Niet eerder dan als ik een week overtijd ben. Heb geen zin in onduidelijke testen zodat je nog niet weet waar je aantoe bent. Dus moet nog een weekje geduld hebben
Heb normaal altijd al flinke buikpijn, maar nu nog niks behalve gisteravond en vanmiddag een minuscuul druppeltje bruine afscheidng/oud bloed? Af en toe wat steekjes. We wachten maar "rustig" af hihi.
zo dan!!!!! een week wachten! Dat zou ik echt niet kunnen! Knap hoor! Bij m'n vorige zwangerschap heb ik ook op mijn NOD een test gedaan en die was niet vaag hoor. Juist een mega vette streep.
Heb wel de neiging hoor, maar mijn mannetjes is nogal nuchter (gelukkig) en ik wil alleen maar testen als hij erbij is en als ik ruim over tijd ben. We zullen zien of ik het volhou hahah.
Kan zomaar zijn dat ik dat ook doe hoor hihi. Maar morgen en vrijdag doen we het sowieso niet, want dan werken we nog, het weekend krijgen we bezoek van mijn ouders. Dan ook niet, dus op zijn vroegst wordt het toch begin volgende week (dan zijn we vrij en gaan we een midweekje weg)
ik snap het niet... ben nog niet ongi... Terwijl mn temp het wel aangaf en voel ook ongi gevoel onder in m'n buik. Zal wel vanavond zich aandienen.
Oooh dat is meteen wel een dag om niet te vergeten! Als je dan later terug denkt dan is het weet je nog tijdens onze midweek weg hahaha... leuk he dat filosoferen...
hey allemaal, pfff wat een wachters nog ja... hier vanochtend een heel heel heel klein beetje bruine afscheiding dus ongi zal vannacht wel doorzetten...ach ja zat er wel in dat ik door zou schuiven!! succes allemaal nog met wachten en hopelijk nog wat meer roze op de lijst!!
oooh leuk wanneer ben je dan uitgerekend Noami? @Deb27 pfff 4 dgn overtijd en dan ongi worden das frustrerend! sterkte meid! Ik ga zo maar ff boodschappen doen, verzet ik ff m'n zinnen, Iemand nog ideeën voor het eten voor vanavond
Haha heel herkenbaar!! Ben net ff naar de kruidvat geweest voor zetpilletjes en toch ook maar 2 testen mee genomen. Dan is de druk eraf en kan de ongie door gaan zetten
Ohhhh, nog een hoop meiden in spanning hier!!! Ik duim voor jullie....!!! Hier mezelf getroost met een mega-reep chocola....Mmm, heerlijk!!!...Knap ik gewoon weer van op.... Kom nu uit op 1 mei qua NOD (in het gunstigste geval) of 6 mei (afgaand van deze cyclus)...Pffff, sla heel april dus over!!!.... Maar wil geen van jullie daar tegen komen hoor, jullie gaan allemaal op roze!!!....
Neeeee:x Das niet gezellig!!!!!! Hopelijk zien we jou en vele andere (incl mezelf) op het zwangere forum
Joehoe.. ik ben vandaag ongesteld geworden.. gelukkig meer duidelijkheid nu Sterkte voor de dames die nog op het wachtbankje zitten.. ik hoop voor jullie op een roze test!!!!