Net bij de hypotheker geweest en we kunnen "het"huis kopen die we graag willen!wat een heerlijk gevoel dit..... sorry wou even met jullie delen!!! straks ff eten en dan klaarmaken om als tiroler meisje door te kunnen...zou zeggen mijn dirdl jurkje en 2 vlechten????nog tips verder? klusze allemaal!!!!of wachtse!!!!
Zeker fijn om te weten dat het financieel haalbaar is!!!...Super!!! Mmm, tiroler meisje: idd jurkje, kniekousen, vlechten, sproetjes, bierpul in de hand, uhhhhhhh........ Have fun!!!
meissie, super leuk bericht zeg,gefeliciteerd!! En veel plezier vanavond,ik had 2 jaar terug een feest waarbij ik als tirollermeisje was gekleed en toen bardienst moest draaien,kijk ik nog steeds met veel plezier aan terug!
Sjees, Spannend!!! Lekker klussen dus.... en je hebt ook al geklust, dat is altijd meegenomen! Knorretje, wij hebben ook heeeeeeeerlijk gewandeld in dit mooie weer... Doet je echt goed he. Moet sowieso wat meer aan beweging gaan doen, ben echt al goed bijgekomen van het stoppen met roken...! Pffffff echt balen. Meissie, gefeliciteerd!! Gaan jullie het ook kopen?
sansky,ja t was echt super weer,wij hebben heerlijk gefietst dus ook genoten en morgen kan het op sommige plekken 15 graden worden,dus zitten wij lekker in de tuin!
Hier ook weer aan de klus...ik ga er dit keer vanuit dat je 7 dg voor je eisprong al succes kunt hebben. Heb de calculator hier gebruikt en ga deze maand voor de CB ovutesten met de smiley. Ben benieuwd. Jij ook veel succes, hilarisch verhaal van dat bespringen? Hier viert de romantiek ook hoogtij: calculator en agenda erbij, ha ha!
@ Sjees: heb jij zo'n korte cyclus, joh? Ik zie dat je ook op dag 12 zit en dat het nu je meest vruchtbare dag is? Die van mij was de laatste keren 30 dagen. Heb vanavond voor het eerst weer geklust en nog geen ovutesten gedaan. Wil ik morgen of overmorgen weer mee beginnen. O ja, woenjsdagavond hebben we geloof ik ook geklust, erg...ik weet het niet eens meer precies!
Goede morgen allemaal, Zo gisteren een mooi tiroller feestje gehad!Super naar ons zin gehad!Lagen pas laat in bed en dus helaas niet meer geklust!Vanaaf maar dan! Ons meisje was weer zo als verwacht al om half zeven wakker pffffff ik eigenlijk nog niet echt haha Moet nog even wakker worden nu Vandaag en morgen verder niks op de planning!Ook wel eens lekker! Maar eens even boven aan de poets vandaag! Iedereen een fijne dag vandaag!
meissie,super dat het feest zo leuk was en het klussen moet ook geen moeten worden he,dus als je geen puf hebt dan niet! Waxientje,normaal is mijn cyclus langer maar ik had slijm eergister en gister dus maar een ovutestje gedaan,ik hasd het gevoel mijn ei al te krijgen en die was dus knalpositief,de teststreep kwam als eerste tevoorschijn,en was nog donkerder dan mijn controlestreep,dus ik heb mijn banner aangepast. Ik heb nu dus ook helemaal geen slijm meer,zo droog als een kurk dus hier is t al geweest denk ik.
Lieve allemaal Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen... en het is voor mij best moeilijk... maar ik wil het toch kwijt... Gisterenavond een goed gesprek gehad thuis. We hebben besloten toch niet voor een 2e te gaan voorlopig.. en dat is best een opluchting voor mezelf als ik heel eerlijk ben. Ik heb al geruime tijd last van Chronische vermoeidheid. Ik sinds vanaf mei 2010 in gedragstherapie..het gaat wel wat beter.. maar ik kom er niet vanaf. Moe, concentratie problemen, deprie gevoel etc. Het gata met ups en downs. Het is gedeeltelijk ook werk gerelateerd, In dec hoop gezeik op mijn werk gehad en sindsdien gaat het berg afwaarts., En ik ben er niet meer uit gekomen. Het is ook elke keer wat bij mij. Ik wil het liever niet hard op zeggen..maar sommige brengen roepen het toch op zich zelf af.. ik ben er 1 van helaas... Het ene is nog niet gebeurd of het andere meld zich... Door de therapie leer ik de dingen wel te relativeren en meer ontspannen... maar toch.. Ik ben nu zo druk met mezelf bezig.. dat een kleine erbij teveel energie gaat kosten. Ik heb nu een ontzettend lief leuk makkelijk zoontje van bijna 3... hij is erg lief, zelfstandig en over een jaar gaat hij naar school.. alles heeft zijn ritme al.. OOk financieel weet ik niet of we het g aan trekken.. we hebben het al niet ruim en de ene tegenslag na de andere gehad... En ik merk dat ik er nu niet 100% van overtuigd ben dat het juist is om een 2e er bij te nemen... en dat is voor mij de reden dat het dan niet helemaal goed zit.. Als ik soms kijk en mijn nichtjes zijn er en ze zitten bij ons achterin de auto.. dan vind ik het reuze gezellig.. maar dat is natuurlijk heen echte reden om een 2e te nemen.. Ook denk ik wel eens, zal het voor mijn zoontje niet zielig zijn alleen.. maar dan denk ik.. hij heeft ons toch.. straks op school krijgt hij allemaal vriendjes... en dat is toch ook een slechte reden.. om het voor hem te doen... Al met al een heel verhaal.. Natuurlijk is het afwachten of ik volgende week niet zwanger zal zijn. Mocht het zo zijn, dan is het wel welkom en komt alles ook wel weer goed.. maar mocht het niet zo zijn, dan is het ook goed... en bekijken we wel hoe het gaat.. ben eigenlijk wel zo gelukkig zo.. met zijn 3en.. past wel bij ons.. Het is goed zo. Heb er gisteren wel veel tranen om gelaten.. maarhet lucht wel op... We houden onze spulletjes nog wel een jaar.. even zien hoe het gaat.. misschien komt de echte wens waar we 100% achterstaan nog wel.. zo niet, dan gaan we alles spullen weg doen volgend jaar.. Zo gek is dat toch niet met 1 kind.. Ik denk dat jullie er wel verschillende gevoelens bij hebben.. maar het is echt goed zo...
Ik vind 1 helemaal niet vreemd. Sterker nog manlief en ik hebben ook heel erg het gevoel dat als het zo mag wezen wij het ook bij eentje houden. Als het zo goed is is het goed toch? Lekker van je zoon genieten.
meis, heb alleen maar respect voor je. in sommige situaties is het slimmer om het even uit te stellen en misschien wel af te blazen. Als het zo moet zijn komt een 2de er zowiezo... maar vind het knap van jullie om nu deze keuze te maken.. de keuze voor de kleine kanjer van 3 die ook de nodige aandacht en energie vraagt.. de keuze voor jezelf, de keuze voor jullie gezinnetje.. wie weet hoe de toekomst eruit ziet.... wil je nogmaals zeggen... alle respect meis! uit het diepst van mijn hart.. een dikke knuffel!
Daar is moed voor nodig om dat te beslissen. Je bent gelukkig met wat je nu hebt en dat moet je koesteren. **knuff**
eikie79, Heel erg knap dat je die beslissing hebt genomen, je moet ook goed voor jezelf zorgen. Heel veel strekte de komende tijd. Liefs Lotte
@ Eikie: respect voor jullie beslissing! Knap om het zo helder te hebben voor jezelf. Ik wens jullie veel geluk met zijn drietjes!
@eikie; helemaal knap van jullie van jullie deze moedige beslissing hebben genomen. er zullen genoeg mannen/vrouwen zijn die misschien liever niet voor een 2e gaan om omstandigheden maar omdat de "maatschappij"vaak verwacht dat je 2 of meer kinderen hebt...die beslissing niet durven te nemen! Wie weet wat jullie toekomst nog brengt en denken jullie over paar jaar om toch voor een 2e te gaan! Heb heel veel respect voor jullie!!! Als het bij ons niet zo mag zijn dan is het nu eenmaal zo. We hebben direct gezegd dat we niet een medische molen in willen(zoals we er nu over denken)! we zijn gezegend met 1 mooie lieve gezonde dochter en dat is ons al goud waard!!!