En...hoe is het nou met Stoffeltje??? Spannend hier met die dames overtijd! Ik kom vandaag nog even spieken hoor, en succes met testen en wachten.
Ha die Waxientje, Nog geen ongesteldheid gezien, maar vorige maand kwam het ook in de middag. Ondanks dat ik bijna zeker weet dat ik niet zwanger ben, hou ik toch een kleine hoop. Hihi stom he. M'n temp, was vandaag voor het eerst stabiel gebleven. (37.1-37.0-36.9-36.8-36.8) Maarja deze is zo enorm gedaald dat ik praktisch niet zwanger kan zijn. Ik wacht het wel af en anders knal ik er morgen een test tegen aan meiden die vandaag testen: ROZE ROZE ROZE!!!!!
@ Stoffeltje: bij mij is het al bijna weer weg ... maf he. Ben wel benieuwd wat mijn cyclus deze maand gaat doen. Hij lijkt tot nu toe steeds korter te worden! Ik hou ook altijd hoop tot ik echt bloed verlies, tegen beter weten in. Vreselijk. Ben benieuwd of je vandaag ongi wordt of niet, kom nog wel ff checken, ha ha!
Heel soms lees ik mee hier omdat ik vandaag eigenlijk ongesteld moet worden Ik heb al een zoontje van ruim 1 jaar en we zijn niet bewust bezig voor een brusje maar we laten het een beetje op zijn beloop. Ik heb een wat langere cyclus maar voel meestal wel ongeveer mijn ei. Deze maand maar een of 2 keer sexs gehad in de week van mijn eisprong maar dat zou genoeg kunnen zijn toch? Nu moet ik eigenlijk vandaag ongesteld worden want zit nu op dag 33 en meestal is hij rond de 32/33 ook wel eens 28 gehad. Mijn symptomen zijn nu gevoelige borsten ( maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden) heb een paar keer maagzuur gehad na mijn middagslaapjr die ik ook echt nodig heb en nog geen ongie.. Er is al veel roze deze maand zag ik dus hopelijk mag ik mee doen ikduim voor de rest van de testers. Liefs Luna
Ook jk heb vandaag mijn nod, maar is nog geen spoor van rode duivels te bekennen. Ik ben nooit overtijd en had mijn menstruatie toch wel verwacht vanmorgen. Ik loop constant naar de wc om te kijken hahaha, vast herkenbaar he? Heb af en toe wat buikpijn maar nog niet zo erg als normaal. Zo spannend..... pff dat afwachten vind ik maar niks . Wil niet eerder testen dan dat ik een week overtijd ben. Dus heb nog even te gaan.
Goedemorgen: @ Sniffy: Super gefeliciteerd!!! @ Moisie: Succes met wachten.... @ Mirri: Gefeliciteerd!!! @ Stoffeltje: Ben benieuwd meid.... @ MamvanSam: Balen meid....Succes in april! @ Alle wachters: Spannend hoor meiden...Hoop op een hoop roze!!!
@ Ego: Hier vanochtend ongie geworden...dus ik schuif door!!! Maar kom nog wel hier spieken, nog zoveel spannende wachters....hoop op een hoop roze voor jullie meiden!!! Liefs
Heel wat bij te lezen, maar alle roze meiden hartstikke gefeliciteerd!!!! Iedereen die nog aan het afwachten is, veel succes! Hoop dat jullie niet al te gek worden hoop dat jullie snel op roze komen Alle meiden die toch ongi zijn geworden, superjammer! Maar april is al snel en wie weet wat dan allemaal gebeurt @Knorretje: wat onwijs jammer! succes in de volgende ronde!!
Knorretje jammer Naomi, kun je dat vol houden? Ik zou dat denk niet kunnen om 1 hele week te wachten, knap hoor! Hier lijkt mijn ongie nu steeds meer door te komen. Heb dat ongie gevoel nu in mijn bovenbenen en buik dus ga er maar vanuit dat ik vanavond ongie wordt. Laat het morgen wel even weten hier.
Heyyy meiden, Zat net te denken dat zo'n forum wel erg leuk is. Je leeft toch met iedereen mee. Ben eigenlijk wel benieuwd naar waar jullie wonen. Veel mensen vertegenwoordigd in Zuid Holland? Ik in ieder geval wel. Ik werk in de zorg. Volgens mij doen dat veel mensen hier.
Ik ga het proberen maar vind het wel moeilijk hoor, ben vanmorgen al even in de kv geweest maar kon me gelukkig bedwingen hahaha.
Volgens de menstruatie kalender is mijn cyclus 26/27 dagen. Heb op dag 12 de eisprong. Ik voel deze ook altijd dus dat klopt wel. Ik zit nu op 15 dpo.
Ik vrees dat ik ongesteld wordt. Heb namelijk 5dgn getempt. (oke het is niet volledig) Maar die temp daalde per dag met 0,1 graad. Dus tja dan kan je wachten op m'n menstruatie. Als ik deze gegevens niet had gehad, dan had ik vandaag een test gedaan en wanneer wil jij testen dan?