm gehad....... Ik kon er (sorry ) geen hele draden van trekken, maar wel kortere, en jaa.... het was doorzichtig.. en zo... verder weet ik het ook niet. Misschien moet het echte nog komen, ik weet het niet..
Het doorzichtige slijm zegt al genoeg!!! En niet iedereen krijgt een superdonkere streep..... En misschien zit er bij jou een opbouw in...Maar als je doorzichtig slijm hebt zit je ei er wel aan te komen!!!..... Irritant he, als je niet weet waar je aan toe bent... Toen wij voor de 1e bezig waren had ik cyclussen varierend tussen 38 en 75 dagen....Ook echt geen pijl op te trekken...Heb toen (alleen maar) naar mijn slijm gekeken...En op een gegeven moment kon ik wel duidelijk zien wanneer ik dan het zogenaamde vruchtbare slijm had.... Maar het blijft allemaal gokwerk...Regelmatig klussen is volgens mij het enige echte middel....Dus dat gaan we dan maar doen! hahahahaha!!!
Zooooooo, tot de 75 dagen? Das toch niet meer normaal he! Jezus.... laatst zag ik bij iemand 101 staan OMG! Ik weet niet of jij het ook al wist, maar 1 geluk is er wel. De Gyn. heeft nl. gezegd, om mij gerust te stellen ook denk ik, als mijn 2 a 3 cyclussen langer zijn dan 35 dagen... mag ik terug komen! Normaal zegt ze, zou ik zeggen na een jaartje... Dus ik heb toch wel geluk .. Nou 1 cyclus, deze dan.... die zit al op 31 vandaag... dus ik ben bijna bij de 35 En dan nog eentje afwachten..... Ik hou er 2 aan, ipv 3 hihihi
wilde even zeggen dat ik volgende week woensdag het 2e gesprek van mijn sollicitatie heb! YEAH!!!! ben zo blij !!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer een lichtpuntje
moet je net zien dat ik net zwanger ben als ik daar ga beginnen... ook lullig ! Denk dat mijn ei vandaag of morgen springt.. heb elastieke slijm ontdekt.. (niet zo heel veel trouwens) en mijn buik is iets opgezet... Hoop dat het klussen van gisteren genoeg is geweest! Vanavond gaat het hem niet worden... Misschien morgen nog. Ovutest niet meer gedaan..
Knorretje84, ja we moeten gewoon positief blijven denken,dan moet het toch vast gaan lukken. Ik heb wel besloten niet meer dag en nacht hier te kijken,en wat meer afstand te nemen ervan,want ben er ook te veel mee bezig en dat is ook niet goed. Ik zal dus wat minder schrijven maar lees wel mee hoor! Goofie,ik snap je gevoel helemaal,ook hier nog steeds aan t balen maar ook wij zullen vast een keer met blij nieuws komen,en ach wat zeur ik nu,zit pas in ronde 3! Eike,succes op je 2de soligesprek volgende wek! T wordt wel gezellig druk met nod-ers op 29 maart
Eikie proficiat. Hopelijk krijg je de baan Ik zit nu weer officieel op de wachtbank. Vanmorgen had ik rekbaar slijm terwijl ei echt geweest is. Las dat dat wel kan. En ik had ook nog een bloedneus, misschien is dat ook wel iets. Haha vooral overal wat achter zoeken dat heeft zin hihi.
@ Eikie: Gefeliciteerd!!! Super zeg!!!.... Ga voor je duimen!!! @ Deedeebowtie: Spannend...Het wachten is voor jou dus weer begonnen!!! @ Sjees: Heel verstandig....Ik ga ook echt proberen er iets minder mee bezig te zijn...Komt goed!!! @ Sansky: Aha, jij hebt dus binnenkort een meeting met de gyn....Maar hopelijk is het niet nodig en ben je deze maand hartstikke zwanger!!!