Goedemorgen dames! Mijn dag kan niet meer stuk! Mijn hoofd staat te gloeien, ik ben zoooooooo blij Vanmorgen positief getest, en echt wel KNAL Dat dit waar mag zijn na mijn vmk, dit is zo waanzinnig! Ik ben zwanger
Sansky en Jannie, dit kon natuurlijk ook niet anders hè gefeliciteerd lieverds!!!!!!!!!! Echt super!!!! Mooier kan de lente niet beginnen toch?!! Ik hoop ook op zo'n mooie test vrijdag Soepkip, zowel rectaal als vaginaal krijg je dezelfde temp dus dat maakt niks uit... Las ergens dat vaginaal beter was daarom ben ik dat gaan doen en heb ik dat zo volgehouden maar t maakt voor je temp. Echt geen verschil, dus doen waar jij je prettig bij voeld zou ik zeggen oh ladiez t zonnetje schijnt alweer heeeeeeerlijk...
Ik heb er deze x wel een goed gevoel bij. Heb zulke zware en gevoelige borsten. Je hoeft er maar naar te wijzen en ze doen zeer
Nu ik er bij na denk, afgelopen Zaterdag volgens mij... Ik d8 vandaag, maar het was 47 dagen cyclus die ik geteld had, dus Zaterdag...
Oh... Flutterby sansky en Jannie jullie moeten jezelf ff op roze gooien!!! Dan ziet de lijst er wat vrolijker uit:-D
NOD Lijst 16-31 Maart 2011 16: 17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje) Blaadje (1e Ronde, 1e Kindje) Escal (1e ronde, 2e kindje) 19:Miss C (8e Ronde, 1e Kindje) Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje) Stella84 (4e Ronde, 1e Kindje) 20: Lonneke123 (9e ronde, 1e kindje) 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e Ronde, 2e Kindje) jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje) Eliza23 (2de Ronde na MK, 1e Kindje) Lotus84 (1e ronde, 1e kindje) 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e Ronde, 1e Kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje) mamavanbritt (1e ronde, 2e kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje) Vlinder13 (3e ronde, 1e kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) Goofie (3e Ronde, 1e Kindje) Inkerbell (1e ronde, 2e kindje) 27:Minke03 (3e ronde, 3e kindje) Andrea85 (5e ronde, 1e kindje) 28: Parmessar (1e ronde, 2e kindje) Lennydeluxe (1e ronde, 1e kindje) 29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje) Moisie (5e Ronde, 2e Kindje) Sjees (3e ronde, 2e kindje) Sniffy (1e ronde, 2e kindje) Manoontje (4e ronde, 2e kindje) Mamvansam (3e ronde, 2e kindje) Ikhouvanjou (2e ronde,1e kindje) 30: Waxientje (5e ronde, 2e kindje) Panter ( 4de ronde, 1e kindje) Stoffeltje09 (2de ronde, 2de kindje) 31: Ploon (4e ronde na mk, 1e kindje) Anneline (4e ronde, 2e kindje) onbekend: Yessssss!
NOD Lijst 16-31 Maart 2011 16: 17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje) Blaadje (1e Ronde, 1e Kindje) Escal (1e ronde, 2e kindje) 19:Miss C (8e Ronde, 1e Kindje) Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje) Stella84 (4e Ronde, 1e Kindje) 20: Lonneke123 (9e ronde, 1e kindje) 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e Ronde, 2e Kindje) jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje) Eliza23 (2de Ronde na MK, 1e Kindje) Lotus84 (1e ronde, 1e kindje) 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e Ronde, 1e Kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje) mamavanbritt (1e ronde, 2e kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje) Vlinder13 (3e ronde, 1e kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) Goofie (3e Ronde, 1e Kindje) Inkerbell (1e ronde, 2e kindje) 27:Minke03 (3e ronde, 3e kindje) Andrea85 (5e ronde, 1e kindje) 28: Parmessar (1e ronde, 2e kindje) Lennydeluxe (1e ronde, 1e kindje) 29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje) Moisie (5e Ronde, 2e Kindje) Sjees (3e ronde, 2e kindje) Sniffy (1e ronde, 2e kindje) Manoontje (4e ronde, 2e kindje) Mamvansam (3e ronde, 2e kindje) Ikhouvanjou (2e ronde,1e kindje) 30: Waxientje (5e ronde, 2e kindje) Panter ( 4de ronde, 1e kindje) Stoffeltje09 (2de ronde, 2de kindje) 31: Ploon (4e ronde na mk, 1e kindje) Anneline (4e ronde, 2e kindje) onbekend: vind het nog wel een beetje eng, doordat ie nog niet knalt.. maar toch maar op roze... doen over 2 dagen gewoon weer een test
Ja. Dat zal schelen Jannie, maar het is echt een streepje dus je Hcg bouwt wel op hoor. Daarom is die van Sansky zo mooi knal. Ruim na NOD getest. Ik wacht liever tot vrijdag (als t lukt) om een goeie streep te krijgen. Heb n korte cyclus weet niet of dat wat uitmaakt?
ff een vraagje.. ik ga vanaf nu (om alvast) te oefenen, mijn temperatuur bijhouden, ookal begin ik nu in dag 21 van mijn cyclus en omdat ze een ronde over aan het slaan zijn weet ik ook zeker dat ik niet zwanger ben. Mijn temp was vanmorgen 37.40. (vond ik best hoog), maar nu zie ik op internet dat je er een halve graad vanaf moet trekken, doen jullie dat ook?
super test meis! hier nog steeds een beetje angstig... nooit gehad, maar de mk is nog zo kort geleden... net de foto's naar mijn man gestuurd.. heb de kaartlezer eindelijk gevonden, dus kon hem iets duidelijkere foto sturen..
Het schijnt dat je na een mk extra vruchtbaar bent, houd moed Jannie. Wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan
Heyy soepkip nee doe ik niet als je steeds rond fezelde tijd test maakt dat niks uit gaat puur om t verschil dat je temp maakt na je eisprong als dat maar hoger is dan daarvoor kan zijn dat jij van jezelf gewoon een iets hogere lichaamstemp heb... maar er staan wel veel verschillende dingen op internet moest aant begin ook ff zoeken hoe wie en wat... maakt t soms wel lastig hè
komt wel goed, maar nu na de mk ben ik iets minder enthousiast.. eerst zien, dan geloven... eerst een kloppend hartje.. al zegt dat ook niet altijd alles.. ja, vind het super dat we voor een 3de gaan... is een hoop aan vooraf gegaan.. we wilden altijd 2... maar voor mij voelde het niet compleet.. manlief wilde niet.... na heel veel verdriet gaan we nu eindelij voor nr 3.. de oudste jongen is van november 2006 en de jongste jongen van april 2009
hoop dat jullie ook snel mogen genieten van een mooie zwangerschap.. je hebt al een hoop ellende meegemaakt lees ik net in je onderschrift mirri
Bedankt voor je antwoord vlinder.. Het is inderdaad weer even een andere manier om alles in de gaten te houden .. Nu is mijn temp w.s. al in de war omdat ik de afgelopen dagen in de nachtdienst zat. Toch ga ik het vanaf nu bij houden, iedere ochtend de zelfde tijd. Tot nu toe is mijn cyclus regelmatig dus na een maandje is de temp methode wel betrouwbaar.. toch? Het lijkt me prettig om van te voren te weten of je ongesteld wordt of niet doordat je temp zakt of gelijk blijft. Dat testen ben ik inmiddels ook wel een beetje zat en zonde van het geld! Ik ga nu lekker slapen en me vanavond maar is verdiepen in de temp methode.. Ik he i.i.g een thermometer besteld!
Hihi mijn jongens zijn van 97 en 99 Als jouw geboortejaar 1980 is ben je er gelukkig vroeg bij en heb je nog veel kans op een goede zwangerschap, hoe jonger hoe beter. Ik heb nog steeds goede hoop, het voelt goed nu en we hebben het seizoen mee. Het is groeizaam weer