NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    eikie dat klinkt veelbelovend.... zou wel mooi zijn toch....

Hier slijmen gespot en een gevoelige buik. Vanavond maar manlief aan het klussen krijgen haha...:D

Tja en dan die eeuwige wachtbank...spannend wie er allemaal op roze mogen.

Vandaag vertelde mijn beste dinnetje dat ze 14 weken zwanger is..... ben zo blij voor dr. Vorig jaar ging het mis met 13 weken en nu 10 maanden later is ze zwanger.....

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Jannie:
    Pfff, spannend hoor!!! *duim duim duim*

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Inkerbell:
    Klus ze!!!.....Hier vanaaf ook nog maar ff goed mijn best doen! hihi!!!

4. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    NOD Lijst 16-31 Maart 2011

16:

17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje)
    DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje)
    Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje)

18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje)
    Blaadje (1e Ronde, 1e Kindje)

19:Miss C (8e Ronde, 1e Kindje)
    Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje)
    Stella84 (4e Ronde, 1e Kindje)

20:

21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje)
    Biejie (4e Ronde, 2e Kindje)
    jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje)

22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje)
    Josefien (7e Ronde, 1e Kindje)

23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje)
    Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje)
    Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje)

24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje)
    Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje)

25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje)
    Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje)

26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje)
    Goofie (3e Ronde, 1e Kindje)
    Inkerbell (1e ronde, 2e kindje)

27:Minke03 (3e ronde, 3e kindje)

28: Parmessar (1e ronde, 2e kindje)

29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje)
    Moisie (5e Ronde, 2e Kindje)
    Sjees (3e ronde, 2e kindje)

Sniffy (1e ronde, 2e kindje)
    Manoontje (4e ronde, 2e kindje)
    Mamvansam (3e ronde, 2e kindje)
    Ikhouvanjou (2e ronde,1e kindje)

30: Waxientje (5e ronde, 2e kindje)

31: Ploon (4e ronde na mk, 1e kindje)

onbekend:

Zwanger Ongesteld Miskraam MMM

heb me zelf er nog eens opgezet want stond er niet meer tussen :S

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik laat ook weer wat van mij horen!
    Wij zijn gister weer begonnen aan het klussen:) en zijn van plan dit om de dag te doen, maar alleen als we echt zin hebben.

Volgende week mag ik eindelijk voor de echo van de buikorganen en ik moet zeggen van mij mag het zover zijn, want ben echt bang!
    En bij alles wat ik voel denk ik dat ik iets heel ergs heb:(
    Maar ach...de pijn is tot nu toe niet meer zo erg geworden zoals het toen was.
    ( voor de meiden die totaal niet weten waar ik het over heb, ik heb 3 weken geleden 4 dagen krom gelegen van de buikpijn. Na allerlei dokter bezoeken heb ik mijn bloed laten prikken en daar kwam te hoge lever waarde uit. Dus wat dat nu weer is?)
    We moeten dus gewoon even afwachten...

Liefs

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Knorretje, wat een schatje! Wat een super leuke foto.
    Hier alles rustig. Niets te melden eigenlijk. Wachten op m'n ei. Nog niet begonnen met ovu-testjes.... Dus... weinig nieuws.
    Succes allemaal met jullie zoektocht (het is bijna Pasen :)) en slaap lekker.

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hoi meiden,

Hoe ist?
    Mannetje is voetbal aant kijken, bah!
    Ik ben zo'n beetje alles terug aan het lezen.. :)

8. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    goedemorgen

hier alles zijn gangetje... helemaal nergens last van... ;-( maar zoals al eerder gezegd had ik dat de vorige keer ook niet.

Maar heb er deze maand ook geen goed gevoel bij... Ben eigenlijk zo bezig met mijn nieuwe baan... moet er de hele dag aan denken! hahha... en ik moet nog een paar dagen wachten helaas...
    Volgende week ergens ongi worden... als ik volgende zaterdag nog niet ongi ben, ga ik pas testen. Maar denk niet dat testen nodig zal zijn..

Zal wel raar uitkomen als ik de baan krijg en zwanger blijk te zijn!

Vandaag lekker thuis met zoonlief, effe naar de ha straks en boodschapjes doen.. ook lekker naar buiten want wordt volgens mij lekker weer.

En het was erg vroeg vanmorgen... 5.30u was meneer wakker.,. het is de hele week al vroeg ;-(

9. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Goedemorgen meiden,

the sun is shining!!!yeah!!! wordt zo vrolijk van!
    Nog leuke plannen voor aankomend weekend!
    wij hebben vanaaf een thema feest, tirol! dus vanmiddag ff langs de feestwinkel en hopelijk hangt er nog wat.....zijn niet de enigen die op zoek zijn naar dit thema hier hahaha
    Vandaag ook weer klussen....gisteren een rustdag gehad!
    Me man heeft laatst mooie nachtlingerie voor me gekocht en kan ik die mooi aantrekken!ideaal zo'n man en hij heeft nog smaak ook haha
    verder hebben wij lekker een rustig weekend voor de boeg met morgen heeel mooi lente weer dus morgen ff er op uit!
    jullie nog nieuws????
    fijne dag en alvast fijn weekend!
    Liefs

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zul je net zien Eikie baan en zwanger...beide wel leuk natuurlijk misschien niet het meest handige moment maarja...ik ga voor je duimen.

Jannie niet fijn dat je misselijk bent, maar hopelijk is het een voorteken voor je.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen...

ook hier heerlijk weer... moest net gewoon de zonnebril opzetten op de fiets..
    heb mijn sporten er voor vandaag weer opzitten.. heb nu 2x 20 minuten fietsen erop zitten.. en het was heerlijk... eindelijk niet nat, glad of ijskoud.

betreft dat misselijk zijn... ach, heb het er graag voor over als het idd een reden heeft, maar dat moeten we nog maar ff afwachten..
    zolang ik alles binnen kan houden en het met vlagen is... (heb het bij de jongste tot 17 weken 24/7 gehad.. werd er zelfs 's nachts van wakker..

ook hier een man met smaak qua lingerie end. krijg regelmatig wat van hem.. en vind het altijd mooi..

dubbel spannend eikie... duim voor je!

zo maar weer ff wat doen in huis... is alles aan kant voor het weekend. zijn dan druk zat, dus weinig tijd om dan nog dingen te doen... gelukkig zijn de boodschappen al in huis....

12. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    @Meissie + @Jannie: doe mij ook zo'n kerel die mooie lingerie voor me koopt. Die van mij gaat nog net niet buiten staan wachten als ik bij de lingeriewinkel sta, maar het scheelt niet veel :D

@Eikie: Spannend hoor, je eventuele nieuwe baan!
    Mijn zus is nu 8,5 week zwanger en begint volgende week met een nieuwe baan. De timing is niet echt perfect nee, maar ja..... Moet je dan een nieuwe baan afslaan?? Lijkt mij niet! Snap dat het voor de werkgeven niet ideaal is, maar het zij zo.

Zo, laaste dagje van de week weer. Fijn weekend alvast dames!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Goofie:
    Spannend zo'n echo....
    Maar kan me voorstellen dat je er "zin" in hebt aangezien het dan (hopelijk) je angst kan weghalen...of wel wat laat zien waar wat aan gedaan kan worden!!!

Succes!!!

@ Eikie:
    Spannend hoor meid...!
    Misschien idd een wat ongelukkige timing, maar ja....alles over voor een beeb...nieuwe baan of niet...!

Fijn he, zo'n vroeg kind....Pff, misschien straks zelf nog ff op de bank als de kleine op bed ligt???

@ Meissie:
    Heerlijk he, dat zonnetje!!!
    Wordt er ook helemaal vrolijk van!!!

Zo, carnaval is voorbij en jij hebt alweer een themafeest!!!...Leuk hoor!!! En tirol, dat moet lukken bij de feestwinkel!!!

Ennnuhhh, relaxed zo'n man die lingerie voor je koopt!!! Zie ik die van mij nog niet doen. Het is een schatje...maar cadeautjes kopen zit niet in zijn systeem...Heb laatst (na veel zeuren) mijn eerste bos bloemen gekregen...zijn nu 4 jaar bij elkaar!!!....Het is een schatje, maar niet romantisch/cadeautjes koperig-aagelegd....!

@ Jannie:
    Jij ook al een man met smaak???!!! Relaxed!!!

En idd, de zon schijnt fel...Heerlijk zonnebrillenweer!!!

Succes met poetsen!

@ Ego:
    Hier denk ik vruchtbaar slijm ontdekt (gisterenmiddag) dus gisteravond even twister gespeeld! :D

Nu heb ik een beetje een zeurderige onderbuik, had ik vorige ronde ook...Geen idee wat het voorstelt....

Vandaag lekker rustig aan. Kleine man ligt op bed. Als ie wakker is lekker brood eten en dan een flinke wandeling maken! Nog ff cadeautje kopen en langs de markt. Van het weekend druk met afspraken....dus nu ff relaxen!!!

Fijne dag allemaal!!! En klus/wacht ze!!!

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Eikie, hopelijk mag je op roze! :)

15. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    het was zelfs zo dat bij mijn 1e gesprek ze vroeg of er nog een 2e kwam.. wel een gewaagde vraag ! ik heb er ook eerlijk op geantwoord dat dat wel de bedoeling is... dus ze zijn voorbereid ;)

Wat een K dag mensen.. ik moet het effe van me afschrijven.. Mijn Chronische vermoeidheid speelt op.. al een tijd, maar ik kom er maar niet van af. Vooral de stress van dec bij mijn huidige werkgever speelt me parten. Al weken... helaas

Maandag dan mijn hond die gebeten was in zijn oor.. woensdag dat gesprek, en vanmorgen wil ik het verband er af halen bij de hond. Zijn oor weer bloeden als een rund !
    Dus hop, zoonlief snel zijn schoenen aan getrokken, theedoek om de hond zijn kop en naar de dierenarts (STRESS!!)
    De kleine reageert weer op de drukke en gestreste hond... dus ik kwam handen te kort.. daarna moest ik snel naar de ha en toen nog boodschappen doen.

Zit nu effe op de bank, de kleine is aan het spelen.
    Heb zo zin om een potje te gaan janken...!

De hele week al niet echt lekker geslapen, de kleine al paar dagen belachelijk vroeg wakker... Het is effe op hoor dames...
    Vraag me nu zelfs af of ik een 2e wel ga trekken.... ben zo moe.........

moet het effe kwijt.. (schrijf ik met tranen in mijn ogen...) sorry...

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Ow meis... :(
    Wat k*t dat je je zo voelt...
    Wat naar van je hond! Wat zielig, bah..
    Ik snap dat je jezelf even voorbij loopt nu, zo zal het wel voelen.
    Sterkte!!

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Geeft niks meid lekker laten gaan die tranen, lucht soms alleen maar meer op!!! probeer wanneer dit kan, eens tijd voor jezelf te nemen! lekker even winkelen of iets anders wat je leuk vind!of vraag in het weekend eens of jij eens mag uitslapen en je man er op tijd uit gaat!!!
    veel sterkte meid en knuffel voor jou en je hond!
    liefs

18. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    @eikie, jeetje wat vervelend allemaal zeg!! Echt een baaldag voor je!! Neem je rust, ook al is dat vaak heel moeilijk!!

hier kan eindelijk de klusronde beginnen! Heb vruchtbaar slijm gespot, het is echt zo duidelijk, voelde t opeens echt naar buiten lopen (sorry voor de details) dat heb ik anders nooit, dus manlief vanavond even lief aankijken haha... en dan om de dag aan de klus (als t mogelijk is)!

Alle meiden verder suc6 met klussen/ wachten!!

liefs minke

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Knorretje,jij ook succes deze ronde! Ik denk dat ik mijn ei nu wel voel maar ben er nog niet geheel zeker van zeg maar,ik had nog 2 ovutestjes liggen dus heb net een testje gedaan en die was knal nog donkerder dan de controlestreep dus denk dat mijn ei wel op springen staat,ik heb gistr al geklust en ik hoop dat manlief vandaag ook wil,dan moet het toch goed komen hoop ik hahhaha

Jannie,das zeker vroeg zeg! Maar ik hoop voor je mee dat het een beginnend zw.kwaaltje zal zijn

Goofie,sterkte en succes!

Eikie,jij kan alweer bijna testen,spaanend,en als je dan ook wordt aangenomen en posi test kan jou jaar niet meer stuk
    Jemig wat een rotdag voor jou vandaag,huil t er maar lekker even uit hoor,dat lucht altijd op

Minke,klus ze!!!

Ik zit hier met een kind dat bekaf is en absoluut niet wil slapen,erg gezellig dus,ze blijft maar gillen,maar ik laat haar mooi even in bed liggen,al vind ik t echt heel zielig om aan te horen….

Gisteravond weer aan de klus gegaan,hopelijk krijg ik mijn man ook zover vandaag, want ik deed net een knallende ovutest dus die staat op springen!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Eikie:
    Lekker huilen meid, dat lucht op!!!....
    En probeer idd eens een oppas te krijgen zodat je even iets voor jezelf kan gaan doen, ook al is het maar in bed kruipen of een lekker lang bad nemen....

En vraag je man of hij van het weekend op wil staan zodat jij even kan blijven liggen!!!

@ Sjees:
    Ohhhh, spannend!!!
    Gelukkig heb je gisteren al geklust en vanaaf nog...Dan moet het toch goed komen!!!....

Klus ze!!!

@ Ego:
    Hier een heerlijk lange wandeling gemaakt!!! Ohhh, wat een heerlijk weer!...Daarna lekker thuis achter in de tuin in het zonnetje gezeten en de kleine heeft lekker buiten gespeeld....Ik zeg: Houden dit weer!!!....

Fijn weekend allemaal!!!

En zoek de zon op!!!....Knuff meid, hopelijk voel je je morgen weer wat beter!!!

Deel Deze Pagina