Wat ongelofelijk irritant zeg! Je wordt gewoon niet serieus genomen! Als je 10 jaar ouder was geweest dan was en ineens wel van alles mogelijk geweest. Het is gewoon discriminatie!!!....Belachelijk!....Kijk dat ze na een half jaar zeggen als je 20 bent: Je bent nog zo jong bla bla bla....Oke....Maar als het dan na een jaar nog niet is gelukt moeten ze je gewoon helpen hoe jong je ook bent! Maar uit de onderzoeken die ze hebben gedaan (neem aan zaadonderzoek en bij jou de boel inspecteren) is niks uitgekomen. Dat was allemaal goed? Kan me helemaal voorstellen dat je er boos om bent. Je hebt een wens, en deze wens is na 4 jaar nog niet vervuld..... Knuff!
@meiss2008: om de 2 dagen zou ik dan niet doen. Voor nu even is het goed, maar zou toch volgende week om de dag doen. Dan heb je minder kans je ei te missen. Ik heb nu mijn cyclus op 28 gezet. Is voor mij dus echt de vraag wanneer mijn ei komt.. heb het vorige maand wel erg gemerkt.. dus denk niet dat ik hem mis... Ga zondag beginnen met ovutesten.. ergens do/vr/za (volgende week) is mijn ei.. blijft toch weer spannend.. al moet ik zeggen dat ik er minder op gefocust ben dan de vorige maanden. Heb bijna zo iets van: geen ovutesten deze maand en ik zie het wel. ..maar toch..als je het een beetje kan helpen niet?! hahah Functie is erg leuk..: Als secretaresse vervul je een belangrijke en centrale rol binnen de organisatie en werk je zeer zelfstandig in een klein team wat momenteel bestaat uit vier medewerkers. Je houdt van dynamiek, vindt het een uitdaging om veel taken tegelijkertijd onderhanden te hebben en voelt je als een vis in het water in een ondersteunende en dienstverlenende rol. Naast de standaard secretariële werkzaamheden zoals telefoonafhandeling en het verzorgen van correspondentie, offertes en presentaties is het secretariaat verantwoordelijk voor ondersteuning bij cursus- en beursactiviteiten, het organiseren van zakenreizen, uitvoeren van vertalingen, bestelling van drukwerk en kantoorartikelen en het genereren van rapportages. Daarnaast biedt het team ondersteuning aan de directiesecretaresse op het gebied van onder andere werving en selectie, opleidingen en organisatie van personeelsactiviteiten. Tenslotte wordt een bijdrage geleverd aan het doorvoeren van verbeteringsprocessen binnen diverse afdelingen.
Zijn hier ook meiden die ook net de mmm in gaan, of al zitten? Wij moeten volgende week heen, Wat kunnen we verwachten? Vind het erg spannend
ok dank je wel!dan weet ik tenminste wat ik lees nu @eikie; je hebt helemaal gelijk dat het beter is om het om de dag te doen maar soms zo vermoeiend....dan maar even doorbijten!of toch die ovu testen halen..?jij ook weer aan de klus binnenkort!have fun succes allemaal!!
goedemorgen dames Gisterenavond de 1e klusavond.. niet dat het al nut heeft, want ei is pas volgende week. Verders voel ik me niet fit... vorige maand kon ik wel elke avond daten.. maar nu moet ik er niet aan denken.. stom he... dus het zal deze maand niet veel worden denk ik
Dat is waar ja! Net ook al wat cervixslijm ontdekt.. dus mijn vruchtbare dagen komen er echt aan! Wordt al wel wat spannender.. kan het vanavond echt niet opbrengen hoor.. Ik zal mezelf voor morgenavond instellen op een date.. Als ik mijn normale cyclus neem, 26 dagen..dan zou ei rond 1 maart zijn... nu heb ik maar 28 dgn genomen (laatste keer was het 29 ). .dus ei zit ergens rond do geloof ik... Dus als ik nu zo, di of wo, do of vrijdag.. dan zit ik toch aardig in de richting.. Maar ja. zoals al eerder gezegd heb ik er deze maand niet zoveel vertrouwen in Van dit weer wordt je ook al niet vrolijk.. volgens mij zit ik een beetje in een dip! hahah.. sorry hoor, voor mijn gezeur.. We zouden morgen naar het bos gaan.. maar nu schijnt het morgen ook weer zo'n bout weer te worden... @ wolfje.. zag dat je zoontje ook net zo oud is als die van mij. Net zo ondeugend?
Nee, ze hebben nog een paar gesprekken.. kan nog wel 2 weken duren denk ik.. maar heb er toch wel goed gevoel over!
ja wij, woe intake bij de gyn... enorm nervous wat er komen gaat oh ik probeer nog steeds bij te blijven maar heb nu al niet alles bij kunnen lezen dus ik ben bang dat ik halverwege weer afhaak..
@ Eikie: Ohhh, spannend dus nog even! Duim voor je dat je die baan krijgt!!! @ Klussen: Ohhh, heb ook al geen zin!!!....Is een beetje mijn probleem sinds de bevalling...Mijn zin is weg!!! Zo irritant!!!.... @ Vandaag: Mijn zoontje is voor het eerst ziek...Zo zielig...Snotverkouden, hoesten en koorts...Lag net op het aankleedkussen en steeds jammeren en au roepen!!! Zo zielig! Maar ff zetpil gegeven en bij hem gaan zitten toen hij naar bed ging. Hij slaapt nu....Hopelijk voelt hij zich morgen weer een stuk beter!...Kan er echt niet tegen, vind het zo zielig voor hem dan wil ik wel mee janken (weet het, ben een emo-muts)..... Jullie nog plannen voor vanaaf of morgen???
ik ken het, het minder zin hebben in sex na de bevalling!het lukt soms echt gewoon niet om in de "mood" te komen!zo rottig! mijn man en ik gaan zo wel ff gezellig maken!gaan zo strip-pesten!!!dus misschien een tip voor de dames die moeilijk zin kunnen maken! Morgen wordt voor mij een rot dag denk ik! m'n moeder is onlangs overleden en we gaan morgen spulletjes verdelen.zie er als een berg tegenop!hopelik hierna dat ik het nog wat beter kan afsluiten! en wat gaan jullie allemaal doen???
@eikie; hopelijk wordt het gewoon jullie maand! Ondeugend wat is dat pff wordt er gek van... en luisteren no way! maar goed, het hoort erbij, hiih
@meissie; wat naar zeg, sterkte! @knorretje; vervelend meid, misshcien toch proberen zin te maken, misschien als je eenmaal bezig bent er juist zin in krijgt? s6 meis
NOD Lijst 16-31 Maart 2011 16: Fidel2010 (22e Ronde, 1e Kindje) 17: Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje) Blaadje (1e Ronde, 1e kindje) 19: Miss C (8e Ronde, 1e Kindje) Adriana85 (7e ronde, 1e kindje) Stella84 (4e ronde, 1e kindje) 20: 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e ronde, 2e kindje) 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e ronde, 1e kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e ronde, 1e kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) 27: 28: 29: Priscil1986(ronde16,1ekindje), Moisie (ronde 5, 2e kindje) 30: 31: onbekend: Jannie1980 (1ste ronde na vmk, 3de kindje) Hallo Dames, Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Ben vandaag ongi geworden na 2 weken overtijd. Dus op naar de volgende ronde. Groetjes Moisie
Hoi ladies, Vandaag ongi geworden dus op naar volgende ronde:x Ik heb mijzelf in de lijst gezet. NOD Lijst 16-31 Maart 2011 16: Fidel2010 (22e Ronde, 1e Kindje) 17: Eikie79 (3e Ronde, 2e Kindje) DeeDeeBowtie (10e Ronde 1e Kindje) Imke0610 (23e Ronde, 1e Kindje) 18: Wondertje3 (2e Ronde, 3e Kindje) Blaadje (1e Ronde, 1e kindje) 19: Miss C (8e Ronde, 1e Kindje) Adriana85 (7e ronde, 1e kindje) Stella84 (4e ronde, 1e kindje) 20: 21: Sansky (1e Ronde na MK, 1e Kindje) Biejie (4e ronde, 2e kindje) 22: Katja77 (6e Ronde, 1e Kindje) Josefien (7e ronde, 1e kindje) 23: Naliey (41e Ronde, 1e kindje) Flutterby (2e Ronde, 2e kindje) Lotte30 (3e Ronde, 1e kindje) 24: Meissie 2008 (4e Ronde, 2e Kindje) Deesjedees (3e ronde, 1e kindje) 25: Knorretje84 (3e Ronde, 2e Kindje) 26: Skaya (2e Ronde, 1e Kindje) Goofie (3e Ronde, 1e kindje) 27: 28: 29: Priscil1986(ronde16,1ekindje), Moisie (ronde 5, 2e kindje) 30: 31: onbekend: Jannie1980 (1ste ronde na vmk, 3de kindje)
Ik heb wel bijgelezen, maar echt even niet de energie om op alles te reageren sorry. Ben al de hele morgen aan het janken namelijk Hier is het echt even drama. Ik wil er alleen op internet niet te veel over uitweiden, want dat vind ik niet leuk voor mijn man. Maar ik denk dat ik voor deze maand al op rood kan. Ik heb echt even last van een ik zie het even niet meer zitten moment en op deze manier geloof ik niet dat wij ooit papa en mama gaan worden. Heb het echt even helemaal gehad met alles...