NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

whahahhahah yep gaan we samen op pad,fijn dat ik een partner in crime heb hier:D
    Laat je t even weten als je die slijmdingen hebt gespot,dat ik ze niet misloop ofzo:p

2. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    o, dan zit ik aardig in de richting
    dag 9, 11, 13 (of 14 weet ik niet meer) en 16 geloof ik...

Meer kan ik er nu toch niet aan doen ! hahah

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Zo, hier is gezellig gekletst. Een klein dagje gemist (maar heerlijk carnaval gevierd) en we zijn een paar pagina's verder :) :) Leuk!
    Ik kan dus niet meer alles herinneren wat er geschreven is (sorry).
    Katja, wat is dat, Smep-methode?
    En ik lees over klussen... klussen jullie om de dag? Of rond jullie ei elke dag? Of dan ook gewoon om de dag?
    Vandaag begonnen, voor het eerst met tempen.... Zo, moet me er nog wel in verdiepen, hoor. En ook in FF, want daar snap ik nog niet zoveel van eigenlijk. Iemand ervaring?

4. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

En leue carnaval gehad?hoe was je verkleed? hier in Drenthe geen carnaval!wel jammer al zie je het wel al verder naar het noorden trekken dus misschien ooit:D
    Wij klussen hier de hele maand door om de dag omdat ik sowieso niet weet wanneer mijn ei precies is dus dan is de kans het kleinst dat we het missen!Ik kan niet van mijn slijm op aan en tempen doe ik verder ook niet dus sorry kan je geen advies geven over FF!
    Succes meid!:)

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo,

Het begint hier aardig druk te worden!!

Aantal meiden al op de wachtbank en andere nog druk aan de klus!...

Hier als het goed is (volgens kalender) vandaag mijn vruchtbaarste dag...Dus gisteren al geklust en vandaag ook nog maar even mijn charmes in de strijd gooien!

Nog geen vruchtbaar slijm ontdekt overigens maar heb buikgriep....dus zit niet echt relaxed in mijn onderbroek te loeren! hahahaha....

Heb al wel 10x alle tegeltjes in het toilet geteld, en toch kom ik steeds op een ander aantal uit...Tja, beetje vreemd...hihi!!!

Meiden....We gaan voor superveel roze!!!....

Klus ze, Wacht ze en (hopelijk) test ze!!! Liefs....

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Carnaval was weer erg gezellig. Moet wel eerlijk toegeven dat dit het eerste jaar was dat ik de maandag niet heb gevierd (had geen zin). Werd zaterdag ongesteld en daar baalde ik op dat moment ook even van. Maar toen we eenmaal met z'n allen bij elkaar waren, kon ik het vergeten en lekker vieren. Het weer zat mee, dus wat wil je nog meer (ja, dat weet ik wel.... ;)). Ik woon in Overijssel (dus ook niet in het zuiden). Ik zal de carnaval ook wel jullie kant op blazen, want het is echt super gezellig altijd.
    Pffff.... de hele maand om de dag.... dat vind ik best veel eigenlijk. Maar daar is iedereen natuurlijk anders in. Ik vind het dan niet leuk meer eigenlijk. Rond m'n ei elke dag is eigenlijk al niet m'n grootste hobby. Vandaar ook mijn vraag of er misschien mensen ook tijdens hun ei om de dag vrijen (maar is dat genoeg?).
    Vruchtbaar slijm spot ik eigenlijk ook nooit. Dit maakt me best onzeker daarover. Want ik lees overal dat dat erbij hoort....
    Knorretje; klusze en beterschap!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

zwaai zwaai

.....ik ben trouwens ook wel benieuwd wat smep inhoud??

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Het schijnt de zwangerschapskansen te verhogen. Ik las er toevallig over op een ander topic en dacht, ik plemp het hier even neer ;)

Hierover kun je meer lezen op het smep-topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229669-grote-smep-topic-deel-5-a.html

Succes :D

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ploon wat wil je weten over FF?

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ploon:
    Leuk he, carnaval!!!
    i'm loving it!!!

Zal ff foto plaatsen van mijn jochie in zijn apenpakkie!!!

@ Katja77:
    Aha, thnx voor de info mbt smep....
    Had er weleens van gehoord maar wist niet helemaal meer wat het inhoudt....

Pfff, baby's creeeren wordt zo wel hoge wiskunde hoor!!!....Maar als het de kansen echt verhoogd, is het zo gek nog niet!!!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mijn jochie in zijn apenpakkie tijdens carnaval!!!

12. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

Wat een super mooi mannetje zeg!!!!:D en een mooi apenpakkie!;)
    en hoe was jij verkleed dan?:p

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat een onwijs schattig en snoepig apie! :D

14. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    zo vanmiddag gesprek gehad... ging wel goed volgens mij. Heb er weer 2 uur gezeten ! hahah.. alle 4 laatste kandidaten zijn vandag geweest. Volgende week de uitslag.. duimen maar!!!!!!
    Heb een uur gesproken met een directe collega met wie ik in het team werk. Volgens mij klikte het wel..althans vanuit mijn kant. Ik ben enthousiast/druk / aanwezig en zij is rustig. Perfecte combi toch ! hahah
    Moest ook een engelse vertaal test doen.. was heel pittig.. ik heb alleen mijn schoolengels (al wat jaartjes geleden ;) en dit was echt zakelijk engels.. maar heb het geprobeerd. Alles valt te leren !

Heb vandaag wel weer een slijmsliert creme/geelachtig gehad... Hebben jullie dat ook na je eisprong?
    NOg een week..dan zou ik ongi moeten worden.. Liever niet natuurlijk.. spannend !

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo

Hier is weer gezellig gekletst.....
    Eiki spannend dus wanneer weet je of je het wordt?

Smep? Nooit van gehoord maar als ik het zo lees is het idd topsport!
    Ik ga eerst voor zo proberen en anders bestel ik ovulatietesten. Die heb ik de vorige keer ook gebruikt.....

Hier nog geen vruchtbaar slijm gespot of het gevoel dat mijn ei gaat springen.... Voor sommigen begint het echte werk alweer of niet?

groet Ink

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Eiki ik heb die sliert ook wel rond die tijd maar ik hoop voor jou dat het een ander teken is. Ik weet wel dat ik meer afscheiding had toen ik zwanger bleek te zijn

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

knorretje,wat een geweldige foto zeg!!! een heel knap manneke ook

smep aha tja ik denk dat ik het maar gewoon hou bij klussen als we er zin in hebben uiteraard wel een beetje rekening houdend met het ei maar t moet ook leuk blijven natuurlijk.

Ik heb t idee dat ik al wat meer slijmpies heb dus denk dat mijn ei toch eerder gaat komen dan mijn banner aangeeft,wat betekend dat ik al aan de klus kan!

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik hoop dat je de baan krijgt Eikie. Wij lopen trouwens precies gelijk :D

19. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Heb er op zich deze maand ook nog geen gevoel bij... geen klachtjes.. af en toe wat steken..
    Maar de vorige zwangerschap had ik ook nooit ergens last van..dus van klachtjes ga ik niet van uit..

Het gevoel dat je hebt dat het toch niet raak is, is beter dan dat je er van overtuigd bent en het niet zo blijkt te zijn.. wil niet zeggen dat je toch wel beetje teleurgesteld blijft hoor...

ach ja.. voordeel: geen dec baby en weer aan de klus volgende maand! hahah

Vwb mijn baan.. denk ma/di wat te horen.. wel erg spannend.. dus in het kader daarvan is het ook beter als het niet raak is...

Deeweebotie: ja, ik zag het. Spannend hoor! jij al dingetjes?

20. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Goedemorgen dames,
    weer een mooie nieuwe dag voor de boeg alleen (nog) geen zonnetje hier!Dat is beetje jammer!Gisteren een vriendin van een vriendin bevallen van een gezonde jongen!dus helemaal top!!!Ze liep al bijna 2 week over dus blij dat hij er nu eindelijk is!
    Hier weer druk geklust gisteren en nu een erg sterk ongi gevoel pffff zal toch niet heb NOD staan op 24 maart!dat is nog 2 week!nou ja we zien wel! Wij gaan elke maand gewoon door met klussen of het dan december wordt of niet, ik zou allang blij zijn om weer zwanger te zijn!!!Maar is voor iedereen persoonlijk!
    fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina