Ik heb mezelf even goed in het lijstje geplaatst ik stond bij de verkeerde datum 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) 21. Meissie 2008 (6e ronde, 2e kindje) Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (3e ronde na vmk, 1e kindje) Waxientje (7e ronde, 2e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) Aantal:50 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Let op! dat je de laatste versie van de lijst te pakken hebt! Dames, de lijst mag niet ''ge- quot'' worden, want dan slaat hij de namen die toegevoegd worden niet op!! Hierdoor vallen meiden steeds van de lijst!
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) 21. Meissie 2008 (6e ronde, 2e kindje) Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Waxientje (7e ronde, 2e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) Aantal:50 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Let op! dat je de laatste versie van de lijst te pakken hebt! Dames, de lijst mag niet ''ge- quot'' worden, want dan slaat hij de namen die toegevoegd worden niet op!! Hierdoor vallen meiden steeds van de lijst!
*zucht*... ik voel sinds gister wat steekjes in mijn liezen en heb een onrustige gezichtshuid en hals (pukkels) Meestal heb ik de pukkels voordat ik ongesteld moet wordeen en die steekjes ook! Herkenbaar voor iemand? Vandaag cyclusdag 9. Wie o wie weet trouwens een fijne gezichtscreme voor de gevoelige/ gemengde huid?
mmmm? misschien een vroeg teken van je ei? Toch iets hormonaals meestal pukkels en puisten enz.. Zoek jij je ei op ging je op de gok? Ben het even vergeten... Helaas geen tip voor je huid, sorry. Groetjes, je lijstpolitie collega!
@ Soepkip: ook hier een moeilijke huid hoor. Ik gebruik een creme van Avene. Bij de apotheek te koop. Hydraterend maar niet vettig makend. Als je wilt, kijk ik wel eens naar de juiste naam.
Johanna: Haha! Uhm.. heb vanmorgen getest maar deze was nog negatief. Ben gister begonnen met testen, nu 1 keer per dag en als 'ie donkerder wordt, 2x per dag. Dikkelke: Ben wel benieuwd naar de creme ja! Vandaag een passieve dag.. Moet mezelf bij kop en kont pakken want heb genoeg te doen
Soepkip, ik heb het eens voor je opgezocht. Ik gebruik als wasgel de Avène Cleanance. Als hydraterend creme de Cleanance K gel-creme. En als ik nu uitslag heb of iets dan gebruik ik de zink zalf van Avene: Cicalfate. Ik ben er heel tevreden van!! Ik heb altijd de diane pil genomen omdat ik zo een puistjes had...en ben nu daarmee begonnen sinds mijn pilstop eind februari en ik heb het goed onder controle. Apotheker zei dat dit heel goede producten zijn voor mensen met een probleem huid. Liefs
Oh ja nou weet ik het weer... 2 x per dag joh jij laat ook niets aan het toeval over he. Ik heb vandaag mijn kruis gekregen en zit nu op 3 dpo zit alleen steeds maar net boven mijn basale temp?!? Maar wellicht is dit omdat ik eerst naar mijn zoontje ren om hem een speen te geven (in de hoop dat hij nog even door tukt want hij is lekker bezig de laatste tijd) en dan meteen terug in bed temp? Geen idee... Heb iig geval mijn ei gehad en we hebben ons best gedaan dus wanneer precies maakt nu toch niets meer uit moet toch afwachten..... pffff snap nu ook die wachtbank topics wel alleen tja daar zitten we dan toch ook weer allemaal samen of niet? wacht wacht wacht hihi
Overigens heb ik echt niet de illusie nu zwanger te zijn... Ik weet het niet, geloof het gewoon nog niet zal toch wel weer een paar maandjes duren denk ik zo...
Hoi allemaal, Ik heb nog nooit echt pukkels gehad tot 1 week voor mijn vorige menstruatie. Hoopte dat het aan de innesteling lag, veel vriendinnen kregen pukkeltjes toen ze zwanger waren. Helaas werd ik ongi en nu heb ik er weer last van pukkels maar de eisprong verwacht ik pas midden volgende week. We beginnen al wel alvast met oefenen om 't eitje zeker niet mis te lopen @ Soepkip. Voor mijn huid gebruik ik Etre Belle Sensiplus+ te koop op bodyboetiek.eu. Spannend Johannal, ik hoop op positief nieuws voor je! Succes allemaal!
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Meissie 2008 (6e ronde, 2e kindje) Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Waxientje (7e ronde, 2e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal:50 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Let op! dat je de laatste versie van de lijst te pakken hebt! Dames, de lijst mag niet ''ge- quot'' worden, want dan slaat hij de namen die toegevoegd worden niet op!! Hierdoor vallen meiden steeds van de lijst!
@All: net door t ziekenhuis gebeld! vanavond mag ik pregnyl spuiten en donderdag heb ik mn IUI-2!!! Eindelijk weer een NOD waar we wel echt kans hebben op een zwangerschap!
@soepkip hey ik lees net dat je probleem hebt met je huid. ik ken dat heb daar ook veel last van gehad en begind nu weer op te komen. heb toen veel geprobeerd ook bij dermatoloog geweest alleen niets hielp. ik ben toen de pcle creme van biodermal gaan gebuiken en dat was echt geweldig. ga hem binnen kort ook maar weer kopen. de hormonen rijzen de pan uit zeg maar vooral kin hals grrrrr maar we moeten er wat voor over hebben toch. succes met je huid hoop dat je hem snel onder controle hebt liefs
@ Soepkip: helaas geen advies voor huidproblemen! @ Flippo: spannend! duim voor je dat het deze ronde raak is!
Offtopic: Huid: Bedankt voor de tips! Ik ga bij de apotheek een proefje vragen en bij ook bij de drogist.. Heb veel producten gebruikt en hierdoor mijn huid gevoelig gemaakt. Vorig jaar nog een microdermabrassie behandeling gehad, was erg duur en hielp niets bij mij. De lijn Normaderm van vichy is te agressief voor mijn huid, de gezichtscreme gaat nog wel maar de tonic en gezichtwasgel/ scrub zijn dus te agressief. Huidproblemen zijn pas na de pilstop (juli 2010) begonnen...