Minke, en anders helpen we je wel!! Moet alleen zometeen even naar de kapper.... En heb helemaal geen zin, bah....
Minke ook gefeliciteerd en bedankt. Wat een mooie lijst zo te zien Sansky, lachen is gezond hoor en ik houd de moed erin. Net een telefoontje van n vriendin die is net oma geworden. Ik moet me wel beheersen om t niet van de daken te schreeuwen. Gelukkig kan dat hier wel; WIJ ZIJN ZWANGER!!!!!!!! Nu ga ik echt douchen
Oke, jaa lachen is erg belangrijk..... Maar niet altijd het juiste moment ervoor natuurlijk.. Ah wat leuk, gefeliciteerd voor haar! Begrijpelijk.... jullie zijn nu zooooo gelukkig! Yessssssssssss!!! You did it!
Whoehoe.....Gefeliciteerd voor iedereen die nu ook weer op roze staat!!! Ik ben echt snot verkouden bleehhh. Vanavond naar de Yoga, even lekker ontspannen. Ik moet echt bh's gaan scoren hoor, vanacht stonden mijn borsten op ontploffen!
Yeah!! Weer nieuwe roze.... Gefeliciteerd dames! Had gister testdrang maar alleen ovulatietesten in huis, deze testte positief..... Maar vanochtend waren dan toch de rode duivels gearriveerd . Ik was er al op voorbereid, te weinig geklust..... Ik mag dus op rood.
Jeetje wat een roze maand zeg! Netjes hoor! Word stilletjes op het forum voor volgende maand geniet er van dames!
Tnx! Ik heb zere borsten, misselijk gevoel / geen eetlust , lage rugpijn en af en toe steekjes in mijn liezen. En een hoge temp
Oja en maagzuur en ik hou nu al weer vocht vast . Het elastiek van mijn sokken staat al in mijn benen
Hey meiden Ten eerste de meiden de zwanger zijn gefeliciteerd De meiden die ongi zijn dikke knuffel... Hier vanmiddag een test gedaan maar geen streep te zien dus denk dta mijn lichaam mij behoorlijk in de maling neemt. is het morgen nog niet zo dan test ik weer........wat een spanning. Enige kwaaltje dat ik heb is maagzuur 's ochtends.....
Zo ik heb net even 2 nieuwe spijkerbroeken gescoord Alles zat een beetje te drukken op mijn buik en was het zat. Deze hebben een beetje stretch erin, dus dan kan ik weer even voort.