meiden die ongi zijn geworden balen...ik schuif ook door naar het april forum...net een beetje bloed dus zal wel doorzetten straks...ach ja dan hoef ik ook niet onzeker te zijn en gaan we er weer met goede moed tegen aan de komende maand... liefs
Nog steeds niet ongesteld. en heb een vaste cyclus van 26 dgn. heel raar dit! Net toch maar een test er tegenaan gegooid en die laat in het daglicht een witte streep zien waar die roze gekleurd zou moeten zijn. Dus ja nu heb ik daar zekerheid over, kom maar op met de rode duiveltjes
OOk hier nog geen ongi..... zo raar. Mijn buik voelt al dagen aan dat ik zwaar ongi ben maar er is niets alleen doorzichtig slijm...... Heb vanochtend nog getest nog steeds geen roze streep te bekennen.... We wachten rustig af
zegt helemaal niets.. ik had 3 dagen overtijd (van een gemiddelde cyclus uitgegaan) een negatieve uitslag.. na 6 dagen nogmaals getest en 2 strepen.. dus wie weet, niet te gauw opgeven
Ja maar dan is je eisprong later geweest. Maar wij hebben maar 2x geklust rond m'n verwachte eisprong. en daarna niet meer geklust. Dus zou ik niet verwachten dat ik alsnog zwanger kan zijn.
raar he Inkerbell heb maar alvast ben en jerry ijs gehaald. soort troost Maar we wachten het rustig af, hihi....
Hier ook nog steeds geen ongie. Alleen een boel rommelende darmen en een ongie gevoel in mijn benen. Morgen ochtend gooi ik er een test tegen aan want ik ben bang dat ik nu sowieso teleurgesteld wordt met een witte streep omdat het niet met ochtend urine kan. Meiden die ongesteld zijn geworden..balen..suc6 in de volgende ronde..
whahaha we zijn lekker bezig met de meiden die vandaag of eerder hun NOD hebben. het is idd een NOD maar nu hopen met een roze streepje als resultaat
stoffeltje ik had deze maand ook maar 2 x geklust en dat was nog 4 dagen uit elkaar ook,dus welke nu raak was geen idee
Oooh ik dacht dat ik afwijkend was met zeer minimaal sex hihi Ach ik wacht het maar af. Ben nog steeds niet ongi. Raar hoor. Ben al jaren 26dgn. Maar Sjees, jij had toch snel een pos test? Bij mij was tie na opdrogen omowit. Ga nu lekker film kijken. Of zo maar ff in bad. Maar ik blijf het hier volgen via m'n iphone
@ stoffeltje: ook ik maar 2 x geklust deze maand rond eisprong... en zwanger! Er is nog hoop, teste eerst ook negatief en 4 dagen later licht positief en nog twee dagen later echt duidelijk positief! Dus zolang de duvels er niet zijn kan t nog!! Sterkte met wachten meid!! Liefs Minke
2x rond je eisprong. Weet je precies je eisprong hebt gehad?!? Lekker hoor! Ik wacht nog ff af Krijg nu wel meer een zwaar gevoel in m'n onderbuik. Wie weet zet het vannacht door. Offffff ik heb net zoveel geluk als Jullie
Uhhmmm hier 1x geklust dus daarom zou het wel heel erg een luckey shot zijn....... Vandaar dat ik denk dat mijn lijf mij voor de gek houdt.......
ja helaas wel...ik ben haast niet vruchtbaar...12 April weer een afspraak bij de gyn... en helaas vandaag ongi geworden
helaas weer meiden... ik ben ongi...wil iemand me op rood zetten?? we gaan ronde 42 in pfff ik ben nu echt knetter ervan ik weet t echt niet meer