NOD 16-31 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door fidel2010, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Kop op , zolang de duveltjes wegblijven is er nog hoop ;)

K duim voor je

Duim duim

2. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Oh Goofie, ontzettend frusterend! Maar er is nog goede hoop toch?:)

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik had vanmorgen voor de zekerheid toch nog getest (gisteren ongesteld geworden, maar vrij licht, en ik was nog steeds misselijk met vlagen); toch echt duidelijk negatief, echt omowit.
    Dus nu echt met zekerheid door naar de volgende ronde!

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

mirri hoop took voor je meis....

meiden ik zit ergens mee, ik heb t gevoel dat ik misschien al langer zwanger ben,aangezien ik van die duidelijke testen had al 3 en 4 dagen voor nod...en de laatste keer was ik heel kort en weinig ongesteld....Toe ik vorige maand ee test wilde doen begon ik net te vloeien dus niet gedaan...

maar misschien maak ik gewoon erg snel hcg aan en is me buik gewon enorm opgezet door de darmen,ik weet t niet...

5. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi Mirri, Ja heb mazzel dat ik voor mn NOD al positief test inderdaad:D Ik ben zo ongeduldig dat ik toch niet kan wachten....
    Hier een foto van de test van vanmorgen. Ik heb net de foto gemaakt dus hij is al opgedroogd, maar zo zag hij er vanmorgen ook al uit. Best duidelijk volgens mij:

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland

Haal n digitale test, dan weet je meer ;)

Of heb je al snel een afspraak bij de vk?

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Yessss, goed te zien van veraf ;)
    Zoeen wil ik ook zo graag ;)

Heb je al kwaaltjes ?

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #1548 Waxientje, 26 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
    Ik voel me behoorlijk down eerlijk gezegd. Wordt een beetje gek van die onregelmatige cyclus. Vanochtend vriendin op de koffie gehad die zwanger is van haar tweede en uitgerekend in mei. De vorige keer waren we samen zwanger en tegelijk uitgerekend. Onze meiden schelen maar drie dagen. En nu is zij dus al flink op weg met de tweede en hier is het weer rood vandaag. Bah. Alweer naar de zesde ronde.

Het irritante is dat het ook niet goed doorzet nu: het is nog donkerbruin...telt dus eigenlijk nog niet als eerste dag van de cyclus.

9. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Nee, heb niet echt kwaaltjes. Heb geen zere borsten of zo, alleen af en toe steekjes erin en soms het gevoel alsof ik er spierpijn in heb. Maar geen zere tepels of pijn als ik eraan zit. En af en toe steekjes bij mn baarmoeder.Ik had gisteren wel wat vlagen van misselijkheid, maar vandaag weer helemaal niks.
    Maar ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook totaal geen kwaaltjes had dus daar maak ik me geen zorgen over.
    Wanneer ga jij testen? Knap dat het volhoudt om nog niet te doen hoor.

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    HCG kan per vrouw en per zwangerschap heel erg verschillen; de een heeft 4 dagen voor NOD al genoeg voor een knaltest, de ander test 3 dagen na NOD pas licht positief. Dat jij een knaltest had voor NOD wil niet zeggen dat je al langer zwanger bent hoor :) Opgezette buik hoeft ook niets te betekenen, kunnen prima je darmen zijn (ik zie er nu ook uit alsof ik zwanger ben, maar dat ben ik echt niet :p ).
    Maar eerste echo bij vk doen ze vaak rond de 10 weken, dus dan weet je 't zeker! :)

11. Bootsie

Bootsie Niet meer actief

Je bent alles behalve een zeikerd, daar is dit forum toch voor?? Ik zie aan je banner dat je vandaag mag testen, ik hoop het zo voor je! Officieel ben ik vandaag ook overtijd, maar ik wacht nog ff af..

Hou je ons op de hoogte?? :)

12. Bootsie

Bootsie Niet meer actief

Gefeliciteerd manoontje!!!!!!!

13. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    ach balen goofie, die witte testen grrrr... had er woensdag ook een maar hier ook nog geen ongi... dus we zullen moeten afwachten... en idd als je ei later is geweest test je nu misschien nog niet positief!! Ik duim voor je!! Liefs Minke

14. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    en Bootsie ik zie dat jij ook bijna mag testen? Wat voor gevoel heb je? En wanneer ga je testen? Liefs Minke

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

zon digitale test is wel een idee idd...

bij ons doet de vk niet aan echo,dus je krijgt alleen in het zkh bij 12 en 20 weken een echo,ach we zien t wel....

16. Bootsie

Bootsie Niet meer actief

Ik heb net nog getest, geen streepje te zien!! Had afgelopen week wel het gevoel wat symptomen te voelen, maar dat zijn ws menstruatieklachtjes geweest want voel me nu weer helemaal prima.. Dus ik denk dat ik morgen ongesteld ga worden. Ik houd in ieder geval op met testen tot ik écht overtijd ben, want die krengen zijn zo duur!!!

En hoe is het bij jou/jullie??

Liefs B

17. Bootsie

Bootsie Niet meer actief

Ik heb wel een temp van 37,5.. Heb het niet echt bijgehouden, maat gister rond dit tijdstip was het 37! Iemand ervaring? Ik denk toch echt, dat mocht ik zwanger zijn, m'n test van vandaag wel positief zou zijn.. Zag in een ander topic meiden die 10 dagen na hun ei al positief hebben getest!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

bootsie,je temp kun je alleen sóchtend aan meten he, de rest vd dag heeft weinig zin.

pffff hier best moe nu,heb de kleine al op bed,die moest eigenlijk nog douchen maar was zo moe en zij ook dat ik r zo in dr bed heb gelegd,ohhhh wat een ontaarde moeder hahahha
    Morgenavond hebben mijn man en ik even een lekker avondje samen,we gaan eten bij mijn tante,die kunnen altijd zo zalig koken,en de kleine meid blijft bij mijn moeder slapen,dus maandag heerlijk uitslapen yoehoeeeee....

Ik heb het trouwens al aan mijn ouders verteld,kon er ook niet echt omheen,gezien mijn buikomvang, maare ze kwamen gister terug uit parijs en wij hadden al een grote ooievaar op hun raam geplakt,dus toen ze thuis kwamen zagen ze het direct,moeders helemaal blij!

19. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @ mirri. Zeker balen. Maar moest er vroeg uit van wege me werk! en wilde toch even hier updaten! Maar spannend bij jou! nog 2 daagjes tot je nod!

@sjees, Dankje wel meid.. hoop ook dat ze snel wat vinden. Donderdag moeten we voor de 2e x heen. krijg een inwendig onderzoek. Heb vorige week al bloed laten prikken, en vriendlief ook vorige week zijn spulletje ingeleverd.. dus ben benieuwd donderdag naar de uitslag.

@waxine, ook ongi! balen meid! Volgend maand lekker testen! Dure hobby he..Snap dat je je klote voelt. Leuk dat mensen om je heeen zwanger worden. maar erg frusterend zolang jij het zelf niet bent. Ooit komt de dag dat mensen zich down voelen omdat jij zwanger bent ;)

@nicolinevh, Dankje wel! Jammer dat jij zo inonzekerheid zit! Hopelijk heb je snel duidelijk heid!

@goofie, balen van je witte test!

@andrea, balen! succes ook volgende ronde!

Zo weer even geantwoord, dit is opzich al een baan! :p

20. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    NOD Lijst 16-31 Maart 2011

17:
    Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje)
    DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje)
    Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje)

18:
    Escal (1e ronde, 2e kindje)

19:
    Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje)

20:
    Lonneke123 (9e ronde, 1e kindje)

21:
    Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje)
    Biejie (4e Ronde, 2e Kindje)
    jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje)VMK

22:
    Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje)
    Josefien (7e Ronde, 1e Kindje)

23:
    Naliey (41e Ronde, 1e Kindje)
    Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje)
    Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje)

24:
    Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje)
    Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje)
    mamavanbritt (1e ronde, 2e kindje)
    Loesje1986 (?)

25:
    Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje)
    Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje)

Vlinder13 (3e ronde, 1e kindje)
    Famsterdam (+/- 5e Ronde, 1e kindje)

26:
    Skaya (2e Ronde, 1e Kindje)
    Goofie (3e Ronde, 1e Kindje)
    Inkerbell (1e ronde, 2e kindje)
    Dietje (4e ronde, 1ste na VMK, 3e kindje)

27:
    Minke03 (3e ronde, 3e kindje)
    Andrea85 (5e ronde, 1e kindje)
    Sjees (3e ronde, 2e kindje)

28:
    Parmessar (1e ronde, 2e kindje)
    Lennydeluxe (1e ronde, 1e kindje)

29:
    Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje)
    Moisie (5e Ronde, 2e Kindje)
    Sniffy (1e ronde, 2e kindje)
    Manoontje (4e ronde, 2e kindje)