NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Flippo123: Spannend! :D

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@flippo succes zal voor je duimen en hoop dat het raak is.
    @ alle meiden die gereageerd hebben op mijn miskraam, thanx voor al jullie lieve woorden.

Verder had ik nog een vraagje,
    Gister had ik de heledag vresselijke steken in mijn borsten.
    Ik heb 18 april een miskraam gehad nou vroeg ik me a zou dat te maken kunnen hebben met een eisprong?
    Mijn hcg waarde was namelijk vorige week donderdag alweer >1 dus het kan niet meer van het hcg hormoon zijn!?
    Nou als er meiden zijn met dezelfde ervaringen dan hoor ik dat graag
    liefs en knuffels van mamavand

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mamavand: Ik denk dat het je eisprong wel kan zijn? Wat is je cyclus normaliter?

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Flippo!!!

Mamavand, helaas kan ik meepraten over een miskraam.
    Mijn cyclus was daarna al weer heel snel op orde, dus het zou best kunnen zijn dat de steken in je borsten te maken heeft met je eisprong.

Hier weer aan het tempen geslagen.
    De eerste paar dagen nadat ik ongesteld ben geworden heb ik daar nooit zin in...
    Dan baal ik, maar nu gaan we er weer voor!
    ook nog maar ronde 3 natuurlijk.... Bij mij duurt het altijd wel een tijdje...
    Slechts geduld kan me redden ;)

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

@flippo spannend meis!!! duimen draaien!!!

@soepkip succes bij de drogist en apotheek! hoop dat ze wat voor je vinden!

@mamavand sorry meis, kan je helaas niet helpen.. sterkte...

ik werd vanochtend vroeg wakker met krampen!! niet normaal.. volgens mij was het mijn eisprong.. is i.i.g. 2weken voor me ongi...
    maar ja slik nog de pil.. ahhaha

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@soepkip, normaliter heb ik mijn ei rond de 11 a 12 e dag van me cyclus en als ik nu reken vanaf de 18 dan zou het de 15 e dag zijn geweest?
    Weet niet maar omdat ik zo last van had en vandaag helemaal niets meer vond ik dat best raar, en had er toen met een vriendin over en die zei dat ze het na haar bevalling van haar zoontje ook altijd voelt aan haar borsten wanneer ze een eisprong heeft!
    Dus we wachten af.
    oh ja nog een vraagje is misschien dom maar goed wat betekend mmm in de nod lijst?

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Soepkip: hier ook een onrustige huid en het verschilt bij mij echt per maand hoe erg het is met de puistjes enzo. vorige maand bijna niks, ook niet rond mijn ongi. En nu een paar dikkerds... ik ben zelf erg tevreden over de creme van Vichy voor een onzuivere huid (dagcreme, de nachtcreme is met te vet). Ik gebruik ook de reinigingsgel en de scrubcreme ervan, al jaren. het gaat niet helemaal weg, maar ik heb het idee dat de puistjes op zich eerder genezen enzo en het over het algemeen rustiger blijft dan zonder die creme. Heet idd geloof ik Normaderm!! (zei Deb)

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamavand: mmm betekent medische malle molen

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Soepkip; ik zie nu dat ik weer achter de feiten aanloop ... ha ha! Sorry!

10. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    flippo, oehhh spannend meissie!!!!!ga heeeeeeeeeeel herd voor jou duimen;)

kinderwens2011; ik zie dat ik een medemaatje heb op de 13e;)
    officieel zitten we hier illegaal he hahahaha moeten we eig naar de 16 t/m 31 mei lijst...zit daar ook maar daar ist niet zo leuk vind ik!;)
    hier zitten veel gezelligere ladiez!!!
    ga jij eerder testen dn NOD?
    ik iig niet denk dat mijn NOD evt ook de 12e zou kunnen zijn, maar ga ff voor de makkelijkheid uit van de 13e...
    vind t wel leuk wij zhebben op vrijdag de 13e ooit voor t eerst gezoend(erg he dak dat nog weet;)) we zijn op vrijdag de 13e getrouwd en zou toch wel SUPER zijn als we dan op vrijdag de 13e ook nog eens postief testen whuhuuuu;)

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey ladiesss nog even een vraagje,
    Als ik gister mijn ei heb gehad, heeft het dan nog nut om vandaag gemeenschap te hebben?
    Groetjes cynthia

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wanneer had je een positieve ovutest? (dan is het ideaal om na 24 uur en voor 48 uur daarna gemeenschap te hebben).

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    neuh... Kijk het KAN natuurlijk altijd je hoort wel eens verhalen maar in principe is je ei maar max 12 uur lang van zodanige kwaliteit dat het vruchtbaar is...
    Maar oefenen kan natuurlijk altijd :D

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vlinder: Wauw, dat zou wel heeeeeel toevallig zijn! Ik hoop het voor je!!

Waxientje: Haha! Geeft niet, bedankt voor de moeite in ieder geval..

Daggie: Thanx meis.. Heb je nog pijn? Kan me niet herinneren dat ik daar ooit last van heb gehad tijdens het slikken van de pil..

Mamavand: Het kan heel goed dat je je ei gehad hebt gister, ik begrijp dat je niet test?! Je kan voor de zekerheid nog wel doorgaan met sexen.. Dit omdat je zowel voor als na de eisprong pijn kan hebben..

15. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo ladies!

Kom ook weer eens gluren.. Vandaag dag 12 van mijn cyclus en nog niks geen kwalen ofzo.. Mijn man is er van overtuigd dat het deze ronde raak is dus we gaan het zien!

Liefs!

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nee meiden ik test niet, ik heb dit met me zoontje ook pas na een jaar gedaan en was toen dezelfde maand zwanger maar we wilde nu de natuur zijn gang laten gaan en was al met de 2e ronde zwanger helaas een mk maar we wachten nu gewoon weer af. ik wil er nog wel plezier in hebben en niet he moeten zeg maar!!

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @soepkip.. nee nu niet meer...heb het normaal ook nooit,
    maar weet wel nog dat ik het had voor de zwangerschap van ons eerste..
    maar goed, kan niet met de pil.. hahah

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @mamavand sterkte meis, en succes... je moet niet moeten.. is de fun eraf!

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @bloempjuh, succes meis!ik zal duimen voor je!

20. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @flippo, spannend en ik duim voor je donderdag!
    @ vlinder, ik houd van toevalligheden. Dus zet alles in op; vrijdag de dertiende!
    @mamavand, helaas een miskraam. Kan niet met je meepraten en of iets relevants zeggen over je steken…
    @soepkip, is het allemaal gelukt met je huidproblemen? En bedankt voor de mooie lijst en het initiatief
    @djori, succes met oefenen en hoop dat we ons ei niet missen, hi hi
    @Johannal, spannend heb je je ei geraakt… Ontspannen op de wachtbank!
    @dikkelke, welkom!
    @girafje, hier ook via word aan het knippen en plakken, hi hi
    @rest, houdt hier even bij, niets persoonlijks!

Hier nog een dag of vijf, maar vanmiddag een vreemde steek. Gisteren geklust, dus... We zullen zien einde van de maand. Eerst maar even lekker verder van elkaar genieten!

Deel Deze Pagina