NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nee het is geen rood bloed...het is echt roze...

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dan zou ik net zoals sjees zegt niet teveel zorgen maken.

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    oke zal ik doen ;)

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Die steekjes heb ik ook! Precies hoe jij het zegt, eigenlijk. Soms voelt het kriebelig, dan stekerig. En ik ben sinds een uurtje echt flink misselijk, echt in mijn maag.
    Ik ga testen nooit tot zondag uit kunnen stellen! ;)

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

De enigste kwaal die ik heb is oorpijn!:x
    Verder voel ik vrij weinig wil ook niet teveel er mee bezig zijn want dan voel je van alles. Maandag ga ik als ik nog niet ongi ben testen....

Meiden waar ik een streep heb moeten spotten op de test! Ik heb ze gezien hoor:D Ik vond ze al vrij duidelijk......

Naylie spannend voor je meis.......

nu ga ik op bed mijn rust even proberen te pakken en morgen richtin de arts voor mijn oor.

6. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    @sjees: oh ik was altijd onder de indruk dat een indroogstreep toch net even anders gekleurd zou zijn dan wanneer het toont dat je zwanger bent. Misschien zeg ik nu iets heel doms hoor! Sorry dan hoor!

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Snap het is makkelijker gezegd als gedaan en ik zou misschien wel hetzelfde hebben.
    Maar het helpt als je even je ding kwijt wilt om dat hier te bespreken.

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

inkerbell,succes met de oorpijn,das niet leuk,heb je al een watje met warme olie in je oor,dat werkt super goed!

andrea,oehhh spannend,nou je ziet ik heb dus ook 4 dagen voor nod getest hahaha hield t niet meer...

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0

thanks, ik ben me echt zo rot geschrokken..:(

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

hahha noiu ik heb er helemaal de ballen verstand van,dus ik vind t wel best,hoop dat je gelijk hebt :D

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sjees ja dat heb ik al maar helaas blijft het steken dus de beste remedie is op bed met paracetamoll en morgen na laten kijken. Is de 3 x oorpijn in 5 weken ofzo.....

12. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Haha hoop het ook (klinkt raar om over mezelf te zeggen dat ik hoop dat ik gelijk heb, maar je snapt wat ik bedoel haha) ga denk zo maar eens slapen, hoop dat het lukt. Afgelopen week erg slecht kunnen slapen, zal misschien ook wel spanning zijn.
    Ga morgen kijken wat het resultaat is van je andere test!:)

Hoop trouwens ook dat die steken bij mij goede steken zijn en niet ongi steken! Ze gaan bij mij wel richting mn eileiders, maar daaronder zeg maar is het net even sterker lijkt wel..

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

heel veel sterkte,hopelijk slaap je lekker straks ondanks de oorpijn

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

nicole,ik duim met je mee hoor,wanneer ga jij weer testen?

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

lieve mensen ik ga slapen want ben bekaf en moet morgen vroeg op en testen uiteraard hoehoeeeeeeeeeee

truste en slaap lekker allemaal!

16. anna1986

anna1986 Lid

3 jul 2008
    21
    0
    0
    Verkoopster
    B...
    #1216 anna1986, 22 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
    Nou dames, ik kan me hopelijk ook eindelijk aansluiten bij deze lijst,

mijn laatste menstruatie was 18 febr en ben nog steeds niet ongi!!!
    ik ben nu 5 dagen over tijd (heb een cyclus van 28 dagen)

heb op de dag dat ik ongi had moeten worden een test gedaan maar die was negatief... probeer het deze week nog weer een keertje.

Ik vind het allemaal wel spannend, we hebben in november 2010 een miskraam gehad en we zijn vanaf juli 2010 al bezig om een broertje of zusje voor Levi te krijgen.. Na nov 2010 zit de spanning er wel in (die kunnen we eigenlijk niet zo goed gebruiken)

Alle dames Succes en sterkte het zal niet altijd makkelijk zijn maar we gaan ervoor!!

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames,

Ik heb wel af en toe meegelezen, maar nog niks geplaatst.

Alle zwangeren gefeliciteerd!!!

De gene op de wachtbank, succes!

En alle dames die een ronde verder zijn, dikke knuffel.

Ik ben ook aan het tempen omdat ik de vorige keer een onregelmatige cyclus had. Volgens mij heb ik mijn ei rond 13/14 maart gehad.
    Mijn temp loopt de laatste dagen goed op, en is nu 2 dagen 37.3 .

Ik heb mijn NOD op de 29e gezet. Sinds het weekend heb ik pijn in mijn onderrug en menstruatiekramp (licht) af en toe een beetje misselijk en maagzuur. Ook licht gevoelige boobs en steekjes in mijn liezen, de ene keer links de andere keer rechts.

Dit had ik vorige maand ook, maar werd toen wel ongesteld.

Ik denk dat ik vrijdag een test doe.

18. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy lieverds, nou hier weet ik nu zeker dat t ronde niks gaat worden deze maand temp zakte gister 0.1 en vandaag weer 0.2 meer gezakt dus helaas...:( ik schuif weer een maandje door... Hoop jullie daar niet tegen te komen hoor dames;)
    but i,ll keep watching you all!! Blijf nog wel ff kijken wie er de komende dagen nog roze word;) heb nog iets teveel lieverds hier zitten bij wie t spannend word...

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Even een vraagje over FF! Hoe begin je een nieuwe grafiek?! Doet ie dat vanzelf als je ongi weer begint of moet je dan zelf iets anders aan klikken?!
    En... Er staat steeds dat over een paar dagen m'n special VIP membership afloopt maar betekend dat dan dat ik alles kwijt ben daarna?! Want als ik wil verlengen moet ik volgensmij betalen maar daar heb ik geen zin in... Betalen jullie ook?!

En sjees!!!!! Ben je al wakker?!!!! Hihigi ben benieuwd naar je test...;)

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All :D vandaag ook de CB gedaan... en Kruidvat over gedaan!

Super vet!!! :D:D

Deel Deze Pagina