NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Kan me goed voorstellen dat je geen pil meer slikt. Ben ook al wat jaartjes gestopt. Scheelde me weer mooi ontpillen toen wij uiteindelijk voor een spruit wilden gaan.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

bent ik weer......ik wilde deze maand wat afstand nemen en als ik eerlijk ben wilde ik in december liever niet meer uitgerekend zijn ,maar nu mijn ei er weer aan gaat komen over een week gaat t toch weer kriebelen.......hihihih
    Ik wil gewoon zooooo graag weer zwanger zijn!!

3. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    Hey Goofie hier precies hetzelfde verhaal!
    Zit nu ook in ronde 3 (ben 1 jan 2011 gestopt met de pil) en ben nu ook langer ongesteld dan de vorige twee keer... toen allebei 4 dagen en nu ben ik al 7 dagen ongi... maar dit was wel mijn laatste dag... ben er nu zo goed als vanaf!
    Nog ff paar daagjes rust en dan kunnen we weer gaan klussen!

Liefs Minke

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar dagen voor het einde van het jaar mijn mirena laten verwijderen...
    wilde de eerste maand eerst ff ont-hormonen..
    de ronde daarop raak, maar helaas mis gegaan...
    deze ronde twijfelde ik ook... kom nu eind nov. terecht.. maar dan is mijn zoontje ook jarig... word ie 5.. heeft tie zijn eerste feestje... dus enorm in dubio... maar wil geen maand meer missen..
    de maand erop kom ik eind dec. terecht.. zo is er elke maand wel wat...

hier volgens mij vanmiddag mijn ei gehad... dus nu maar wachten.... tomtiedom.... wachten duurt zo lang...

5. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    Hoi Jannie1980

ik wilde eerst ook maart overslaan, omdat je dan in december ben uitgerekend, ik kom op 5 dec uit, als ik de maand erop zwanger raak dan kom je begin januari uit, dus ja... wat is beter;) en ik wil niet nog een maand wachten hoor!! Dus we zien t wel! We gaan in ieder geval wel ons best deze maand ervoor doen:D
    liefs

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wij heben ons best al gedaan:D zodra ik schoon was van de MK om de dag en vlak voor mijn ei (lees toen er draderige afscheiding was) elke dag :) vanaaf nog maar een x voor de sure... maar moet voldoende zijn... meer heeft geen zin..
    morgen maar weer ff goed kijken hoe de afscheiding is.. deze moet morgen minder helder worden.. is kijken of dat klopt...

ik zou nu 30 nov. uitkomen, maar met de jongens ben ik 11/12 dagen eerder bevallen.. maar goed.. wie dan leeft, wie dan zorgt..
    vind de eerste 5 dagen nu erg vervelend... want is dan echt wachten... daarna kun je klachten gaan krijgen volgens mij (klachten beginnen toch pas na de innestelling???? of kan dat ook al eerder???) ik weet het allemaal niet meer....
    weet alleen dat ik mezelf gek maar:$;)

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Wij hebben bewust de maand januari/februari nog achterwege gelaten aangezien we heel veel verjaardagen hebben in oktober....
    Nu hopelijk in het najaar een beeb of in 2012.......

Jannie1980; klachten kunnen snel beginnen denk ik.....ik merkte het aan mijn sterke reuk. Terwijl ik chronisch verkouden was op dat moment en onder behandeling bij de kno..... ik moest toen ene week later pas testen....

Sjees hoop dat je snel zwanger mag zijn.....

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

jannie,ja je krijgt pas na de innesteling klachten.....hihiihi maar snap t wel hoor je wilt zo graag dingen voelen....

inkerbell dank je!

ik ga er ook maar gewoon weer volop vol deze ronde want er is altijd wel wat en anders kan ik de volgende ronde ook niet klussen want dan zit ik precies rond oud en nieuw ach we zien t wel,....wat komt dat komt toch?

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wij hadden het al uitgesteld... mijn man was er nog niet aan toe... daarna kwamen we rond de trouwdatum van mijn dinnetje en die van mijn broertje uit (16 en 23 sep)
    nou, daar zitten we ruim overheen..

we gaan gewoon voor een roze maand meiden!
    en komen hier om afleiding te zoeken:D

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Lieve meiden, ben de afgelopen dagen druk geweest dus probeer weer mee te lezen... Liefs!

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik lees nu ''de laatst geschreven berichten''.. wij gaan ook een maandje ''bewust'' wachten/ uitstellen.. Ik wil geen goden verzoeken maar mijn vriend kan moeilijk vrij krijgen in december.. Januari heb k zelf een hekel aan maar goed... we wachten dus een maandje.. (of twee)..

12. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Wat fijn om te lezen dat er toch ook meer meiden zijn die nadenken over wanneer ze uitgeteld zouden kunnen zijn en die daar dan bewust een besluit in nemen. Wij hebben dat gevoel ook... Dat de kleine dan zo dicht bij sinterklaar jarig zou zijn of met kerst (een maand later). Toch hebben we nu besloten om het maar gewoon op zijn beloop te laten en we zien wel hoe het gaat. ALS we zwanger zouden zijn... maar ja dat weet je helaas toch niet.

13. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    nou ik mag me hier aansluiten..
    ben vandaag ongi geworden !! :(.
    Nu op naar ronde 2...28 maart is mijn NOD

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen meis...hopelijk deze ronde!
    hier is de oudste naar school en de jongste zit teletubbies te kijken...
    zo maar ff beginnen aan de voorjaarsschoonmaak...
    gaat de tijd ook lekker snel;)

15. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    balen, welkom hier!
    Hier is het kleine mannetje louie aan het kijken en zo komt umizoomis, daar issie helemaal gek van. Grote mannetje ligt nog even lekker in bed. Hier ligt gewoon het leven zowat plat vanwege de carnaval! hahaha wij doen er niets aan, maar vandaag komt de optocht en die kijken we dan wel even. Verder niets, gewoon reden om een dagje vrij te hebben (voor mijn mannetje, ik moet vaak wel werken gelukkig dit jaar niet)

16. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    dankjullieWell..

Mijn vriend en ik dachten eerst deze maand over te slaan ..ivm dat het dan een decemberkindje word..
    maar het maakt ons eigelijk helemaal niets uit we gaan het gewoon weer proberen.

17. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier ook erover gehad om deze maand over te slaan. Ik wilde eerst geen kindje in december ivm alle feestdagen. Maar nu maakt het mij eigenlijk niet meer zo uit. Wil graag een 2e en met niet al te veel leeftijdsverschil met de eerste. En januari vind ik eigenijk oook geen leuke maand dus dan ben je gelijk 2 maanden verder. Dus met manlief erover gehad, en we gaan er toch gewoon voor. Vind 2 maanden wachten toch echt te lang. Liever vandaag dan morgen zeg maar. haha
    En ach, die verjaardag kan er dan ook nog wel bij hoor in die maand.

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mij zou het ook niet zoveel uitmaken als het nog een maandje opgeschoven word.
    Loop al een tijdje te klieren met mijn buik.
    Heb volgende week een echo van de buikorganen en tot die tijd moet ik maar gewoon doen alsof er niks aan de hand is.
    Ik word echt verdrietig van mijzelf.
    Dat gezeur met die buik. Pff...:(

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen goofie... hopelijk krijg je volgende week meer duidelijkheid!
    dikke knuf voor jou!

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hoi meiden,

Dit is de eerste keer dat ik meeschrijf in deze topic. Ben nl. zaterdag ongesteld geworden, helaas, en daarom is mijn NOD nu eind maart ongeveer. Weet het niet precies, aangezien mijn cyclus niet elke maand precies gelijk is. Ik hou het maar op 31 maart (26 dagen - gemiddelde van de laatste 2 maanden). We zien wel.
    Succes allemaal deze maand!
    xx

Deel Deze Pagina