Priscil: He meid wat jammer nou!! Nu ben je nog langer in onzekerheid! Wanneer mag je weer? Nieuwe meiden welkom.. Lijst: Ik ga ff kijken waar de goede is gebleven want hij verdwijnt weer gedeeltelijk
Misschien dat k vrijdag nog ergens tussen gezet kan worden, hoor ik vrijdag ook pas., Morgen is het zkh gesloten Erg fijn allemaal! Nog even langer onzekerheid En hoest met jullie dames? De eerste dames zitten nu zeker op het wachtbankje? Succes de komende dagen! Hopen op veel roze deze maand!
Hey meiden, Even een update van hoe het hier gaat, ik heb inmiddels een echo gehad en hcg waarde bepaling en dat was allemaal schoon en hcg was >1. Ik heb het idee dat ik afgelopen maandag mijn ei heb gehad. Maar ik heb het gevoel dt het deze maand niet raak is. Nou we wachten af, maar ik vreet mezelf wel op metd ie onzekerheid. Nou ik hoop voor alle dames heel veel roze deze maand!! IK Denk dat mijn naam gewoon rood word deze maand!! Voel me een beetje shit, want vorige maand wist ik zo zeker zwanger te zijn en dat was ook zo. Maar helaas voor korte tijd. Hoop dat me gevoel het deze maand helemaal mis heeft, en dat ik snel zwanger ben. Want nu is het zo hard, als k iemand zwanger zie dan doet dat echt pijn. Ik hoop snel weer over een bolletje te kunnen aaien! Liefs mamavand
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Meissie 2008 (6e ronde, 2e kindje) Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Waxientje (7e ronde, 2e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal:50 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Let op! dat je de laatste versie van de lijst te pakken hebt! Dames, de lijst mag niet ''ge- quot'' worden, want dan slaat hij de namen die toegevoegd worden niet op!! Hierdoor vallen meiden steeds van de lijst!
Hallo meiden Nieuwe meiden welkom Priscil meid duimen dat je snel voor je hsg mag Mammavansand knuff voor jou Hier wachten op mijn ei..................... en dat duurt lang. Ik wil gewoon zo graag...... en na mijn ei begint de wachtbank weer. Hopen op iets moois
Priscil: Wat goed om te horen, ik begon me al zorgen te maken..! Hopelijk ben je vrijdag aan de beurt, wat stom dat ze nu nog geen afspraak met je kunnen plannen! Heeft het verder geen invloed op je cyclus nu? Moet het onderzoek voor je eisprong plaats vinden of maakt dat niet uit.. Mamavand: Heel herkenbaar.. dat gevoel! Hoop dat we snel op roze mogen!
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Meissie 2008 (6e ronde, 2e kindje) Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Waxientje (7e ronde, 2e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal:51 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Let op! dat je de laatste versie van de lijst te pakken hebt! Dames, de lijst mag niet ''ge- quot'' worden, want dan slaat hij de namen die toegevoegd worden niet op!! Hierdoor vallen meiden steeds van de lijst! Heb mezelf toegevoegd
Oodie: Welkom! Ego: Nu m'n ei eraan komt begin ik weer onzeker te worden.. heb namelijk gelezen dat de kwaliteit van het zaad achteruit gaat als je het te vaak doet maar ook als je het te weinig doet.. *zucht*.. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik er onzeker over ben terwijl ik ook nog eens ovutesten gebruik! Ik ga lekker slapen, slaap lekker meiden!
Soepkip, klink zoooo bekend!! Heb precies t zelfde iedere maand... Maar weetje ergens denk ik ook dat dat allemaal een beetje achterhaald is... We moeten maar proberen daar niet teveel over na te denken!!! Dan komt t vanzelf een keer goed ookal is dat erg moeilijk te geloven soms x vlinder!
MamavD, dikke knuffel van mij!!! Nieuwe meiden welkom hier. hier nog geen nieuws. Volgende week vrijdag (de 13e ) pas mijn ei als het goed is dus we hebben nog even te wachten....
lieve meiden thanx voor de knuffels. weet je wat ik zo moeilijk vind met me zoontje heeft het 14 maanden geduurd zwanger te worden en nu denk ik steeds straks is het 21 dec en dan ben ik nog niet zwanger, maar als het wel goed gegaan was dan had ik een klein wondertje misschien in me handen gehad. En me schoonzujse is ook zwanger is 5 maanden en dan zie ik haar met aar buikje en dan kan ik wel huilen, en vraag me dan af waarom ik.?? Liefs en knuf mamavand