nog niet veel testers vandaag wel?! kom op dames. het is een mooie dag voor roze ik zie jullie binnekort weer op het nod topic van volgende maand! (blijf hier wel stiekempjes meelezen )
Nog geen ongi te vinden hier. Wel heb ik vanacht constant zeurderige pijn gehad links onder. Maarja... werd niet met krmap wakker zoals ik normaal heb als ik ongi word. Ga vandaag niet testen hoor, wacht nog wel even. Zul je zien dat ik test en dan vanmiddag ongi word Heb vette keelpijn aaahhh ook irritant!
Zo de maand zit er weer bijna op.. nog een paar die moeten, including ikzelf.. Helaas al wel bruinverlies, dat is meestal een heel vervelende voorbode :x. Nog vier dagen te gaan. Maar ja, stiekem blijf je toch een beetje hopen.. En dan ga je toch signalen wat anders proberen uit te leggen: hogere lichaams temp en nog steeds LH streepje... Nog meer meiden in de laatste dagen? Al symptomen??
Ja ik Annelinde! Mijn NOD is de 30ste. Maar vrees ook het ergste:x Gister neg test en had practisch geen kwaaltjes muv wat steekjes gekregen sinds gister. We moeten vrees ik afwachten...... Heb jij al een test gedaan?
Hihi goeie testen tester ben jij Ik had een ms menstruatie steek in m'n rug .., zo'n gevoel dat k ongesteld ga worden. Gelukkig maar kort, blijft afwachten
Een voorzichtige felicitatie Minke, een streep is een streep en nog binnen de 5 min. Nee ik moet me beheersen maar ga echt pas testen als m'n ms (menstruatie ) wegblijft
Meiden, Nog steeds niet ongi en ben echt kurkdroog! Heb net een test gedaan van mijn vriendin, clear blue ik zie dus wel een lichte plus ( mijn vriendin ook en mijn vriend ook) Nou heb ik dus een clearblue liggen met indicator, want die wilde ik doen als ik het zeker wist. Vriendin zegt doen... Pfff durf dus niet hihi
Hey meiden Gister mijn nod maar nog gene bloed te zien. Voel niets en heb ook niet het idee zwanger te zijn dus we wachten maar rustig af........ groetjes ink
Nee zodra ik moet plassen ga ik hem doen. Zal nu even niks drinken om hem zo hoog mogenlijk in concentratie te laten zijn. Moet natuurlijk nu niet haha... Zal het straks laten weten...
Yippie, dus toch een lichte streep Goofy, met een andere test Het is een mooie rose dag.... Ik wacht nog hoor.... Miss als ik donderdag ook kurkdroog ben (=2 dgn na NOD) Spannnnend Goofy
Zwanger!!!!!!!! Ik heb een foto gemaakt van de clear blue met sensor. Zal hem later vandaag plaatsen. Jeetje wat spannend zeg, stond helemaal te trillen net.
Hoera! Gefeliciteerd meid en geniet ervan. Ik ben zooo blij voor je, t geeft mij ook weer n beetje moed. Ben benieuwd naar de test foto, wat een verschil de ene of de andere test . Ga nu eerst van t zonnetje genieten. Kom vanavond de foto kijken
Hier is de clear blue test met indicator. De gewone had een heel licht streepje en kreeg ik dus niet goed op de foto. Bekijk bijlage 140195