sorry meiden ben even niet geweest,ivm buikgriep,ben net weer beetje op de been,ik moet alles nog teruglezen,zag alleen wel het berichtje van hellepelle,lieverd,wat ontzettend k*(^&*%*^%
hey meiden Ook weven niet geweest....voel niets en heb ook geen vreemde dingen dus we wachten rustig af tot zondag...... Alle zwangeren gefeliciteer... Alle ongi meiden knufffff Naylie hoe gaat het met jou? Heb je nu ene duidelijke streep????
Meiden, ik heb vanmorgen getest, en EINDELIJK!!! Hij was overduidelijk positief!! Ik ben erg dankbaar en hoop dat alles goed mag blijven gaan!!! Ps...hoe reken je je banner nou precies uit? Er staat vermoedelijke bevallingsdatum, moet ik nou rekenen vanaf mn eerste dag van mn laatste menstruatie of mn vermoedelijke eisprong? Please help
hey meiden, Hier 4 dagen voor mn NOD getest, en ik zie een lichte streep!!!! Ik ben nog voorzichtig omdat het nog altijd mis kan gaan, maar ik heb goede hoop! Zien jullie het streepje ook?
Loesje: gefeliciteerd! Manoontje: ik zie het ook, hoor! Maar ik zou ook nog maar even rustig afwachten, het is nog erg pril. @ Hellepelle: wel fijn dat er iemand is die dat snapt! En was het nou Sjees die bij haar bevalling niet genoeg personeel had met kerst? Nou, dat is wel eenbeetje de druppel: ik zie me al liggen daar zonder man en zonder zhpersoneel!
@hellepelle; bah, wat naar zeg @loesje: gefeliciteerd! ze rekenen meestal vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, maar bij een lange cyclus klopt dat niet helemaal; als jij weet wanneer je je eisprong had, kun je ook vanaf daar rekenen, maar dan dus twee weken minder rekenen. @manoontje: ik zie ook een streepje! een voorzichtige proficiat!
@Loes: Wat een mooie test!! Iets om trots op te zijn. Proficiat, Geniet ervan!! @manoontje: Ik zie een licht streepje hoor!! Een licht Proficiat dan!! Voor allee andere zwangere die ik vergeten ben ook Proficiat!! Voor alle dames die ongi zijn, knuffel!!! Voor alle wachtende, ik blijf meelezen, ben te nieuwsgierig En blijf ook meeduimen Liefs Lotte
Wow wat leuk al die positieve testen!! En wat kut voor alle dames die ongi zijn geworden of een mk hebben gehad. Hier nog niks nieuws... alleen wat rare steken aan de linkerkant onderin mijn buik. Ook nog nooit gehad Heb de hele ochtend al het gevoel zenuwachtig te zijn. pfff... Verder beetje hoofdpijn en moe! Kan dus alle kanten op of niet dan????
@ Loesje: Proficiat meid, duidelijke taal @ Manoontje: Een voorzichtig proficiat, kan me voorstellen dat je super blij bent met een (licht) streepje!! @ Hellepelle.. Sterkte! Ik hoop dat je het niet nog een keer mee hoeft te maken.. en trouwens herkenbaar hoor dat van dat maandje w8ten! @ Famsterdam: Wat een grappige site, ga d'r later nog eens op kijken als ik meer tijd heb. Bedankt voor je reactie en geniet lekker van je zwangerschap! @ Sansky: Wow.. ik heb je filmpje bekeken, wat super zeg! @ Naliey: Ben benieuwd hoe het met je gaat.. Dit was het weer voor zover ik het allemaal onthouden heb..
Goedemorgen, @ Famsterdam: Super gefeliciteerd!!! Gaaf zeg!!! @ Hellepelle: Ach nee toch meid!!!....Wat ongelofelijk k*t!!!...Dikke knuff!!! @ Katja: Balen meid.....Heel veel succes in april! @ Waxientje: Een dikke knuff voor jou!!!...Onzekerheid is zo irritant!!! @ Loesje86: Van harte gefeliciteerd!!! Super meid!!! @ Manoontje: Een voorzichtige gefeliciteerd!!! @ Goofie: Spannend meid....Hoop het echt voor je!!! @ Naliey: Hoest met je meid??? Is je laatste therapie goed gegaan? En heb je nog getest??? @ .....
@ Ego: Vanochtend een negatieve test gehad Ben er echt verdrietig om....., omdat: * Dit nu kan betekenen dat mijn cyclus weer langer wordt (daar gaan we weer) * Dit onze laatste kans was op een 2011 beeb * Ik nog helemaal geen tekenen heb van ongie, en dus best wel posi erover was.... Nou ja, ik wacht rustig af...Geen bloed geeft moed, en bij mijn zoontje testte ik pas 1 week overtijd positief, dus het kan nog steeds..... Ik baal.......
Dat opgefokte gevoel herken ik ook, slaap slecht en heb nachtmerries! Ik hoop op een roze test voor je!!
@ Goofie: zo herkenbaar die zenuwen! Heb ik ook, terwijl ik eigenlijk heb het gevoel niet zwanger te zijn, toch gespannen omdat je ergens stiekum nog hoopt... daarom heb ik ook zo de pest aan die wachtbank. Ik vind het dan best moeilijk om me op de dagelijkse dingen te concentreren. Nu zit ik khier bijv. weer terwijl ik echt veeel te doen heb vandaag! @ Knorretje: bedankt voor je lieve knuffel en een heeele dikke knuffel terug! Lastig he, die onregelmatigheid! Bij mij is het ook weer rustig, dacht ongesteld te worden en nu voel ik niks meer. En dan slaat de onrust dus weer toe... Maar ja ik heb ook geen zw-symptomen. Gewoon niks. Laat ik maar verstandig zijn en hier vandaag verder weg proberen te blijven, het maakt me eerlijk gezegd nog onrustiger. En ik heb nog veel te doen: het laatste schilderwerk afmaken van mijn atelier in aanbouw. Dochter is naar het KDV, dus ik heb nu de handen lekker vrij en dan zit ik hier maar... nou ja, heb ondertussen wel de was weer een eindje op weg geholpen, ben naar de gamma geweest en wat opgeruimd in huis enzo. Maar nu dus echt aan de slag! Ik wens jullie verder allemaal een hele fijne dag! Wie weet kom ik vanavond nog ff langs en anders morgen weer. Groetjes.
Weer een paar meiden op rood zag ik Jammer meiden... volgende ronde weer beter Verder nieuwe zwangeren gefeliciteerd! @ ego, Vannacht heerlijk gedroomd.. Droomde van een knalpositieve test. Was een droom die net echt leek, werd ook een beetje vreemd wakker.. en had een temp van 36.1 na de afgelopen 4 dagen een daling. dus ik had eigenlijk wel hoop! Toen liep ik naar de wc.. roze bij het afvegen, toen dacht ik nog heel stom. Nouja het kan nog! Later naar de wc was het donker rood met afvegen.. En nu is bruin! Pff Dat is nog een verassing, had mijn nod pas later verwacht. Maarja krijg hier niet veel hoop van
@ Waxientje: Herken je gevoel ontzettend.... Eigenlijk wil je er niet al teveel mee bezig zijn en toch beheerst het alles!!!...Zo irritant... Ik heb ook helemaal geen symptomen, dus ik zeg al de hele ochtend tegen mijn lijf...Laat die ongie dan maar komen!!! Maar ja....We wachten maar af.... Succes met de dingen die op je lijstje staan!!! @ Priscil86: Mmmm, balen meid....Rood bloed is meestal geen goed teken....
priscil,mijn temp is ook met een halve graad gedaald 4 dagen voor nod,en zie mijn bannner.....wacht nog even af,als je niet echt ongi bent wip t nog niets zeggen waxientje **ik geef je een schop onder je kont***** hup aan t werk jij hhihihi Enne ja dat was ik met kerst bevallen en geen kraamhulp en te weinig personeel in zkh,heel fijn.......maar ik ga nu in een ander zkh bevallen en daar veel goeds over gehoord dus ga uit van een super bevalling dit keer! goofie,soepkip en knorretje en nog een paar andere meiden(sorry naam vergeten) nog even volhouden,ik blijf voor jullie duimen op goede testen! sorry weer maar 1 pagina gelezen,ik krijg de tijd er niet voor......aylani dartelt hier rond,ik probeer huis op te ruimen,en moet nog eten.... Heb net weer een testje gedaan en nog steeds een mooi streepje dus ben blij!
Ik heb geen kramp meer gehad sinds gisteren, maar het voelt wel telkens alsof ik ongesteld ben geworden... vooralsnog echter nog niets te bekennen. Dus ik blijf duimen!