@Sjees; de vk kan ook aan de grootte van je bm voelen hoe ver je bent. @Bootsie, zolang je geen duvels ziet doe je nog mee toch @Minke; en...... Ga je morgen ook testen of nog niet? Ik voelde vanmiddag een ms steek, heb er geen goed gevoel over.... Ti's ook al zolang niet raak geweest, heb ruim n half jaar geen ms gehad. Dit is pas de 2e ronde sinds m'n cyclus weer op gang is na acupunctuur. Maja, hoop doet leven
priscil,balen joh! mirri,lijkt me toch wel apart als ze dat echt op de week kunnen zien,ws wel ongeveer qua maand maar anders toch niet lijkt me? We zullen zien,het komt er vanzelf een keer uit hihihihihi. Wat bedoel je trouwens met ms streep? Heb vandaag de foto's van mijn vorige zwangerschap,bevalling,en baby bekeken,oehhhhhh ging echt kriebelen weer zo een dikke buik en het uitkijken naar de echo's etc.. oh ja ik heb vandaag voor de gein weer zon test van zwanger&kids gedaan,maar wat een troep testen zeg,weer maar een heel licht streepje na een paar minuten terwijl de kv 2v5 direct een dikke streep neerzet.
@EGO: Vandaag een omo witte test gedaan.... Had me zo voorgenomen om niet te testen voor m'n NOD, maar me zwaar over laten halen door vrienden van ons! Dus ook al is het 4 dagen voor mn NOD, denk niet dat het er in zit deze maand!
Hoi Mirre, nou heb net nog ff gecheckt, maar nog geen spoor van de duivels... normaal gesproken heb ik echt 2 of 3 dagen voor mijn NOD last van bruinverlies... en nu nog helemaal niets.... maar voel wel wat zeurderig gevoel in mijn buik... dus als ik daarnaar kijk dan denk ik dat ik morgen weleens ongi kan gaan worden... maar ik gooi er morgenochtend wel ff een testje tegenaan hoor... ben te nieuwsgierig! Bij Sensitest kan je via internet voordelig zwangerschapstesten bestellen, veel goedkoper dan in de winkel! Ga jij morgen ook testen of wacht je nog even af? Spannend hoor... Ik duim voor je!!
Dat laatste stukje over die zwangerschapstesten is voor Bootsie... misschien een tip als je goedkopere zwangerschapstesten zoekt!
@Mirre: Klopt hoor, maar het kan soms nog wat onregelmatig zijn dus denk dat ik daarom wat later ben deze maand.. Meestal komt het 's nachts door dus heb het idee dat het vannacht zover is.. Ik heb idd ook Sensitest in huis, met die hartjes haha.. Echt schattige testjes! Iedereen nog een heel fijn weekend!!!
Hoi allemaal, Pfff... wat een dag! Zijn vandaag naar verjaardag van mijn opa geweest ( 91 alweer!) We reden met mijn ouders mee en onderweg zei de kleine man ( zoontje van mijn vriend) al dat hij misselijk was, ik dacht gelijk shit niet gaan kotsen nu.. Maar ja hoor 5 min voor aankomst kwam zijn hele ontbijt eruit. Echt zielig, maar hij is wagenziek en daar help helaas bij hem geen pil tegen.. pfff maar weer naar de huisarts. Ok dus wij gestopt en heb zijn broek op straat uit moeten trekken. Eenmaal bij opa en oma ben ik snel naar het centrum gelopen en heb daar een nieuwe broek gekocht. Op de terug weg hebben we maar liedjes gezongen zodat er afleiding was. Nog steeds geen ongi hier,maar ben zo bang dat ik het morgen wel ben. Afgelopen maanden kon ik de klok er gelijk op zetten na 28dagen kwam het. Vandaag 28dagen en nog niks, dus vandaar dat ik bang ben dat het morgen komt. Heb nog een zeurderige buikpijn, een opgeblazen buik maar verder niks.
Goedemorgen! Zo te zien ben ik de eerste wakker hier, maar ja dat komt ook door zoonlief hoor ha ha ha. Ik was benieuwd of er al nieuwe testers waren..... Ben nog veeeel te vroeg dus. Fijne zondag allemaal alvast!
Goedemorgen allemaal, ik heb vanmorgen een testje gedaan en eerst stond er niets en toen na 2 min een heel vaag streepje??? Echt heel vaag maar wel een streepje.... Dus nu weet ik nog niets.... als ik dinsdag nog niet ongi ben haal ik wel die kruidvat 2 voor 5. Heeft iemand ervaring mee dat Sensitest heel licht posi test en bijv Kruidvat donkerder? En zijn er nog meer testers vandaag? Ben benieuwd? Liefs Minke
goofie,ah gossiee,wagenziek,dat lijkt me echt enorm vervelend,arm mannetje. ik kon vanmorgen u9itslapen,want manlief ging eruit maar t lukt me gewoon niet meer,ben om 7 uur wakker en kan dan met geen mogelijkheid meer inslapen,best balen maar ja..... ik kom vanmiddag nog even spieken of er testers zijn!
Minke,jaaaaaaaa streepje is streepje,haal de kv2v5 maar dan heb je straks zeker weten een streep! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen allemaal!!! Hopelijk volgt er vandaag VEEEELLLL roze!!!! @sjees had jij je temp bijgehouden?
Het is hier gisteren flink doorgezet. Dus dat is in elk geval duidelijkheid! Vandaag heeft manlief 'papadag'en ga ik lekker met mijn vriendinnen op stap. Het zonnetje schijnt dus ik heb er veel zin in! Iedereen een fijne dag!
@waxientje Nou ja dan maar duidelijkheid toch? Die onzekerheid is niks!!! Ik zit nog op het wachtbankje, maar na de omo witte test van gister wil ik nu wl snel m'n NOD hebben Heel veel plezier vandaag! Maak er een gezellige dag van!
waxientje,fijne dag! stoffeltje,ik hoop t ook,ik ben pas deze maand begonnen met beetje naar de temp kijken sóchtends,dus ben niet een echte temper nee hellepelle,ja vind dat nog steeds erg sneu,maar over het algemeen,is een streep echt zwanger en jij hebt ws toch een vroege vmk gehad denk ik? Als je geen hcg hebt kan er ook geen streep komen namelijk,hoe licht ook.