NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Lees trouwens dat jullie het over december-kindjes hebben.... Tja, wij hebben het er ook wel over gehad, maar eigenlijk niet getwijfeld om een maand (of 2) over te slaan. Dan komt het maar in december. Had het liever anders gehad, maar als het zo is, is het zo. Maar zo denken wij erover. Kan me indenken dat er mensen zijn die er anders over denken. Iedereen z'n eigen. Gezien mijn leeftijd wil ik toch niet nog langer wachten.

2. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Hallo dames,

Zo, ik ben weer uitgelekt :D.
    Nu maar weer op naar de klusmomenten!!
    Alleen is het zo jammer dat mijn kerel een echte weekendklusser is..... Hij houdt zich helemaal niet bezig met eitjes e.d.
    Mijn vorige zwangerschap is na een half jaar ook "spontaan" gekomen, en hij vindt dit ook de leukste manier. Maar dat betekend natuurlijk niet dat ik me ook niet bezig mag houden met timing ;). En als het moment daar is hem toch stiekem proberen te verleiden.....

Heb de laatste lijst er maar even bijgepakt, misschien dat de "nieuwe" zich er nog even bij willen zetten....

Succes allemaal!

Groetjes mamvansam

NOD Lijst 16-31 Maart 2011

16:

17:
    Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje)

DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje)
    Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje)

18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje)
    Blaadje (1e Ronde, 1e Kindje)

19:Miss C (8e Ronde, 1e Kindje)
    Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje)
    Stella84 (4e Ronde, 1e Kindje)

20:

21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje)
    Biejie (4e Ronde, 2e Kindje)

22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje)
    Josefien (7e Ronde, 1e Kindje)

23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje)
    Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje)
    Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje)

24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje)
    Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje)

25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje)
    Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje)

26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje)
    Goofie (3e Ronde, 1e Kindje)

27:Minke03 (3e ronde, 3e kindje)

28: Parmessar (1e ronde, 2e kindje)

29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje)
    Moisie (5e Ronde, 2e Kindje)
    Sjees (3e ronde, 2e kindje)

Sniffy (1e ronde, 2e kindje)
    Manoontje (4e ronde, 2e kindje)
    Mamvansam (3e ronde, 2e kindje)

30: Waxientje (5e ronde, 2e kindje)

31:

onbekend: Jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje)

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL

16:

17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje)

20:

jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje)

31:

onbekend:

Ook mijn man is een echte weekendklusser, maar nu na de MK had ik niet de rust om het daar op aan te laten komen.. dus ben lekker aan het verleiden geweest en heeft goed geholpen ;) hij weet wel dat ik precies weet wat mijn lijf doet (al was het na de MK wel ff afwachten) en weet ook dat ik de actie er wel naar onderneem... maar heeft tie gelukkig geen problemen mee...
    hier dus op de wachtbank.......deze weken maar ff volplannen.. zijn e snel voorbij ;)

klussers veel plezier.. en mensen op de wachtbank... tomtiedom... heel veel geduld toegewenst...

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden

16:

17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje)

20:

jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje)

Inkerbell (1e ronde, 2e kindje)

31:

onbekend:

Ik heb mijzelf ook in de lijst geplaatst:)

5. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Naast dat het een weekendklusser is, heeft mijn kerel heeft ook nog eens nachtlenzen (dit zijn lenzen die je voor het slapen gaan in doet en dan vervolgens de dag erna prima kan zien. Ja, dit bestaat echt!). Deze nachtlenzen zijn alleen harde lenzen waardoor hij z'n ogen niet/moeilijk open kan houden.... En geloof me, dit helpt niet echt met klussen ;). Hij ziet niet, wat, waar en hoe.... en ik lig te klussen met iemand die z'n ogen dicht heeft. Af en toe een wulpse blik is toch wel zo prettig...
    Vrijdag en zaterdagavond doet hij z'n lenzen meestal niet in en dan wordt er over het algemeen wel geklust! Maar dan is het maar net te hopen dat er een ei voorbij komt.... :D

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

mamavansam,zo he daar heb ik nu echt nog nooit van gehord,betekend dat dat hij dan overdag geen lenzen in hoeft ofzo?
    Ik heb hier -5,50 en zou het super vinden om weer eens zonder lenzen iets te kunnen zien,maar dat zal er niet inzitten hahaa.

ploon,hee jij ook hier,we gaan er gewoon weer voor deze ronde!

hier beetje dipje maar komt vast wel weer goed!

ik wordt gek hier de eieren vliegen om mijn oren via de tv hahhahaha,ik heb geleerd dat ik elke dag 1 ei mag eten maar het liefst minder sjongejonge wat een onderzoek hahaha, oh 3 p.w is max.....

7. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    maand klussen overslaan ?:$ echt niet! dan maar in december uitgerekend zijn... beter dan nog paar maanden wachten !

Wat een dag vandaag.. echt een maandag.. Kdag was het! Moet het effe van me afschrijven

Vanmorgen al opstart problemen op het werk.. het schoot allemaal niet op.. nieuw systeem.. dat werkte nog niet helemaal, duurt allemaal lang.. over een maand ben ik het ook wel weer gewend.. maar zo op de maandagochtend... vervolgens gezeur gehad met mensen van de security op het werk omdat ik om mijn collega zijn account heb ingelogd om zi jn mailbox over te hevelen omdat hij weg gaat en de mail bewarad moet blijven..

Toen belde het dierenpension, waar mijn hond zit als ik moet werken. Ze was in haar oor gebeten ! jaap van 3 cm.. bloedde als een rund.. dus zij er mee naar de dierenrts.. narcose en hechtingen als gevolg..
    Zielig joh.. gelijk weer wat euro;s lichter :(

Uit mijn werk weer langs de dierenarts want het verband zakt af.. pas om 17.30u thuis, kleine nog ophalen bij de oppas.. pfffffffffffffffffffffff Lekker vroeg naar bed vanavond !
    Ben in mijn 4e week van het afvallen, van het weekend wel wat gezondigd.. en vandaag zo zin in chocola! maar ik heb het niet gedaan! goed he ;)

Verders is het afwachten he.. volgende week komen de eerste klachtjes misschien he dames !? spannend !!!!

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Die wachtbank duurt wel verdomde lang vinden jullie ook niet??

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wachtbank duurt altijd veel te lang!:(
    Het erge is:
    Eerst word je ongi, dan duurt het weer lang voor je kan klussen.
    Dan breekt de klus periode aan en kan je niet wachten tot de wachtbank.
    Dan zit je op de wchtbank en kan je niet wachten tot je kan testen.
    En zo duurt het elke keer weer veel te lang!

Hier ben ik eindelijk van de ongi af en komt de klusperiode er weer aan..
    ga mij er maar niet teveel mee bezig houden, word al gek bij de gedachte hihi..

10. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    @Sjees: inderdaad. Overdag hoeft hij geen lenzen in... Je ogen laden zichzelf soort van op.... Je koopt 1x per jaar nieuwe lenzen voor €350 en dan kan je weer een jaar tegenaan! Niet alle opticiens verkopen ze, maarmisschien toch eens informeren... Enige nadeel is dus dat het harde lenzen zijn.

@Eikie: lekker dagje zeg! Dan zit ook meteen alles tegen... Hopen dat morgen een leukere dag is.

@Goofie: tja, de wachtbank, bah. Ik wacht nu eerst nog op m'n ei, en dan de echte wachtbank. Grrrr!

11. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Zwaaai naar iedereen. Ben hier een week niet geweest. Ik val gewoon weer binnen en 'catch' geleidelijk wel weer op met jullie verhalen/ belevenissen.

Heb gelukkig wat afleiding met de voorbereidingen van ons trouwen. Daardoor net iets minder bezig met 'zwanger worden'.

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Die eeuwige wachtbank...
    Ik kan niet wachten om te beginnen;) en dan begint het wachten en het broekloeren.........

Katja77; suc6 met je voorbereidingen van je huwelijk....

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik ken ze idd ook, maar ben er te slordig voor... heb jaren zachte maandlenzen gehad, maar hield ze gerust een week in...(ook de nachten)

eikie... balen zo'n dag zeg.... nu dan maar op naar een geweldige maand ;) dat het tegenzit heb je vandaag genoeg gehad ;)

da wachtbankje.... ben hem nu al zat:$ben zo ongeduldig.. en zeker als ik iets zoooooo graag wil... maak alleen mezelf maar gek... probeer dan weer afstand te nemen, maar ZP trekt dan toch weer... en dan zwicht ik weer...

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijne afleiding meis... geniet ervan... we zien je af en toe wel langskomen :D

15. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    Hoi Jannie

ik maak uit jou bericht op dat je ook twee knulletjes heb?!
    Ik ook leuk he!! Wij gaan ook voor een derde wondertje!!
    En het lijkt wel of ik er nu veel meer mee bezig ben als de vorige keren... toen had ik nog nooit een forum of iets bezocht... wachte netjes met testen tot ik overtijd was enz... nu duurt alles te lang... ongi duurt te lang de klustijd en dat wachten weer haha...

hopenlijk wordt het een roze maand:D

liefs minke

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb idd 2 knullen.. 1 van bijna 2 en 1 van ruim 4
    deze keer ben ik er veel meer mee bezig, maar dat komt ook doordat het nu niet ineens gaat.. ben bij beide jongens in 1x zwanger geraakt.
    deze x ook de eerste x raak, maar ging het met 4,3 wk mis... dus nu veel meer tijd om er mee bezig te zijn... plus dat ik niet meer werk en de oudste op school zit...
    enne wachten tot mijn nod heb ik nog nooit gered:)

truste allemaal!

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ga zeker weer netjes wachten tot mijn NOD. Dat vind ik dan wel weer erg sterk van mezelf :D

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Trouwens een collega van mij had al twee jaar haar huis te koop. Ineens kreeg ze kijkers. Een andere collega nam chocolade mee en zei: Hier zet dat maar in je huis neer dat brengt geluk. Is dat huis toch mooi verkocht. :D
    Heb er maar meteen een extra chocolaatje op genomen en tegen haar gezegd dat ik hoop dat die chocolade voor mij ook werkt (zij weet dat wij bezig zijn) Hahaha slaat nergens op, maar vond het wel grappig en ach heb niet zo'n moeite met een stukje chocolade eten :p

19. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Goedemorgen

even snel een berichtje.. gisterenavond aardig steken aan de rechterkant van mijn lies.. ook weer beetje druk gevoel. Dat had ik 2 maanden geleden ook na mijn eisprong

Ik heb net even gekeken op vruchtbaredagen.nl en als ik een gemi cyclus van 28 dgn aanhoud, schijnt rond deze dag de innesteling te zijn (als die er is). Zou het dat misschien geweest kunnen zijn? heel benieuwd.

Vorige maand had ik het niet... misschien 2 mnd geleden wel innesteling gehad maar niet doorgezet ofzo..

Spannend! Al probeer ik er niet te veel op te hopen... bang voor weer een teleurstelling.

Ik ga ook niet van te voren testen.. pas paar dagen na nod. Of ik moet echt duidelijke klachten hebben...

Nu nog min 9 dgn wachten !

MOrgen mijn 2e gesprek,, daar ga ik me maar even op richten... nog even mijn engels een beetje bijschaven...daar krijg ik testje van.. spannend !

En de hond, die is zielig... ahhhhhh

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier m'n ongi alweer bijna voorbij (na 3 dagen). Dus nu wachten op m'n ei. Maar dat duurt nog even. Dus nu een rustige week in het verschiet. Geen spanning van wanneer testen, zou het wel, zou het niet, nu gewoon helemaal niets. Ook wel even lekker.
    Eikie: ik zat ook op www.vruchtbaredagen.nl te kijken, maar dit geeft een veel latere eisprong aan dan andere sites (zoals predictor, davitamon, zwangerschapspagina etc). Toch wel raar, vind ik. Hebben jullie dat ook gezien?
    Ik zal het lijstje even opsnorkelen en mezelf er tussen zetten.
    Fijne zonnige dinsdag allemaal. x

Deel Deze Pagina