vind hem wel duidelijk hoor meis.. mijn test 12dpo was vager! misschien dat je hem ff in de douche moet fotograveren? daar is meestal wat helderder/witter licht!
Sjees jij bent volgens mij echt hartstikke zwanger! Ik zie de streep. En bij mij sloeg de ovutest van zwanger en kids 3 dagen voor NOD ook positief uit. Kijk maar naar mijn fotootje... De volgende dag had ik deze test ook niet een hele dikke streep, maar toch echt duidelijk genoeg. Vervolgens nog de K2V5 en de clearblue gedaan, maar kan er toch echt niet omheen hoor! Ik zeg dus al voorzichtig proficiat.
oehhhhh begint nu echt te kriebelen........ik zal morgen nog een testje wagen! enne zal de douche eens proberen,maar heb gewoon ook een rottoestel,dus daar kan t ook aan liggen
gele ondergrond en gele lamp werken ook niet echt mee meis werk als kapster en heb ook een tijd als thuiskapster gewerkt... als ik 's avonds een kleur moest zetten, dan liet ik het resultaat ook altijd in de badkamer zien, want daar is het licht vaak beter(niet altijd hoor!!!!)
@ Sjees: Hoop het ook echt voor je meid....!!! Ohhhhh, jij gaat een spannende nacht tegemoet...>!!! *Wij gaan allemaal blaren kweken op onze vingers van het duimen voor je* btw, had/heb jij kwaaltjes?!
Sjees, ik zie de streepjes ook!! Die van zwanger en kids was bij mij toen ook heeeeeel licht, dacht toen dat ze negatief waren en later bij het opuimen zag ik (in het volle licht) dat er wel degelijk een streepje stond!
Sjees, ik zie hem ook hoor! Hopelijk is geen indroger. Zal toch niet.. Anders zou die ovu ook niet uitslaan toch? Die ovu is natuurlijk geen garantie.. Maar toch.. Succes morgen ochtend!
NOD Lijst 16-31 Maart 2011 16: 17:Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje) Blaadje (1e Ronde, 1e Kindje) Escal (1e ronde, 2e kindje) 19:Miss C (8e Ronde, 1e Kindje) Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje) Stella84 (4e Ronde, 1e Kindje) 20: Lonneke123 (9e ronde, 1e kindje) 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e Ronde, 2e Kindje) jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje) Eliza23 (2de Ronde na MK, 1e Kindje) Lotus84 (1e ronde, 1e kindje) 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e Ronde, 1e Kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje) mamavanbritt (1e ronde, 2e kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje) Vlinder13 (3e ronde, 1e kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) Goofie (3e Ronde, 1e Kindje) Inkerbell (1e ronde, 2e kindje) 27:Minke03 (3e ronde, 3e kindje) Andrea85 (5e ronde, 1e kindje) 28: Parmessar (1e ronde, 2e kindje) Lennydeluxe (1e ronde, 1e kindje) 29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje) Moisie (5e Ronde, 2e Kindje) Sjees (3e ronde, 2e kindje) Sniffy (1e ronde, 2e kindje) Manoontje (4e ronde, 2e kindje) Mamvansam (3e ronde, 2e kindje) Ikhouvanjou (2e ronde,1e kindje) Mirri (zoveelste ronde, 3e kindje) 30: Waxientje (5e ronde, 2e kindje) Panter ( 4de ronde, 1e kindje) Stoffeltje09 (2de ronde, 2de kindje) 31: Ploon (4e ronde na mk, 1e kindje) Anneline (4e ronde, 2e kindje) onbekend Ik heb heel even de lijst naar voren gehaald (want hij stond zo ver weg met ons geklets ), maar wat ik wilde vragen Sjees: klopt het nog dat je NOD 29 maart is of niet? Mijn NOD is ook de 29e en toen ik hier jouw test berichtje las en je banner denk ik toch dat jij iets eerder bent dan mij?.. Ik was even aan het vergelijken zie je
soepkip,ah dat geeft een mens hoop knorretje, ja ik heb echt de hele dag steken in mijn linkerlies,en had last van een opgeblazen buik,windjes laten,maar geen pijnlijke borsten ofzo.. meiden ik beloof bij deze plechtig jullie nu niet meer met foto's te bespammen!
hij is duidelijker als mijn test.. zou hem wel erg donker vinden voor een indroger...maar zou voor de zekerheid er morgen nog een test tegenaan gooien... heb je zekerheid en kunnen wij meegluren
@ Sjees: Meid, je bent gewoon hartstikke zwanger!!!..... Over een paar dagen knalt die test!!!....Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!
@ Alle wachters: Hebben jullie "kwaaltjes" ??? Zo ja, welke??? Hier namelijk helemaal niks.........zie het somber in,.......
Sjees, ik denk het ook hoor dat je zwanger bent! Maar hoe zit het nou met je NOD (zie mijn vorige berichtje bij de lijst)? Ben gewoon nieuwschierig omdat we zelfde NOD hadden....
Had je toen wel een regelmatige cyclus en redelijk "vaste"eisprong? Ik snap anders niet hoe je anders pas 6 dagen na NOD kan testen. @Allemaal Meiden weten jullie dat? Als iemand een cyclus heeft van 40 dgn en iemand anders weer een cyclus van 21 dagen. Dan komen ze niet op gelijke uitgerekende datum uit. Want ze gaan uit van je laatste mensturatie datum. Maar bij een cyclus van 40 heb je toch ook een latere eisprong en moet je toch bijna op dezelfde uitgerekende datum uitkomen? Hahaha wat een vraag he... maarja je zal er maar mee rondlopen?
moisie,oh sorry heb ik denk ik overheen gelezen,ik had een langere cyclus aangehouden eerst,maar toen voelde ik erg duidelijk mijn ei,dus heb mijn banner aangepast naar 27 dagen,ik zit nu dus echt op wat de banner aangeeft....
daar is de 12 weken (termijnecho) voor.. dan houden ze de datum van de echo aan als ie teveel verschilt.. en bij een heeeele onregelmatige cyclus an het ook zijn dat ze een gemiddelde nemen??
Geeft niet, hoor Dus je zit nu 4 dagen voor je NOD 26 maart? Ow wat spannend! Wanneer ga je weer testen?