Middag meiden Ik zit op de wachtbank voor mijn ei. Echt niet leuk hoor ik wil meteen wel weer aan de slag... al doen we dat wel maar ja geen effect.... @ Vlinder tuurlijk mag je erbij.....ik zie dat jij gependeld bent voor een 2 ling???? grappig zeg..... Andere topic niet zo zo dus.... kom hier maar kletsen.... Welkom andere dames...... Suc6 met ei spotten enne niet tussen de oren he Annie??? Hopelijk heb je hem nu al gevonden....... Groetjes Ink
@ troela85, dank voor je antwoord! Was er al bang voor dat de wekker gezet moest worden. Toch niet echt een optie. Ga gewoon verder met ovu. testen. Dacht wellicht geeft het wat meer inzicht tijdens de o zo lang durende wachtbank..
16. Andrea85 (7de ronde, 1ste kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) wendyenrichard (ronde 18, ronde 3 KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) 17. Jade86 (4de ronde, 1ste kindje) Johannal (1ste ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7de ronde,2de ronde Clomid, 2de kindje) Lotte30 (5de ronde, 1e kindje) Jessy82 (ronde 1, 2e kindje) 19. Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) 20. Mikjez (ronde 1, 1e kindje) Bloempjuh (ronde 2, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) 21. Meissie 2008( ronde 6, 2e kindje) Princess79 (ronde 3, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) 22. Juultje (ronde 4, 1e kindje) LieveKylian (ronde 3, 2e kindje) Soepkip (ronde 3 na vmk, 1e kindje) Waxientje (ronde 7, 2e kindje) 23. Ikky100 (ronde 1, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (ronde 9, 1e kindje) Troela85 (ronde 4, 1e kindje) bloem 26 (ronde 4 1e kindje) 25. hamstertje (ronde 7, 1e kindje) Priscil1986 (ronde 18, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na miskraam 2e kindje) 26. trotsemamavan2 (6e ronde, 3de kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1ste kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde,2e kindje) 29. k2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2de ronde 1ste kindje) 30. ladys. (1e ronde, 1ste kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 38 heb mezelf er ook maar even op gezet
Ik begin vandaag weer met de ovutesten. Voel me best een beetje negatief over alles, heb niet het idee dat het nog snel zal gaan lukken bij ons. Maar ja, voor de zekerheid toch maar testen. Tussen manlief en mij zit het ook even minder lekker, waardoor ik er eigenlijk niet veel zin in heb. Weet nog niet wat ik wel of niet ga doen de komende dagen.
@Waxientje, hou de moed er in, ik steek een kaarsje voor je op. Wel vervelend dat het tussen jullie even niet lekker loopt, ik kan me voorstellen dat de zin dan wel even wat minder is. Hopelijk komen jullie er samen snel uit zodat je met frisse moed aan deze ronde kan beginnen. Succes!!
Dank je Djori. Vandaag had ik in elk geval nog geen positieve ovulatietest, dus ik heb nog even de tijd. Jij ook veel succes deze ronde! Ik zie trouwens net dat het voor jou ook al de 8e ronde is? Wat zou het leuk zijn als deze ronde iedereen die al langer bezig is dan 6 mnd zwanger zou worden!
Ik hoop het waxientje want we zijn idd al een tijdje aan het oefenen. Ben gestopt met ovu testen, heb goed inzicht dankzij zeer regelmatige menstruatie maar we laten niets aan het toeval over, oefenen heel veel de dagen/weken rond de sprong. In mei leggen alle meisjes in dit topic hun ei
@ Waxientje: dikke knuf meid! Hoop dat het snel wel beter gaat tussen jou en je man! Ik sluit me helemaal aan bij de wens dat alle meiden die een half jaar en langer bezig deze maand op roze gaan!!!
jeetje het is echt al een goede volle lijst. hopelijk gaan we die snel kleiner maken! ik heb wel snel gelezen, maar weet het eigenlijk niet meer zo goed.. hopelijk veel roze deze maand en de eerste klussers zijn er al weer hier is ongi ook weer klaar, morgen starten met ovutesten, aangezien mijn cyclus tussen de 24 en 35 dagen ligt, en er dus geen pijl op te trekken valt. ik ga voor iedereen duimen en ik lees regelmatig mee, ben alleen iets slechter in antwoorden. liefs
inkerbell; thnx!!!! lief van jou hihi! waxientje; oh meissie niet fijn dat t ff niet lekker gaat tussen jullie! hopelijk komen jullie er samen uit en maakt t jullie sterker en volgt er daarmee ook snel een klein wondertje voor jullie!!!!! ga mezelf ff bij jullie op de lijst zetten pffff deze maand ronde 5 met klussen en alweer ronde 7 na t stoppen met de pil... toen ik stopte had ik t steeds over als we strax op vakantie gaan oh misschien ben ik dan al een paar maanden zwanger want dat duurd toch nog meer dan een half jaar bladiebla...nu is het over een maandje al zover hoop zo dat t deze maand raak is...
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. vlinder13(5e ronde, 1e kindje) 16. Andrea85 (7de ronde, 1ste kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) wendyenrichard (ronde 18, ronde 3 KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) 17. Jade86 (4de ronde, 1ste kindje) Johannal (1ste ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7de ronde,2de ronde Clomid, 2de kindje) Lotte30 (5de ronde, 1e kindje) Jessy82 (ronde 1, 2e kindje) 19. Kinderwens2011 (4de ronde, 3de Kindje) MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) 20. Mikjez (ronde 1, 1e kindje) Bloempjuh (ronde 2, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) 21. Meissie 2008( ronde 6, 2e kindje) Princess79 (ronde 3, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) 22. Juultje (ronde 4, 1e kindje) LieveKylian (ronde 3, 2e kindje) Soepkip (ronde 3 na vmk, 1e kindje) Waxientje (ronde 7, 2e kindje) 23. Ikky100 (ronde 1, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (ronde 9, 1e kindje) Troela85 (ronde 4, 1e kindje) bloem 26 (ronde 4 1e kindje) 25. hamstertje (ronde 7, 1e kindje) Priscil1986 (ronde 18, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na miskraam 2e kindje) 26. trotsemamavan2 (6e ronde, 3de kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1ste kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde,2e kindje) 29. k2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2de ronde 1ste kindje) 30. ladys. (1e ronde, 1ste kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 38
Hey meiden, Hoe is het hier, gezellig druk zie ik al wel. En zijn er positieve gevoelens, ik wel denk wel dat we snel weer zwanger zullen zijn na mijn vmk. Ik heb denk ik afgelopen weekend mijn ei gehad, dus we hebben heel druk geklust!! HAHAHHAHA Nou alle meiden veel klus plezier en ik hoop op heel veel roze deze maand. Liefs en knuf mamavand
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) 21. Meissie 2008 (6e ronde, 2e kindje) Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (3e ronde na vmk, 1e kindje) Waxientje (7e ronde, 2e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 46 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Let op! dat je de laatste versie van de lijst te pakken hebt!
Vlinder: Hoi meis, Je bent natuurlijk welkom hier!! Gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe gaat het verder met je? Ik hoop dat jij de eerste bent die onze lijst roze gaat kleuren!! Johanna: Op de valreep zie ik dat je de lijst gepimpt hebt, leuk! Mupkuh: Haha.. tja.. weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik op deze naam ben gekomen.. en dan zit je er meteen aan vast he, kan m helaas niet veranderen Priscil: Ben HEEL benieuwd hoe het met jou gaat!!! Hoop snel wat van je te lezen hier! Waxientje: *knuf* Wendyenrichard: Hoop voor jullie dat 3 keer scheepsrecht is! Spannend hoor! Anni: Tja.. we komen elkaar hier helaas weer tegen, hopelijk later op het forum tussen de zwangere meiden! Net m'n eerste ovutest gedaan, heel licht tweede streepje dus voorlopig nog niet positief. Ik verwacht dat ie donderdag of vrijdag gaat knallen, maar dat weet je natuurlijk nooit!
Ja klopt. Wonderbaby viel er steeds maar af, 2 meiden stonden er nog niet op, het totaal aantal klopte niet en ook de kleurtjes waren verdwenen. Volgens mij klopt hij nu helemaal (heb zelfs alle toevoegingen bij de rangtelwoorden hetzelfde gezet, spaties/hfdlttrs verbeterd enz > freak!) Priscilla: hoe is het gegaan vandaag? Wie heeft gezocht en gevonden? Er moeten volgens mij alweer wat vruchtbare dagen zijn afgesloten niet? Vlinder jij toch ook of heb je een hele korte LF? Namen: vroeg m of Trotsemamavan2 haar naam straks gaat veranderen
Soepkip; jaaaaaaa gaat goed hier hoor!! Vind t bij jullie toch gezelliger, miste mijn forum dinnetjes van april hihi en ik hoop ook zeker dat ik starter van de lijst mag zijn over anderhalve week!!! johannal; jaaaa mijn ei us al geweest(wel pas gister hoor) heb idd een kortere lf... Meestal rond de 11 dagen alleen vorige cyclus maar 8(!) echt niet tof... Nu dus hopen dat t gewoon raak is deze keer... Dus mijn klusdagen zitten er alweer op maar ga gewoon voor de vorm nog ff door succes met klussen alvast weer voor iedereen!!!
Johanna: De lijst ziet er weer mooi uit hoor! Ik hou van orde! De lijst werd idd erg rommelig, ik irriteerde me ook al aan de verschillende lettertype's etc. Goed gedaan! Hoe lang duurt jou LF? MamavanD: sterkte op de wachtbank!
Soepkip: Weet ik dus niet precies de vorige zwangerschap had ik op dag 16 mijn ei en 16dpo een positieve test (niet eerder getest) maar dit met een cyclus van 28 dg dus tja... wellicht een lf van 12 dagen, geen idee. Nu ben ik iets onregelmatiger (ben ook pas 2 maanden gestopt met borstvoeding dat schijnt er ook wel mee te maken te hebben). Iig ben ik de laatste tijd niet steeds op dezelfde dag ongesteld geworden. Verder heb ik er niet heel erg goed op gelet. Ik ga nu uit van een cyclus van 30 dagen (=17 mei weet niet of ik zo lang kan wachten met testen, de vorige keer ook pas met 2 dg overtijd getest). Overigens wel bijna zeker (wacht nog even op mijn kruis) mijn ovulatie op dag 14 gehad. Vorige cylcus was 28 dagen dus wellicht nu weer...
Hallo dames, Ik wil me hier eens langzaam in mengelen.. ik slik nu nog de pil. maar naar deze strip, gaan we stoppen... ik hoef nog maar 2weken te slikken, dus mijn NOD is 16 mei. We gaan er nu niet echt voor, we zien het wel... maar wil wel graag ervaringen kwijt en van andere horen!