NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Evira:
    Spannend hoor!!!....Nog 6 (lange) dagen wachten!!!...

Wij duiimen voor je!!!

@ Lenteweer:
    Ohhh, wat is het heerlijk!!!....
    Net ff naar de kinderboerderij gewandelt. Aidan was helemaal onder de indruk van de enorme koeien!!!....En die beesten maar loeien...Aidan wist ff niet waar hij het zoeken moest...hihi!!!

Dit is toch prachtig weer...ff 10 graden erbij zodat die winterjas uit kan en ik ben gelukkig!!!

@ Slijm spotten:
    Wat een "gedoe" altijd....Maar we doen het idd voor een goed doel!....Deze maand proberen wij om de dag te klussen, maar is gisteren al mislukt....Had zo'n koppijn!!!....Maar ja, is ook pas dag 9 ofzo...dus heb nog ff!....

@ Carnaval:
    Jaja, Morgen mogen we weer!!!
    Fidel, waar vier jij carnaval???

@ Jannie:
    Ohh, wat lijkt me dat dankbaar dat je op iemands mooiste dag van het leven...een kapsel mag verzorgen!!!...Iedereen zegt dan: wat zie je er mooi uit, en dan kan jij zeggen: ik heb het haar gedaan!!!.....

@ Iedereen:
    Succes met klussen dit weekend!!!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ knorretje ik hou het een beetje vaag, want hier ben ik vorige keer ook de fout in gegaan en herkent.. maar in het noorden van het land..., het is maar kleinschalig vergeleken met het zuiden maar ook supergezellig

lenteweer.. ik heb ook heel wat mensen vandaag blaadjes zien harken/blazen/vegen de 1e lammetjes heb ik al in de wei zien staan... nu nog hogere temperaturen ( geen 30+ dat is te warm)

3. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Ja oppassen wat je zegt als je niet herkent wil worden;) Leuk dat je ook uit het noorden komt!Ik ook. Woon nu in Drenthe maar ben geboren en getogen in een dorpje in provincie groningen!Ken wel paar plekken waar ze carnaval vieren in Noorden maar ik hou me gewoon stil hoor...ken je waarschijnlijk toch niet maar toch:D
    Fijne carnaval!!!
    Ja heb heel achter thuis maar eens aangeveegd we hebben van die grote coniveren(of hoe je ook schrijft) staan en daar ligt heel wat troep van achter thuis....had het zweet op me voorhoofd staan dan voelt het wel warm haha;)

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Zozo meissie dan ben jij lekker vleitig geweest ;)

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik zwaai even voorbij,klussende dames succes!!

hier nog een end wachten tot ik kan klussen,ben wel weer van mijn ongi af nu dus dat scheelt

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    *Zwaait terug naar Sjees*
    Gelukkig ben je er weer vanaf :)

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    hey dames,

nog weinig nieuws hier...
    morgen lekker carnavallen..

hoe is het met jullie??

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ben wel Limburger maar heb toch echt niks met carnaval. Ga maandag lekker werken. Hubbie wel die is donderdag al begonnen, want hij zit bij de raad van elf.

Ik dacht mijn ei maandag te hebben gehad. Nu heeft FF mijn ei zojuist van maandag naar woensdag gezet. Sjips heb die dag niet geklust. Nou ja we zien wel weer.

9. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hahaha als ik weet wat Vleitig precies betekent misschien wel haha :):):)

10. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Mijn dochter en ik gaan zo lekker naar de dierentuin toe!!!Heerlijk we hebben abbonnement dus ideaal!en wonen er vlakbij dat scheelt allemaal weer. Mijn man is aan het Vis roken samen met mijn schoonvader, die ze eens gevangen hebben!Ik zou eigenlijk verder met boven schoonmaken maar heb totaal geen zin nu!!!Ga lekker met me meisje wat leuks doen!misschien vanmiddag wel weer poetsen!jullie dan wat leuks doen...?

Vanaaf weer klussen, eerst lekker romantisch All You Need Is Love kijken en dat helpt altijd heerlijk programma vind ik het!Mijn man iets minder maar hij heeft geen keus hahaha

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    yoehoe.... eindelijk een beetje duidelijkheid hier...
    vruchtbaar slijm gespot... dus wssl maandag mijn ei... en mijn NOD de 21ste.... voel me gelijk weer een stuk vrolijker....
    op naar een mooi klusweekend!

12. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Zo, gisterenavond toch nog maar even geklust voor de zekerheid... Ben er nu ook wel even helemaal klaar mee hoor ! had niet zo heel veel zin, maar ja, toch mijn gedachten maar even verzet voor het goede doel ! hahahah

Nu is het wachten geblazen.. denk dat mijn ei geweest is van do/vrij dus kan er nu niets meer aan doen...gelukkig heb ik aardig korte cyclussen, dus hoef niet zo lang te wachten

1 ding weet ik wel: ik ga niet van te voren meer testen.. ik wacht totdat ik paar dagen later ben!

Straks naar minirailz en pannenkoekenboot r'dam met zijn 3en... wordt weer gezellige dag!

Zijn ook druk bezig om de zomervakantie te plannen. willen met vrienden. die hebben 2 kleine dondersteentjes.. eigenlijk kamperen.. maar het is eind aug begin sept..dus dat zal wel fris worden. Ben bang dat kamperen er niet in zit dit jaar..

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Vinden jullie het goed als ik mee ga schrijven? Voorheen schreef ik ook al op zp. Eerst in het Nod, toen een club van meerdere Nod'ers bij elkaar en de augustus 2009 mamma's.
    Dit is de 1e ronde voor ons 2e wonder. Nod is 26 maart.
    Ik vind het allemaal best wel weer spannend vooral de vraag wanneer het raak zal zijn. Nu mag ik niet klagen want ik ben al gezegend met een hele mooie meid van 1,5 jaar oud.
    Ik hoop dat we elkaar weer tot steun kunnen zijn....

Ink

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Gezellig :D
    Heel veel succes! ;)

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Weer even een bericht vanuit hier..
    Mijn ongi is deze keer langer ( niet heftiger) dan normaal..
    Dacht ik er gister vanaf te zijn, begint het vanmorgen weer pfff...
    Zou mijn lichaam dan nu echt ontpilt zijn??
    Vandaag een lekkere lui dag want mijn hoofd staat op springen:$

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee
    hoelang ben je van de pil af dan?sinds ik juist van de pil af ben zijn mijn ongi's juist heftiger maar wel korter;) pff kan dan wel elk uur naar wc gaan zo erg!maar laatste 2 dagen haast niks meer!
    Doe maar lekker rustig aan vandaag, lekkere luie zondag!;)
    liefs

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben nu sinds 30december pilvrij..
    Nu ronde 3.
    Liefs

18. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Ik zit nu in ronde 4! Had een cyclus van 26-36-35 dus nog niet echt gelijk! heb ook wel eens gehoord dat het echt 6 maand of langer kan duren voor je lichaam ontpilt is(niet echt goed nederlands haha;))
    Hoe voel je je nu?hopelijk wat beter!
    Liefs:)

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb constant een cyclus van 28dagen, dus dat is wel heel mooi.
    Voel mij verder goed, maar kan niet wachten tot het klussen weer kan beginnen.;)
    Liefs

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo
    Leuk dat ik mee mag schrijven

@ Goofie: ik moest de 1e keer ook ontpillen en na 3 maanden was dat voorbij. Ik ben 5 weken lang misselijk geweest, overtijd etc. Je lichaam kan je compleet voor de gek houden. Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie......

Ik ben nu na de bevalling niet meer aan de pil gegaan. Die hormonen wilde ik mijn lijf niet meer in... ben benieuwd hoe het nu zal gaan dan... het klussen en dan de periode van broekloeren....pffff spannend...

Deel Deze Pagina