Wat een spanning hier hihi.. Ik voel mij goed behalve dan dat ik behoorlijk keelpijn heb en mij daardoor goed beroerd voel De zeurderige pijn links is weer weg, dus mijn buik doet weer normaal hihi.. Ik kan het gewoon niet bevatten hoor, heb iedere keer het idee om te testen zodat ik nog even kan zien dat het echt zo is. Maar zolang er geen bloed is zal het wel goed zitten toch? Volgend weekend weer een test
hallo Ik wacht met spanning een telefoontje af van mijn nieuwe baas.. of het allemaal nog doorgaat... ben wel zenuwachtig.. als het doorgaat moet ik vandaag ook gelijk opzeggen.. Verwacht ook nog telefoon oom afspraak te maken bij verloskundige spannende dag dus weer
Pffffft, de spanning is te snijden hier........... Ik snap mn banner niet, als ik gewoon tel is morgen pas mn nod Anyway, hier ook nog geen ms dus nog steeds alle kans Maar geen klachtjes of voorgevoel, behalve koortsuitslag, had ik vorige zs-en ook Ik durref morgen denk ik pas te testen of wo....... vandaag te druk moet werken en nog veel meer.. Kom vanavond ff spieken wie wel getest hebben Ik wacht nog ff bouw fde spanning op Succes vandaag
Met spanning lees ik nog met jullie mee Goofy; ik hoop dat het met je keel snel beter gaat, geniet er lekker van op die roze wolk! Eikie; Spannend hoor!! Minke, Naliey, Inkerbell, Stoffeltje, Bootsie... Kom op met die testen Voor degene die op rood gaan.. sterkte.. ik moet vandaag ongesteld worden..
@ Mirri: Dat klopt dan toch? Je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie en eindigt een dag voordat je gaat menstrueren... Dus morgen is jou NOD... Ik raakte eerst ook in verwarring door de banners maar heb het toen opgezocht. Hopelijk klopt dit
Zo, alles van het afgelopen weekend weer even bijgelezen. En weer een paar roze erbij Geweldig!! Gefeliciteerd mommy's-to-be!! Hier is morgen mijn NOD, maar zoals al eerder verteld is er grote kans dat ik een ronde doorschuif i.v.m. weinig klussen..... Koortsuitslag is een ander woord voor koortslip, en dit schijnt wel vaker voor te komen bij zwangere vrouwen. Ik hoor net dat het aankomend weekend wel eens 20 graden zou kunnen worden Heerlijk! Wordt er zo vrolijk van, van dat zonnetje!! Kom maar op! @ Eikie: ben benieuwd hoe je eventuele nieuwe werkgever reageert??
@eikie: heb je inmiddels al wat gehoord van je baas?? @sansky: gefeliciteerd nog!!! @goofie: ik hoop dat je er lekker van kunt genieten!!! @mirri: gooi er gewoon een testje tegenaan!! @mamavansam: weinig geklust hoeft niet direct te betekenen dat je overslaat: wat allemaal al niet kan!!! Het hoeft alleen maar op het juiste moment en je bent er al..
Ow, oeps.. Vergeet ik helemaal te reageren Nouja het feit dat ik dat vergeet zegt genoeg: hartstikke negatief! Al zag ik in een Sensitest van een paar dagen geleden vandaag ineens een vaag streepje staan. Maar das een oude test. Nouja nog steeds geen menstruatie!
@Eikie: zo spannend zeg! kom later vandaag weer kijken hoe het gegaan is! @Bootsie: het kan wel nog, pff ook spannend zeg!! Ik ga helaas door naar de volgende ronde, ben gisteren toch ongi geworden Toch even een traantje gelaten, want ergens diep in mn hart toch een kleine hoop.. Maar helaas.. Maar vol goede moed naar de volgende ronde!! Alle meiden op rood: sterkte en succes voor de volgende ronde! Alle meiden op roze: gefeliciteerd en geniet er lekker van Alle afwachten: ik duim voor jullie!! Blijf zeker nog spieken hier hoe het gaat hoor! Fijne dag in ieder geval, het is echt mooi weer!!
Ik snap er niks van.. Onderin het hartje is heel duidelijk een streepje te zien, maar wel pas na 2 dagen.. Hoe kan zo'n ding later alsnog een streepje maken?
Je moet de bijsluiter even lezen van je test. Volgens mij staat er geschreven dat er binnen een bepaalde tijd een streep moet komen te staan. Na 2 dagen is niet meer geldig.....naar mijn idee. Ik wil je hoop niet weg nemen hoor. Ben vergeten de test te kopen. Dom Dom.... zal straks nog even naar het kv......
NOD Lijst 16-31 Maart 2011 17: Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Escal (1e ronde, 2e kindje) 19: Adriana85 (7e Ronde, 1e Kindje) 20: Lonneke123 (9e ronde, 1e kindje) 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e Ronde, 2e Kindje) jannie1980 (1e Ronde na MK, 3e Kindje)VMK 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e Ronde, 1e Kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e Kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e Kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e Kindje) Loesje86 (4e ronde, 1e kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e Ronde, 1e Kindje) mamavanbritt (1e ronde, 2e kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) Hellepelle (2e Ronde na MK, 2e Kindje) Vlinder13 (3e ronde, 1e kindje) Famsterdam (+/- 5e Ronde, 1e kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) Goofie (3e Ronde, 1e Kindje) Inkerbell (1e ronde, 2e kindje) Dietje (4e ronde, 1ste na VMK, 3e kindje) 27: Minke03 (3e ronde, 3e kindje) Andrea85 (5e ronde, 1e kindje) Sjees (3e ronde, 2e kindje) 28: Parmessar (1e ronde, 2e kindje) Lennydeluxe (1e ronde, 1e kindje) 29: Priscil1986 (16e Ronde, 1e kindje) Moisie (5e Ronde, 2e Kindje) Sniffy (1e ronde, 2e kindje) Manoontje (4e ronde, 2e kindje) Mamvansam (3e ronde, 2e kindje) Ikhouvanjou (2e ronde,1e kindje) Mirri (zoveelste ronde, 3e kindje) 30: Waxientje (5e ronde, 2e kindje) Panter ( 4de ronde, 1e kindje) Stoffeltje09 (2de ronde, 2de kindje) 31: Ploon (4e ronde na mk, 1e kindje) Anneline (4e ronde, 2e kindje) Roze = zwanger Rood = ongesteld Blauw = negatieve test Oranje = vlindertje Groen = MMM Helaas, zaterdag ongesteld geworden :'-(. Gefeliciteerd voor alle dames bij wie het wel is gelukt!