NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    hoi allemaal ik kom voor het eerst binnenvallen op deze topic,
    mijn NOD is 19 maart............maar ben nu al bang voor mijn symptomen die ik heb. Giga opvliegers en hoofdpijn....vaak geen goed teken in mijn geval, maarja

Ik vind het mooi van je eiki dat je zo'n beslissing kan nemen, respect hoor.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Eikie,ik vond het zo knap hoe je je verhaal omschreef,en het is ook een heel herkenbaar verhaal.
    Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie als jij,ik werk niet meer na heel veel gedoe op mijn werk, toch terug gegaan in de wao,ook ik ben in therapie,ik kan mij alleen helaas dus niet neerleggen bij het feit dat we niet nog voor een tweede zouden gaan,dus hier de knoop doorgehakt en wel aan het proberen,maar we laten het hier ook op zijn beloop en ik zou ook zeker niet de medische molen ingaan.

Het is wel erg spannend want mijn man zit al een jaar zonder werk,ik heb behoorlijke gezondheidsproblemen en dan het hele psychische gedeelte nog,ik heb ook geen idee of ik een tweede kindje aankan maar ik heb besloten gewoon te kijken hoe het gaat,en ik denk maar zo bij mijzelf,ik hoef nu niet te werken,ik heb aan alle kanten hulp als ik nu dus weer in een pnd beland wordt het direct gesinaleerd en wordt ik geholpen.
    Mijn wens voor een tweede is zo enorm groot altijd al geweest dat het mij alleen nog maar meer stress bezorgde dat we in eerste instantie na mijn hele pnd en alles, hadden besloten om geen tweede meer te krijgen.
    Ik vind jou keuze daarom ook erg dapper en heel wijs,want kan me erg goed inleven in je situatie,en ik hoop dat je er echt vrede mee hebt zo.
    Lieverd een heel dikke knuffel van mij en mocht je eens je hart willen luchten,mag je me altijd pb-en,soms is het fijn dingen te delen met iemand die weet hoe het is om in ongeveer dezelfde situatie te zitten.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

waxientje,nee ik heb mijn ei niet gemist,want was eergister ook al aan de klus!

4. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes! ik lees ze met tranen in de ogen...
    En zoals al gezegd.. ook b ij mij was het "maatschappelijk"' gedacht dat het zo hoort ja... ben blij dat ik toch voor ons gekozen heb ! Het is echt goed zo.. heb er vrede mee.. voel me vandaag opgelucht en zelfs weer wat vrolijk..

Het heeft me meer bezig gehouden dan dat ik durfde te bedenken.. Ik geniet volop van mijn 2 mannen in huis !

Nogmaals bedankt voor jullie steunende en motiverende berichtjes!

Nu nog spannend of ik deze ronde zwanger ben... maar denk het niet hoor.. heb al 2 dagen last van rommel in mijn buik en meestal wordt dat gevoeld door ongi.. volgende week meer...

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

eikie,ik vind je een kanjer!

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @ eikie ik kan alleen maar zeggen dat ik respect heb voor je. Het is een moeilijke beslissing maar dat je moet doen wat voor jou/ jullie het beste is...... knuffel voor jou hoor....

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo dames

Tja hier eigenlijk weinig te melden. We zouden klussen de afgelopen dagen maar manlief was richting buitenland voor het werk....:(
    Maar goed vanaaf maar even hem verleiden;) ben wel een zozo net of moet ik ziek worden.....ei is nog niet gesproken naar mijn idee.....

meisje dus je feest was geslaagd.....

noa welkom.......

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Eikie:
    Ontzettend moedig van je!!!...

Ik vind het goed van je dat het besproken is thuis en vind het fijn voor je dat je "opgelucht" bent....

Het is prima om 1 kind te hebben en daar voor te gaan!!! Kinderen kosten ontzettend veel energie (en geld).....

Ik snap dat je de maatschappelijke druk voelde en daarom vind ik het des te stoerder van je dat je deze beslissing hebt genomen!!!

Dikke knuff!!!

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier vandaag heerlijk visite gehad...En wat was het weer mooi weer!!!...

Morgen op jacht voor een schommel en zandbak....Helemaal zin in de lente door dit mooie weer, en straks kan de kleine lekker buiten spelen!!! ZIN IN!!!....

Fijne avond...

En klus/wacht ze!!!

Oja, hier nog geen vruchtbaar slijm gespot...Snap er niks van....Zit nu op dag 20...Zou mijn cyclus weer langer worden (hoop het niet...voor de vorige zwangerschap had ik cyclussen varierend van 38 tot 75 dagen...hoop dat niet weer terug te krijgen....)....Zucht....Maar we blijven klussen, al is het er gisteren niet van gekomen....Beetje jammer!

10. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    @Eikie Respect voor jullie beslissing!

Hier vandaag slijm gespot, nog nooit zo duidelijk rauw eiwit gehad.. En echt enorme buikkrampen! Ovu test was daarintegen negatief?? Toch maar geklust vanochtend...
    Kleine man is naar bed, filmpje gehuurd en dus lekker bankhangen met z'n twee. I love relaxing!

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mamvansam hoe herkenbaar. Mijn lijf doet soms ook tegenstrijdige dingen. Krijg ook ineens paar dagen later vruchtbaar slijm. Iig kloppen mijn temp, ovutesten en vruchtbaar slijm vaak voor geen meter met elkaar hahaha.

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Hallo meid, Ik ben ook binnengevallen in dit topic...!
    Schrijf nog niet zo veel... aangezien de dames al een tijd samen in dit topic zitten... En dus veel samen kletsen! Wat natuurlijk begrijpelijk is!

Jou NOD is 19 maart.. Mijn NOD is 16 maart.. als het goed is... Maar als het een week later word... sta ik ook niet zo van te kijken... :$
    Ik heb eigenlijk geen symptomen... Dit is voor het eerst...... ik ben nu 4 maanden bezig.. en telkens had ik zere borsten, hoofdpijn.. of dergelijke! Elke maand dacht ik HEY! het kan wel eens raak zijn....
    Maar steeds hield mijn lichaam me vreselijk voor de gek!
    Deze maand heb ik mijn eisprong gevoeld.. 5 dagen erna kreeg ik vreselijke ongesteldheidskrampen.. dit heb ik nooit eerder gehad... HOOP ZO DAT 'T EEN INNESTELING WAS!:D
    Maargoed... voor de rest geen symptomen.. dus beetje tegenstrijdig:$
    Wel heb ik... beetje gênant.... een schimmelinfectie.. :x
    Dit heb ik eigenlijk nooit... dus beetje vreemd!
    Weet niet of dit ook een kwaaltje kan zijn?!?!

Ik hoop voor je dat je niet ongesteld word, en dat de symptomen positief zijn!!!!;)
    Hoelang ben je al bezig?

@Eikie... Ik vind je echt heel dapper!!

13. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Spannend hoor!hoop voor je dat het een innestelling is geweest!!!
    Ja schimmelinfectie heb ik 2 maand geleden ook gehad en was toen helaas niet zwanger maar wel veel afscheiding gehad!maar heb ook een schimmelinfectie gehad bij mijn 1e zwangerschap dus het zou wel kunnen natuurlijk!
    weet het berichtje was niet voor mij bedoelt maar wou toch even reageren!;)

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Zo gisteren ook weer geklust, vanaf nu gaan we het even wat rustiger aan doen, ga er vanuit dat mijn ei al geweest is. dus nu om de 2 dagen klussen ipv om de dag!
    Lekker rustig weekendje hier!Ook wel eens lekker!mag over 11 dagen testen dus kunnen gaan aftellen ;)
    Ben benieuwd!!fijne dag allemaal.

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Hihi, vind het alleen maar leuk dat je reageert!
    Ik weet dat mijn moeder ook een schimmelinfectie had toen ze zwanger was..
    Ik heb het ooit wel eens gehad.. maar niet dat ik er echt medicijnen voor nodig had... Deze keer was dit wel... Dus daarom vond ik het zo vreemd! Hoop dat het voor mij ook wat betekend!
    Maar wanneer kreeg je die schimmelinfectie bij je eerste zwangerschap? Meteen na de innesteling? :D

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

Oh gelukkig maar:D Ik heb allebei de keren een soort tablet gekregen die ik in mijn vagina moest stoppen!zou eerlijk zijn was bij mij geen pretje!maar hielp wel snel!jeuk en brandend gevoel wordt je ook niet vrolijker van:(
    Bij mijn zwangerschap had ik het rond 13 week ofzo!ergens in begin!
    Maar 2 maand geleden had ik het door heel veel afscheiding!heb gelukkig niet zoveel last meer van!stond die tijd wel 2x per dag onder de douche te spoelen maar hielp niks!
    pfff geen pretje hoor!
    liefs

17. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Vandaag de hele dag bij ons beste vrienden geweest. zij wisten als enige over onze 2e kindwens.. Dus aan mijn vriendinnetje verteld dat we de knoop hebben doorgehakt. Zij heeft nu net een kleine van 6 mnd en 1 lopen van 2 jaar.. en als ik dat zo aanzag.. werd mijn gevoel alleen maar bevestigd. Daar was ik dus wel blij mee.. Wel leuk die kleine vent van 6 mnd, maar had er verders geen gevoel bij.. moest er eigenlijk niet aan denken al die hectiek! sorry.....

Heb vandaag ontzettend veel steken links en rechts en al paar dagen rommelende buik.. dus hoop gauw ongi te worden.
    Morgen gelijk bellen om mijn koperspiraal te bestellen...

Het is goed zo.. Voel me al echt stuk opgewekter.

Vandaag ook lekker onze zomervakantie besproken.. weer iets positiefs om naar uit te kijken !

bedankt voor jullie lieve woorden...

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden

Het klussen hier komt er maar niet van.... Gister voelde ik mij niet fit dus hopelijk vanaaf nog en anders is het niet anders....

Mich; Ze zeggen dat je bij een zwangerschap wel een verhoogde kans op schimmels hebt omdat de zuurgraad van je baarmoeder verandert. Ik had vaak een schimmel na een kuur. Pretje is het niet....
    Meid laten we het beste er van hopen bij jou en dat je zwanger bent...

Eikie; Fijn dat je er al zo in staat. Stel je voor dat je nu wel zwanger blijkt te zijn? Dan zul je denk ik wel weer even de knop om moeten zetten? (niet raar bedoelt) Of ga je ervan uit dat het niet raak is???

Meissie worden bij jou nu ook spannende dagen.....

Het wachtbankje komt er aan.....;)

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @Inkerbell
    Ik hoop dat je vanavond fit genoeg bent! :D
    Want ik wil wel veel roze zien! :D:D

Ik heb ook wel eens schimmelinfectie gehad naar een antibioticakuur... Maar nooit 'zomaar' dus heb mijn vingers gekruisd!:D

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja ik ga hem vanaaf verleiden hihi.......mijn ei is nog niet gesprongen namelijk dus het kan nog. Wie weet heeft ie superzaad;)

Tja die schimmels je weet het maar nooit. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je.......

Deel Deze Pagina